Hakutulokset

  1. T

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Moi! Mut saa poistaa listalta. Lauantaina alkoi pieni vuoto, eilen oli jo menkkamaista vuotoo niin kuin tänäänkin. Kävin ultrassa, eikä sykettä löytynyt, eikä kokokaan vastannut viikkoja alkuunkaan.
  2. T

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Jokos teillä on muuten raskausoireita? Mä tulin flunssaan niin kaikki muut oireet taitaa jäädä taka-alalle mut alavatsaa ehkä vähän nippailee... Hiusten värjyystä kyseltiin. Itse en värjää raskaus/imetysaikana mut oon sitä mieltä että jokainen tekee niinkuin tykkää. Mulle se ei oo niin...
  3. T

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Onko täällä muita, jotka imettävät vielä raskauden aikana? Mun eka lapsi täyttää just vuoden, ja imetän edelleen. Saa nähdä, tuleeko ongelmia raskauden myötä.
  4. T

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Tänään tein testin ja selkee juttu oli: kaks viivaa! Ja tässä tietoja: 2.5.2015 laskettu aika tiituli85/2.lapsi/. Millos meinasitte neuvolaan varata ajan? :)
  5. T

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Kiva, että edes muutamat täällä kirjoittelee. Itekin tykkään lukea ja myös kirjoittaa, aina kun vaan saa aikaseks... :) Öistä kyseltiin. Meillä meni jossain vaiheessa semmoseks yöt, että tuntui että kahden tunnin välein oli poika tissiä vailla. Sit pidettiin semmonen pienmuotoinen unikoulu, että...
  6. T

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Moikka! Nukkuuko teiän muksut miten pitkiä yöunia? Oon ihmetelly, kun meiän poitsu nukkuu 10 h putkeen! Nyt on 5 kk, 12 päivää ja tänään oppi vasta kääntymään selältä mahalleen, kun lelua näyttää. Ei vielä muuten vaan käänny. Kiinteet aloitin 5 kk iässä, porkkanasoseella, jolle oli allerginen...
  7. T

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Moikka! Eipä oo tullu kirjoitettua, mutta kiva lukea muiden kuulumisia ja myös kirjoittaa itekin (kunhan jaksaa ja ehtii). Meiän poitsu on nyt 4,5 kk. Arki menee melko hyvin. Nukkumaan ei vaan meinaa ruveta ennen yhtä. Jonkin aikaa nukkui sit kylläkin 8-9 h putkeen, mutta nyt on parina yönä...
  8. T

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Mukava lukea muiden kuulumisia vauva-arjesta. :) Synnytyksestä palautumisesta oli puhetta. Mulle tuli niin pahat repeytymät, että paikat on edelleen kipeet. Kävelylenkkejä oon yrittäny tehdä. Painoo on vähemmän kuin ennen raskautta, mutta vatsalöllykkää en oo saanu pois. Mites muilla? Kuukauden...
  9. T

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Meilläkin vauvaa kasvaa hyvin mutta yöt ovat aika vaikeita. Vauva herättää usein pelkällä rintamaidolla eikä häntä meinaa saada nukkumaan ollenkaan. Ruokahalu kasvaa valtavasti yöllä ja vaikka imetän molemmat rinnat, tuntuu että jää nälkä. Saattaa hetken olla hiljaa, sit rupee öhisemään ja...
  10. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Suloinen pieni poika syntyi meille 15.9. :) Painoa pikkusella oli 3575 g ja pituutta 50 cm. Tiistaina käynnistettiin synnytys ja tosiaan vasta sunnuntaina syntyi eli pitkä ja rankka oli käynnistysprosessi kun mikään ei tuntunut tepsivän että olis lähteny synnyttämään. Nukuin monta yötä huonosti...
  11. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Tässä pikaiset kuulumiset minulta: Ultrassa päätettiin että synnytys käynnistetään ensi tiistaina ballong-menetelmällä. Onko jollekin teistä edellisissä synnytyksissä käytetty tota kyseistä ja miten on menny? Helmitoivolle tsempit, kumma että päässy vauveli vielä kääntymäänkin tässä...
  12. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Paljon onnea kaikille, jotka ootte vauvan jo saaneet! :) Kivasti tullu uusia kirjoituksia nyt muutaman päivän sisällä tänne. Kyselty on vauvan nukkumisesta alkuun. Me ollaan aateltu että vauva nukkuis aluksi äitiyspakkauksen laatikossa, ja se laatikko laitetaan pinnasänkyyn. Sit jonkin ajan...
  13. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Jenttu: vauva kasvaa yläkäyrällä ja lisäks vatsanympärys on iso, joten melko todennäköisesti joudutaan synnytys käynnistämään ennen laskettua aikaa mutta elokuun lopulla se varmistuu. Sain insuliinit mut meni pitkään ennen kuin ne alkoi tehomaan ylityksiin joten vauva kerkes kasvamaan kun sitä...
  14. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Kiitos Empuuu elokuun listasta! :) Eilen oli neuvola ja tässä tärkeimmät kuulumiset: asento: rt sf-mitta: 33 cm (oli yläkäyrän yläpuolella...) verenpaine: 110/69 hemppa: 129 Ja painoa tullut raskauden alusta 6 kg. Onko teillä semmosta sanottu että saatetaan käynnistää synnytys...
  15. T

    raskausajan diabetes-diagnoosin saaneet

    Tömpsis: Ei oo tosiaan kivaa tommonen ihannointi että hyvä kun ei oo tullu painoa lisää. Kuitenkin kun puhutaan että raskaana ei sais laihduttaa niin mitä se sit on jos paino ei nouse? Mun mielestä laihtumista. Itellä oli painoindeksi 28 ennen kuin tulin raskaaks ja nyt oon 32 rv:lla ja painoa...
  16. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Voimia sulle Gildanen. Ja onnea vielä kovasti teille kolmelle jotka ootte jo pienokaisen saaneet. :heart: Mites, mitä meinaatte pakata sairaalakassiin vauvalle eli lähinnä kiinnostais vaatteet? Ja tarviiko vauvalle ottaa vaippaa vai antaako sairaalassa sen? (tyhmä kysymys varmaan). Ja jos...
  17. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka J.: Onpa varmasti kauheeta seurata vierestä tommosta tilannetta. Ahistaa jo aatellakin. moonan: Mulle on tullu raskauden alusta tähän päivään noin 6 kg painoa ja pidän sitä melko normaalina nousuna. Ylipainoo oli kuitenkin ennen raskautta joten ei tarttekaan niin paljoo nousta...
  18. T

    raskausajan diabetes-diagnoosin saaneet

    Tömpsis: Parhaiten varmaan voit vaikuttaa jatkossa siihen ettei tulis diabetesta pudottamalla painoa vauvan syntymän jälkeen. Niin aion itsekin ainakin yrittää kun nyt todettiin raskausajan diabetes. Mulla on ylipainoa reilu 10 kg niin helpommin tuli tämä rd ja tulee myöhemmin varmasti myös...
  19. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heips! Mulla oli se sokerirasitus tossa ja valitettavasti kaikki arvot heitti... Eli nyt oon sit mittaillu verensokereita ja huomannu ettei aamiainen oikein kestä mitään leipää tai vastaavaa... Munakaslinjalla siis. Muuten voin melko normaalisti syödä. Muuten maha kasvaa hyvin (yläkäyrällä)...
  20. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heipsan pitkästä aikaa! Mukava lukea muiden juttuja. :) Monella tuntuu olevan turvotusta. Itsellä ei onneks vielä sitä juuri ole. Ehkä hiukka on jalat paksummat ettei meinaa normisandaalit niin hyvin mahtua mut ei juurikaan. Närästystä ootan myös kauhulla, sitäkään ei oo vielä tullu. Mut...

Yhteistyössä