Hakutulokset

  1. E

    Eikö koskaan, enkö saakkaan...

    Tsemppiä testeihin! Minusta ne vähensivät ahdistustani kun oli asiantuntija joka saneli milloin mitäkin tehdään ja että kaikki hormonit ja muut vaikuttavat asiat selvitetään. Siinä tuli "lupa" antaa ohjakset lääkärille, eikä itse tarvinnut enää pohtia mikä vialla mitä siitä seuraa jne. Lisäksi...
  2. E

    keskenmenon jälkeen kuukautiset hukassa

    Itsellä meni 12 viikkoa. Keskenmenon jälkeen tuli kyllä 8. viikon tienoilla vuotoa, mutta se oli erilaista kun tavalliset kuukautiset -- kesti yli viikon, ei kipuja ja koska olin lapsettomuuspuolella pääsin joka viikko km:n jälkeen ultraan jossa todettiin ettei ovulaatiosta ole merkkejä...
  3. E

    Yritetty vauvaa 10kk ja vaimo masentui ja luovutti - mikä avuksi?

    Stressi vaikuttaa raskautumiseen siinä vaiheessa kyllä jos se vaikuttaa kiertoon! Jos säännölliset menkat stressin myötä muuttuvat epäsäännölliseksi niin silloin on jokin hormooniepätasapaino meneillään, ehkä ovista ei tapahdu tms. Mitähän mahtaa kuulua aloittajalle ja vaimolleen? Itse olen...
  4. E

    Milloin tulitte raskaaksi keskenmenon jälkeen?

    Meillä kävi niin, että sain viime elokuun lopulla keskenmenon 7. viikolla, jota seurasi diagnoosi munasarjakystasta. Kysta viipyi 2 kierron ajan ja olimme (liki 3 vuoden esikoisen yrittämisen jälkeen, minä 35-v) vihdoin päättäneet aloittaa hoidot, hormonipistokset, heti kun kysta vaan häviäisi...

Yhteistyössä