Hakutulokset

1. K

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Tulinpas kertoilemaan omia punktiokuulumisia. Minulla ei mennyt ihan helposti tämä reissu. Toivottavasti kukaan ei säikähdä liikaa näistä minun kokemuksista. Tiistaina oli siis punktio OYS:ssa ja itse toimenpide oli melko kivuton. Saaliina 14 munasolua. Heti punktion jälkeen alkoi kovat kivut...
  2. K

Kiitokset tsempeistä! Punktio onkin tiistaina, mutta lähellä jo kumminkin. Mulla kyllä taas entisestään lisäänty pelko kivuista, kun nyt ultratessakin jo kävi niin kipeää. Mutta kaipa ne kipulääkkeet sen verran hyvät on, että pitää kipua poissa...
  3. K

Iksi: Me on käyty jo kahdessa inssissä Oyssissa. Hyvät on kokemukset niistä kyllä. Ei minun mielestä ole mitään ns. julkisen puolen ongelmia siellä. Meillä on kaikki valmistelukäynnit täällä omassa sairaalassa ja sitten itse hoito vasta Oulussa. Ei meilläkään siis ollut mitään aloituskäyntiä...
  4. K

Iksi: Oysissa ollaan mekin hoidossa. Taitaa meitä nyt olla useampikin, jotka siellä ovat hoidossa. Mutta sinnehän sitä taitaa koko Pohjois-Suomi näissä asioissa päätyä. Punktioon aikaa vajaa viikko! Tänään oli toinen ultra, paljon on tavaraa ja se alkaa kyllä jo tuntuakin pistelynä...
  5. K

Miumaulle: Mulla on pitkä kaava ja sumuttelut alkoi kp 20 ja annotuksena 2 annosta Suprecuria 4 x päivässä. Eilen oli 0-ultra ja annos puolitettiin, mutta sumut jatkuu siis irrotuspiikkiin saakka. Mulla alkoi eilen sitten myös Puregon pistokset ja lääkäri oli sitä mieltä, että saattaa tulla...
  6. K

Susa76: Ollaan oltu kahdessa inseminaatiossa Oulussa. Niistä ei jäänyt muisteltavaa. Kyllä siellä ainakin paremmin ymmärretään tätä asiaa ja potilaan tunteita kuin täällä omassa sairaalassa. Meillä on jonkin verran ollut sekaannuksiakin kahdesta sairaalasta johtuen. Mutta näillä mennään ja...
  7. K

Olen teidän muiden juttuja seurannut taustalta, kun omat hommat eivät ole vielä edenneet. Mahtavaa kuulla plussauutisia ja onnistuneita hoitokokemuksia. Onnea kaikille yhteisesti! Omalta osalta päästään kohta liikkeelle, kun sumut alkaa 14.3. Siitä se sitten käynnistyy! Nyt vain pitäisi...
  8. K

Moikka! Liittyisin myöskin mukaan tähän ketjuun ja ekaan keskusteluun ikinä. Nyt tuntui siltä, että vertaistukea tarvitsee enemmän kuin koskaan, kun IVF-hoito lähestyy. Meille tuli heti joulun jälkeen ohjeet ja reseptit sekä aikataulu hoitoihin. Pidemmän kaavan mukaan mennään ja lääkitys...

Yhteistyössä