Hakutulokset

  1. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heipsis! Mansikoita minäkin odottelen. Nyt vain tuntuu että suomalaiset mansikat ovat vielä niin tuhottoman kalliita kun eihän semmosesta pienestä rasiasta tule kun paha mieli :D noh eiköhän ne kohta jo aavistuksen halpene.. Sokerirasituksessa kävin myös viikko sitten ja tulokset olivat...
  2. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Serenade mä tekisin niin, että soittasin omaan neuvolaan heti kun mahdollista ja kysysin miten toimin. Selittäsin tilanteen ja oireet ja sitä mukaan sit osaisivat ohjeistaa onko tosiaan hyvä mennä jo näytille siellä toisella paikkakunnalla vai voiko odottaa.. Noin minä ajattelin :) Nyt kun...
  3. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Aurinkoista ja lämmintä päivää kaikille! Ollut myöskin minulla pieni tauko kirjoittamisesta, mutta lukemassa olen kiireiltäni kuitenkin joka päivä. Näihin muutamiin viikkoihin on mahtunut jos jonkinmoista. Valmistujaisia, syntymäpäiviä (ikää tuli huimat 23v :D) ja menimmepä miehen kanssa...
  4. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Täällä myöskin rakenneultra takanapäin. Ultraava kätilö oli aivan loisto tyyppi, oikein omistautunut työlleen ja lapsirakas. Kaikki oli metkulla juuri niin kuin pitää. Paino oli viikkoihin nähden juuri keskikäyrillä, eli 382g. Hyvin kasvanut vaikka painoa tippunut alkuraskaudesta jo huimat 7,8kg...
  5. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Nimia millasta se sun kohdunsuun kipu oli? Itellä kanssa ollu muutamina päivinä semmosta kipua että joku tökkäis jollain terävällä. Kun oon lukenu asiasta ni puhuvat "sukkapuikko" kivuista. Ovat kai ihan normaalia? Kertokaahan jos joku tietää.. :) Enään pari päivää ja RU, yey :D sitä ollaan...
  6. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Onnea kaikille hyvistä rakenneultrakuulumisista! En millään jaksa odottaa ensi keskiviikkoon kun sinne pääsen itsekin. Kerkesin jo moneen otteesseen manaamaan ettei tää mun maha tuu ikinä mihkään kasvamaan kun edes rv17 ei ollu minkäänlaista kumpua, no maha nyt...
  7. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Täällä myös käyty tänään neuvolassa. Kaikki on oikein mallillaan ja sykkeitäkin kuunneltiin :) Painoa pudonnu ihan alkuraskaudesta reilu 4kg vaikka syöny olen kun hevonen :D Ainoa et työn puolesta tulee liikuttua niin paljon, että paino vain tippuu. Terkkari ei ollu lainkaan huolissaan, sanoi...
  8. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Niin se vaan aika vierii ja nopeaan.. Nyt jo huhtikuu :) Eilen huomasin ollessani pitemmällä kävelylenkillä että oikea lonkkani on alkanut muljua. Noh tänään sitten kävelyllä ollessani alamäkeä pitkin kun kävelin niin lonkan luu meinasi jo pullahtaa ulos sieltä nivel kuopastaan :O siis...
  9. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Ihanaa päivää kaikille! Juu tuosta dopplerista sen verran, että tosiaan siitä löytyy niin monta mielipidettä kun on käyttäjiäkin :) itse pidän kyseisestä vempaimesta.. Kun kyseessä on ensimmäinen lapseni ja kaikki jotenkin niin uutta ja jännää niin olen suunnitellut meneväni tuonne ensi...
  10. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Tervetuloa joukkoon. Kiva saada lisää Lahtelaisia :) meillä vielä LA aikas peräkkäin. Mulla 19.9, ties vaikka nähtäs synnärillä :D Joka päivä on vaan pakko kuunnella pikkuisen sydänääniä että varmasti tietää että masussa joku majailee.. On se vaan niin rauhottavan kuuloista kuunnella pientä...
  11. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Meillä oli kanssa tänään tuo nt-ultra. Turvotusta ei ollut, joten voi sen osalta huokaista helpotuksesta :) Laskettu aika siirtyi hieman aijemmaksi eli 19.9 eli nyt mennään jo viikkoja 12+5.. Pikku metku pyöritteli hienosti raajojaan, pienen härnäämisen jälkee siirtyi mallikkaaseen sivu...
  12. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Tiia_ Itsekin vasta 22 tai kesällä kerkeen täyttää 23v. Meidän suvussa niin isän ku äidin puolelta lapset tehty nuorina. Alan pikemminki olee jo "vanha" lapsentekoon :D Mutta sitten taas muut ympärillä olevat ihmiset tuntevat osakseen arvostella "nuoria" äitejä. Jos jollain on tapana tehdä...
  13. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Mulle käyny noin jo parina eri yönä, ensimmäisellä kerralla menin aivan paniikkiin ja heti aamulla kaahattiin päivystykseen. Kaikki silloin hyvin, lääkäri ilmoitti että ultrassa näkyi pieni hematooma.. Toisella kerralla en enää edes jaksanut huolestua kun sama vaiva kuitenkin.. Mullakaan ei...
  14. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Kauheita kiireitä ollut niin ei ole päässyt kirjottelemaan hetkeen. Tosiaan Onko muilla ollu flunssaa ym liikkeellä. Itellä oli koko viikonloppu yli 38 kuumetta ja olo oli todella tuskanen, onneksi nyt enää yskää.. Kova huoli ollu pikkuisesta kun ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen (2 viikkoa...
  15. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Ymmärrän sinua täysin, mulla ollu jo kolme kertaa voimakasta vuotoa. Verta tullut kun raanasta. Vuoto alkaa aina ihan yht äkkiä ja loppuu myös yhtä nopeesti. Aina kuitenkin juostu päivystykseen ultraukseen ja aina kaikki ollut hyvin. Viimeisimmällä kerralla selvisi että jokin verisuoni oli...
  16. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Ihanaa että täällä muitakin odottajia samoilta seuduilta. :wave: Mielenkiinnolla odottelen millainen on tuo PHKS synnytyssairaalana :p Kaikki niin uutta ja ihmeellistä vielä toistaiseksi..
  17. Metkutin

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heippa Täällä ilmottaudun uudeksi odottajaksi syyskuisiin :) Elikkäs olemme jo varhaisultrassa käyneetkin ja siellä pikkuisen sydän jo kovasti pamppaili. Ensimmäinen neuvolakäynti ensiviikon tiistaina (12.2) jännityksellä odottaen mitä mahtaa ensimmäinen neuvolakäynti pitää sisällään...

Yhteistyössä