Hakutulokset

  1. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tänne en olekaan muistanut asiasta vielä ilmoittaa eli meille syntyi 17.7. "Pieni" prinssi mitoin 4250g ja 56cm. :heart: Tuul1a ja Mötkö 1,5 vko
  2. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Onko täällä vielä jäljellä keskustelijoita jotka eivät ole FB:n liittyneet? Eli kannattaako tänne enää kirjoitella vai ollaanko vaan aktiivisia toisaalla? :D
  3. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Täällähän on ehtinyt taas tapahtua vaikka mitä. Da capolle iso :hug:. Mammavaatteista: Itse olen ostanut ainoastaan housuja, koska omat paidat ovat mahtuneet vielä päälle. Kahdet housut ostin H&M:stä ja yhdet Ozbabystä. Sieltä myös saa mekkoja, jos joku sellaisia kaipailee. Kuumuus on...
  4. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Ajattelin tulla tänne vain poksumaan kun ei nyt oikein muuta ole sanottavana. Loma on alkanut hieman alakuloisissa tunnelmissa. Minun piti vahtia siskontyttöä loppuviikko, mutta hän sairastuikin taas ja joutui lastenosastolle sairaalaan antibiottitippaan. Raukka sairastaa aina todella rajusti ja...
  5. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Itse en ole ostanut kun mammahousuja kun suurin osa omista paidoista menee edelleen päälle, joten paidat jäävät kauppaan. Ozbabyssä olen asioinut aika paljon kun sieltä ollaan ostettu oikeastaan kaikki tarvikkeet vauvalle. Heillä on myös vaatteita (ainakin Mamalicious merkkiä) ja sieltä olen...
  6. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Ihana kun porukka vaan lisääntyy =). Juuri luin uusimmasta Vauva-lehdestä jutun erään nuoren äidin yksinäisyydestä ja kuinka paljon vaikuttaa se, jos ystäväpiirissä muilla ei ole lapsia. Tuli itsellekin sellainen olo, että voisi nyt panostaa ja yrittää tutustua uusiin ihmisiin, että on sitten...
  7. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Piti kyllä pissanäyte viedä silloin alkuviikoilla labraan, mutta vein sen kyllä aikaisemmin jo kuin mitä nt-ultra oli. En kyllä yhdistänyt niitä mitenkään toisiinsa.
  8. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Ihanaa, että saadaan uusia kirjoittelijoita mukaan! Tervetuloa kaikille! =) Täällä käytiin aamulla neuvolassa. Kaikki pitäisi olla ok. Painoa on tullut nyt yhteensä 10 kg! Apua! Hirvittää oikein, mutta täti ei siihen kyllä enää puuttunut mitenkään, kun nousu tasoittunut n. 500 g/vko...
  9. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Pitää kyllä yrittää pitää keskustelua täälläkin yllä, koska kaikki eivät kuitenkaan sinne FB-puolelle tule. =) Osaako kukaan sanoa, että tehdäänkö Turussa vauvelille kokoarviota ennen synnytystä missään vaiheessa? Itse olen panikoinut tässä viime aikoina tuon koon vuoksi, kun sf-mitta...
  10. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Na-dene: Minulla pahoinvointi jatkui aina viikolle 11 asti, jonka jälkeen olo helpotti. Satunnaisesti kyllä tuli huono olo, mutta oksentaminen loppui silloin. Muut oireet eivät sitten ole helpottaneetkaan eli edelleen itkettää ja väsyttää ja ketuttaa ja masentaa ja naurattaa. Välillä kaikkea...
  11. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Nimia: Laitoin yksäriä tulemaan :wave:. Tuul1a
  12. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Hyvää toukokuuta kaikille! FB-ryhmä kuulostaa hyvältä, kunhan tosiaan jutut pysyy salaisina ja ryhmän sisällä. Itse en ole raskaudesta julkisesti mitään ilmoitellut enkä varmaan ilmoitakaan ennen kuin lapsi on syntynyt, jos silloinkaan. Ihan kaikkea en halua maailmalle jakaa =) Koitan laittaa...
  13. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Chestel: Kävin juuri tuossa toksoplasmakokeessa sokerirasitustestin yhteydessä. Olimme ulkomailla pääsiäisen aikaan ja neuvolassa sanottiin, että varmistetaan verikokeella, etten ole tartuntaa matkalta saanut. Uskon kyllä, että pääset testiin uudelleen, kunhan vain pyydät. Tuul1a + Mötkö 26+5
  14. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Täällä on käyty ostoksilla ja sokerirasitustestissä. Eilen käytiin ostamassa OzBabystä vaunut (Gesslein F6) ja turvaistuin (Cybex Aton 2) sekä kaikkea mahdollista muuta. Hyödynnettiin hyviä tarjouksia ja sainkin itselleni uudet mammahousut puoleen hintaan. Pinnasänkykin saatiin eilen kasattua...
  15. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Täällä on murehdittu maha-asukin liikkeitä ja pähkäilty vaunuasioiden kanssa. Olen yrittänyt vähän seurailla, että miten tuo pikkuinen tuolla liikkuu ja huolestun aina, kun tulee pidempi tauko liikkeiden välillä. Huolestun välillä ehkä vähän liikaakin, mutta pelkään vain pikkuisen puolesta...
  16. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Terve taas kaikille! En olekaan tänne muistanut kirjoitella. Ensimmäisestä postauksesta taisi jäädä ikä ja laskettu aika puuttumaan eli olen 26 v ja LA 24.7. Töitä olisi jäljellä enää 7 viikkoa, jonka jälkeen jään kesälomalle ja siitä sitten ennen juhannusta äippälomalle. Millään en...
  17. Tuul1a

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heippa vaan kaikille! Voisin itsekin ilmoittautua mukaan ryhmään. Olen asustellut Turussa kohta puolitoista vuotta ja nyt odotan ensimmäistä lasta. LA meillä on heinäkuun lopussa. Tuttuja ei kaupungissa ole entuudestaan ja ainoastaan yhden työkaverin kanssa olen enemmänkin tekemisissä, joten...
  18. Tuul1a

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Rakenneultrassa oli kaikki kunnossa. Hieman oli hankaluuksia saada kaikkia mittoja otettua kun toinen ei halunnut millään kääntyä oikeaan asentoon tai sitten kääntyi aina väärään aikaan =) Sukupuolikin saatiin selville ja pidetään se nyt omana pikkusalaisuutena. En kyllä tiedä kuinka kauan pysyy...
  19. Tuul1a

    Paras uimahalli Turun seudulla?

    Impivaaran uimahalli on ehdottomasti paras.
  20. Tuul1a

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Mulla on rakenneultraan aikaa vielä yli kolme viikkoa hermo meinaa mennä. En millään malttais odottaa sinne asti :)

Yhteistyössä