Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Aijoo, kilpirauhasarvoista kyseli joku. Mulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ensimmäisen raskauden jälkeen (oireet olivat jo teini-iästä saakka olleet olemassa). Alkuraskaudesta kävin kilpirauhaskokeissa (rv12) ja T4V oli 18.6, TSH 2.4. Neuvolalääkäri uhkaili kaikenlaisella, että pitäisi...
  2. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Heippa taasen. Oon huomannut, että musta on tullut kovin huono kirjoittamaan omasta navasta tässä viiden vuoden aikana raskauksien välissä :D Kummit on meilläkin mielessä. Ne ykkösvalinnat ystävistä eivät kuulu kirkkoon, eikä kyllä kakkosvalinnatkaan... Sukulaiset tyrkyttävät miehen...
  3. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Heipsis, täällä olisi myös uusi porukkaan mukaan. Oon loppukesästä saakka kironnut kun kaveripiiristä ei ole kukaan nyt raskaana ja vanha Helistin.fi:n mammaporukka on hajonnut niin totaalisesti helistimen kaatumisen jälkeen.... Onneksi löysin nyt tänne ;) Mulla siis nyt rv27+2 ja toinen...
  4. T

    Millaisia kokemuksia raskaudesta ja ylipainosta teillä on ollut?

    Itsellä menossa toinen raskaus rv27+2. Ensimmäisen raskauden alkaessa painoa 108kg, toisen raskauden alkaessa 112kg. Pituutta on 172cm, eli BMI on huidellut 36-38 välillä molemmissa raskauksissa. Jo ekassa raskaudessa joudun jatkuvaan syyniin neuvolan puolelta, sokerirasitukset yms piti tottakai...

Yhteistyössä