Hakutulokset

  1. N

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    On ollut niiiiiin kovaa kiirettä että on oo ehtinyt kun ohimennen lueskelemaankin. Voi mua :whistle: Työasioista olitte jutelleet: no mähän oon siis tietenkin vielä äippärillä esikoisen kanssa (kohta 7kk), mutta lopetin duunit kun aloin odottamaan sitä. Eli vuoden vaihteessa 2012. Mies...
  2. N

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Epa_88 onneksi olkoon että olet saanut pidettyä, mäkin niiiiiiin toivoin ja halusin. Mut ei niin ei. Tuli vähä liikaa stressiä, ja syyllisyyttä mitkä alko käymään vähän psyykeelle niin siksikin toi lääkitys on ihan jees, vaikka ekaks vastaan olinkin :) Ravistelee kyllä ihan hyvin tää RD...
  3. N

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Jayhoy: Se RD on siis raskausdiabetes, ja astetta kettumaisempi sairaus. Mulla oli edellisestäkin raskaudesta kiloja, ja jo edellisessäki probleemaa sokereiden kanssa. Nyt ne heitti jo heti alussa (lähinnä paasto, eli aamulla mitattu) niin aloitettiin lääkitys. Insuliinihoitoon ei ollut...
  4. N

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Hoi! Minä kanssa voisin mukaan tulla. Kirjasin itseni alkuun heinäkuisiin mutta LA muuttui, niin aloin lueskelemaan myös teijän juttuja :) Elikkäs mun ikä on 26v, toista ootellaan ukon kanssa. Esikko syntynyt 8/2012. Uuden pötkön LA 19.8. RU on 8.4 ja Jorvin sairaalaan tarkoitus mennä...
  5. N

    Muita, jotka kirjoittelevat odotus- / vauvablogia?

    Nöttö Nöttinäinen, äiti, isi, ja tuleva ihmislapsi sanoin ja kuvin Tässä yhdistyy sekä "vauvablogi" + "odotusblogi" :) (Puolivuotias lapsi ja rv 18+)
  6. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Hei sellasta olisin vielä kysellyt mm. Kathrinelta, Nuuralta, Mangrovekanalta, että eikös NKL ole rempassa? Olette kuitenkin menossa sinne synnyttämään?
  7. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    nöttö / 26 / toinen / jorvi olikohan tuossa kaikki tarvittava tieto? :D En oo vielä kauheesti ehtinyt lukea teidän juttuja, mutta tarkemmin olisi tarkoitus "tutustella". Ekan kohalla luin silloisia toooosi paljon, ja tuntu jo että kaikki niistä on ihan kavereita, mutta kirjoittamaan en...

Yhteistyössä