Hakutulokset

1. N

Ovulaatiotestit

Kirjoittelinkin jo tuolla toisessa osiossa aiheeseen liittyen. Kallein ei todellakaan ole aina paras! Clearbluen digitaaliset testit ovat älyttömän kalliita ja itsellä ne eivät toimineet lainkaan. Sen jälkeen olen käyttänyt näitä Perhoset-testejä ja ne ovat toimineet minulla tosi hyvin ja...
  2. N

hyvät ovulaatiotestit?

Melody89: Sama juttu oli minulla tuon CB:n digitestin kanssa! Kuten tuossa ylempänä kirjoitin, niin sinulla voi olla ihan sama tilanne eli LH tasot ovat riittävät liuskoille, mutta CB ei ole läheskään yhtä herkkä, joten se ei näytä mitään.
  3. N

lapsettomuus tutkimuksista! haluaisiko joku kertoa ?

Kiitos vastauksista johkunen ja sintti! Täytyykin sitten ensi viikolla kysellä heti aikaa. En tajunnut, että voi noin hitsin kauan mennä ennen kuin pääsee tutkimuksiin...
  4. N

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Tämähän on kiva ketju! Täytyykin ottaa kuvat seuraavasta kierrosta ja laittaa tänne :) Mulla ei Clearbluet toimineet ollenkaan ja sen jälkeen olen käyttänyt One steppejä, jotka toimivat mulla hyvin. Vinkkinä tikuttelijoille, että perhoset.fi myy One steppejä paljon halvemmalla kuin...
  5. N

*Esikoista yrittämään 2013!*

Minutkin voi lisätä listalle: Nea86 26 ya 1/2012 Ollaan jo vuosi yritetty ilman tulosta. Aluksi ihan vaan tuntemusteni pohjalta puoli vuotta, sitten Clearbluen oviksilla 3 kuukautta "hukkaan" kun eivät näyttäneet mitään ja sen jälkeen löysin hyvät testit, jotka näyttävät minulla...
  6. N

Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

Meillä ei ole syy tiedossa. Tosin vasta 13kk yritetty ensimmäistämme. Ovuloin ilmeisesti normaalisti, mitään muuta ei ole selvitetty. Juuri mietimme, josko jo hakeutuisimme tutkimuksiin. Tätä lukiessa tulin sille kannalle, että kannattaisi ilmeisesti hakeutua tutkimuksiin, mahdollisia syitä on...
  7. N

lapsettomuus tutkimuksista! haluaisiko joku kertoa ?

Tuoreena foorumilaisena kysyn, kannattaako vielä mennä pyytämään lähetettä tutkimuksiin? Olemme yrittäneet 2012 alusta, kesällä 2012 otimme avuksi ovulaatiotestit (tosin ekat 3kk turhaan Clearbluen takia :mad:). Nyt on siis vasta viisi todettua ovulaatiota yritetty "täysillä". Kannattaisiko...
  8. N

hyvät ovulaatiotestit?

Käytin noita Clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä kolmessa kierrossa viime kesänä eikä kertaakaan tullut "hymynaamaa". Selvittelin asiaa ja löysin tiedon, että Clearbluen testit ovat paljon epäherkempiä kuin perustestit eivätkä siksi näytä läheskään kaikilla ovulaatiota. Clearbluessa...

Yhteistyössä