Hakutulokset

1. N

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Tsemppiä vuodoista kärsiville. :hug: Minulla oli tänään np-ultra. Kaikki hyvin. Kaveri vilkutteli innoissaan ja raapi päätään. Hirmu kuvauksellinen ei ollut, asettui ilmeisesti nukkumaan ja asento oli sellainen ettei ultraus meinannut onnistua. Loppujen lopuksi ultraus onnistui vatsanpäältä...
  2. N

Minun eilisiltainen paperiin tullut "vuoto" rauhottui samantien kun alkoi. Oli siis todellakin niukkaakin niukempaa, mutta silti havaittavissa. Hieman todellakin hätäännyin, ja ehkäpä turhaa. Tänään oli siis ensimmäinen neuvola ja kaikki hyvin. Kyytiläisen sydänääniäkin kokeiltiin kuunnella ja...
  3. N

Minulle kävi äsken vessareissulla samoin kun Verppu sinulle. Aivan varmasti vaaleanpunainen väri paperiin tuli emättimen puolelta. Vatsan kanssa ongelmaa myös minulla. Huomenna olisi eka neuvola mutta näinköhän sinne pääsen.... Lannistuin heti ja itken krokotiilin kyyneliä... Aiempien...
  4. N

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Hei vaan kaikille!! Minäkin sain ränään vihdoin ja viimein soitettua neuvolaan ja varattua ajan. Ensimmäinen aika on (vasta) 7.3. Ikäeroasiaan, meillä tulee ikäeroa esikoiseen 8v ja keskimmäiseen 5v. Toisaalta ollut ihanaa kun lapset ovat jo isoja ja touhuavat itsekseen, pukevat ja syövät...
  5. N

Tervetuloa uusille ja ihania ultrauutisiakin on tullut!! Olen ollut laiska kirjoittamaan tänne, puhelimella olen käynyt päivittäin kuulumisenne lukemassa. Väsymys on valtaisaa ja voisin vain nukkua, nukkua, nukkua.... En muista tälläistä väsymystä edellisissä raskauksissa olleen. Tissit oon...
  6. N

Minusta on tulossa hirviö, hormonihirviö..... Kiukuttaa kaikki, mikään ei ole hyvin, itken ja nauran samaan aikaan.... : /
  7. N

Hei vaan kaikille! Liityn teidän joukkoonne, itseasiassa olen käynyt lukemassa ketjua jo aivan alusta asti. :D Meille odotetaan kolmatta lasta, hieman ajatukset sekaisin koska ensimmäisestä kierrosta jo tärppäsi! =) Lapsilla ikää "jo" 5v ja 7v, vauva-aika on jo unohduksissa kokonaan. Mutta...

Yhteistyössä