Hakutulokset

  1. L

    Inseminaatio 2013

    Täytyy tulla tänne päivittämään, että sama tarina toistui kuin viime kierrossakin. Vuoto alkoi taas 19 päivää inssistä. Nyt ainakin tämä kuukausi taukoa ja sitten perhepalaverin paikka, yritetäänkö vielä eri lääkityksellä kerran. Mies kun on alkanut jo toppuuttelemaan näitä hoitohommia...
  2. L

    Inseminaatio 2013

    Itun emo, Mulla ei oo kokemusta tosta pregnylistä, muuten kuin irrotukseen. Mutta sehän on ihan raskaushormonia käsittääkseni, ja raskaustestiäkään ei kannata tehdä kuin vasta 10 päivän jälkeen. Joten raskausoireita voi olla sen takia... Oma napa: Menossa 15 päivä toisesta inssistä. Ootellaan...
  3. L

    Inseminaatio 2013

    Kuulumisia kun kerran kyseltiin, niin itellä on kymmenes päivä inssistä menossa. Testaillahan periaatteessa jo vois, mutta en halua taas pettyä. :attn: Kiinnittymisajankohdan aikoihin oli vihlontaa yöllä. Ja muutaman yön ajan oon käyny vessassa kaks kertaa yössä, vaikka normaalisti en käy...
  4. L

    Inseminaatio 2013

    Juuri takana toinen inssi. Tällä kertaa munasoluja oli kolme ja siemennesteessä 6,5 miljoonaa siittiötä, joista A+B liikkuvuudella 93%. Siis paljon paremmin, kuin viimeksi: 1 munasolu ja 5 miljoonaa siittiötä A+B 70%... Limakalvo oli kuulemma pikkasen ohut n.6mm johtuen clomeista. Lääkäri...
  5. L

    Inseminaatio 2013

    Kasenja, soitin hoitajalle eilen. Kerroin kyllä oudosta kierrosta, mutta se hoitaja jotenki sivuutti sen asian kokonaan. Eikä se osannu ite laskea, millon mun pitäs polilla käydä, vaan mun piti sille rautalangasta vääntää miten viime kierrossa kävin. Sitten se vielä sano, että niillä on nyt...
  6. L

    Inseminaatio 2013

    hiulu , mää en halua uskoa mitään noin radikaalia :) Ku ei ne kivut niin voimakkaita ollu, et ois menoa haitannu. Mutta kyllä tästä pitää varmaan hoitajalle huomenna puhua...
  7. L

    Inseminaatio 2013

    Taas mää ihmettelen täällä... Tuo mun vuoto, joka siis alko 19 vrk inssin jälkeen, kesti vaan muutaman tunnin kunnolla. Nyt on ollut eilisillasta asti vaan semmosta tuhruvuotoa. Normaalisti mun vuoto on suht runsasta kolme päivää ja sitte vasta tuhrua. Mää en kertakaikkisesti tajua enää mistään...
  8. L

    Inseminaatio 2013

    No niin... Tänään alko vuoto :'( Harmittaa niin vietävästi! Maanantaina sitten soittoa polille, ehtivätkö tehä uutta inssiä ennen juhannusta... Hydrangea, kiitos osanotosta! Ei ollu mitään lääkitystä loppukiertoon. En tajua mikä tätä hommaa viivytti...
  9. L

    Inseminaatio 2013

    Testasin aamulla semmosella davidin liuskatestillä, mitä tuli joskus ovulaatiotestejen mukana joita tilasin netistä. Negatiivinenhan se oli :'( Vuotoa ei vieläkään näy vaikka inssistä on jo reilu 18 päivää... Oottelis tässä vaikka pari päivää aina kerrallaan ja testais uudestaan. Kävis vaikka...
  10. L

    Inseminaatio 2013

    Tänään ois 16 vrk inssistä. En oo uskaltanu testata, ku en haluais pettyä... Jos oottas lauantaihin, ennen ku hätiköi. Kauheeta piinailua :p
  11. L

    Inseminaatio 2013

    apsu Meijän aikataulu julkisella meni niin, että mies kävi 8.30 ja ite menin klo 13.00. Mut itekki oon kuullu ton, et se pesu kestää pari tuntia... ON: Nyt on vasta kaks päivää inssistä ja ihan järisyttävät alavatsakivut! :x Nää on pahemmat ku yleensä ku menkat alkaa... Johtunee varmaan...
  12. L

    Inseminaatio 2013

    Tänään tehtiin eka inssi. Toiveet on korkealla, vaikka yritänki tolkuttaa itelleni ettei tästä valttämättä vauvaa tuukkaan... Pesun jälkeen siittiöitä jäi kuulemma vain 5 miljoonaa ja niistäkin vaan 17% parraalla liikkuvuudella ja jotain 50% toisiksi parraalla. Ei lääkäri ainakaan riemusta...
  13. L

    Inseminaatio 2013

    Oys:ssa ollaan. Eli ihan julkiselle puolelle päästiin, tulee vähän halvemmaksikin kuin yksityisellä puolella. Mullahan itellä on kierto säänöllinen 29 vrk ja mitä ovistesteillä oon kokeillu joskus niin sekin aikalailla joka kuukausi...
  14. L

    Inseminaatio 2013

    Minäkin tulin nyt sitten tänne, kun ens kierrossa suunniteltiin inssiin menoa. Tammikuussa käytiin lääkärillä ja suositteli inssiä aluksi pari kertaa, sen jälkeen ivf (johon en ole vielä henkisesti valmis, kun on neulakammokin). Meidän tilanne on siis se, että vauvaa on yritetty kohta kaks...
  15. L

    Inseminaatioon vai ei?

    Nyt on sitte päätetty mennä sinne inseminaatioon ens kierrossa, kun tuo kesäloma onkin jo toukokuussa. Jos se nyt on niin yksinkertasta ku lääkäri sano, että sen kun soittaa sinne millon aikoo tulla. Nyt sitten jännittää ja hirvittää... Jossakin lapuissa luki, että tekevät inseminaation...
  16. L

    Artikkeli siemennesteen laadusta

    Me ollaan nuoria, 23-vuotiaita. Meillähän lapsettomuus johtuu juurikin siemennesteestä, jossa oli 11 miljoonaa siittiötä millilitrassa, mutta niistä oli vain 1% normaaleja. Lääkäri sanoi, että juuri nuorilla pitäisi raskaaksi tuleminen olla helpompaa. Mutta tätä artikkelia kun lukee niin näytti...
  17. L

    Inseminaatioon vai ei?

    Lisääntymisklinikka siellä ovessa luki :D Mutta joo, lääkäriltä kyselin niin klinikka on kiinni juhannuksesta heinäkuun loppuun ja mun kesäloma on todennäkösesti joko kesä- tai elokuussa koska viime vuonna oli heinäkuussa. Ja kyllähän sitä lääkärissä saa työajalla käydä, mutta se pitää korvata...
  18. L

    Inseminaatioon vai ei?

    Meillä on tilanne se, että lasta on yritetty 1,5 vuotta. Syksyllä saimme ajan terveyskeskuslääkärille ja hänen kauttaan lähetteen lisääntymisklinikalle. Minusta ei ole verikokeissa, ultrassa tai muissakaan tutkimuksissa löydetty mitään vikaa ja kierto on säännölinen 29 päivää sekä tiedän...

Yhteistyössä