Hakutulokset

  1. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Oon siirtynyt kerhon puolelle. Siellahan on ihan tammoiset samanmoiset keskustelut ja muutamat erilaiset pinot mm. esittaytymista, kalenteri ultrakaynteja ym. varten. Ihan hyvin osaatte kayttaa, kun sivutkin nayttaa ihan samalta kuin taalla. Jos haluat jakaa omia kokemuksiasi ja lukea muiden...
  2. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Tanaan 22.1. oli eka ultra ja olihan se ihan kasittamatonta nahda seinalla olevasta telkkariruudusta, etta siella tosiaan asuu pikkuihminen. Siella pyorittiin ja kasikin heilahti. Hoitaja sanoi, etta kuunnellanpas sydanaania ja ruudulle pomppasi sellainen sykayskayra ja ihan sapsahdin, kun...
  3. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Tsemppia ja halauksia Miwwi, sydanx3, Bambini ja minttu-82 - pieni kyynel hiipii silmanurkkaan, kun ajattelen teita ja kokemuksianne, samalla kuitenkin lahetan paljon positiivisia ja lampimia ajatuksia! Olipa kovasti tullut tarinaa tanne sitten viime viikon. Viikonloppuna oli voimaton ja...
  4. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Guess.vol.2 Ite oon harkinnut, etta jattaisin kaikki ylimaaraiset seulonnat pois. Elama otetaan vastaan sellaisena kuin se tulee, joku nimimerkki, jota en nyt muista, sanoi viisaasti. Ja oon kanssa sita mielta, etta mita vahemman ronkitaan, sita parempi.
  5. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Suomessa on paljon raskausajan etuja perheille kuten pitkat vanhempainvapaat. Tassa piilee myos ikava puoli, etta tyonantajalle kertominen koetaan vaikeaksi ja on syyllisyyden tunto siita, etta "jattaa tyonantajan pulaan". Eihan sen niin pitaisi olla. Perheenlisayshan pitaa nahda hienona...
  6. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Kiitos tervetulotoivotuksista, mukava paasta vaihtamaan kuulumisia ja odotusajan kokemuksia! Oman osavaltiomme laki ei velvoita tyonantajaa mihinkaan tiettyyn aitiysvapaaseen tai korvaukseen poissaolosta. Aitiysvapaa on USAssa aika yleisesti maksimissaan 12 vkoa eli 3 kk, mutta esim...
  7. G

    Oudoimmat oireet raskausaikana

    Makeannalka kadonnut taysin, vaikka AINA on makeat maistuneet. Suihkusaippua haisee ihan hirvealle, mentava ostamaan hajustamatonta. Sohvalla makailusta on tullut nautittavaa, ennen piti aina olla tekemassa jotain, nyt ole kiire jarjestelemaan keittiota tai mitaan muutakaan - olkoot tiskit...
  8. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Seulonnat: Viela pitaa miettia. Klinikan koordinaattoritati taalla USAssa sanoi, etta ihan saa itse paattaa, mutta voipi olla, etta mun ikaiselta (36v) "vaativat" jotain tarkistuksia. Selviaa ensi kaynnilla. Syomisista ja juomisista: Makeannalka kadonnut taysin, vaikka aina on makeat...
  9. G

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Heippa! Olisi kiva paasta keskusteluun mukaan, taalla naita ketjuja on vaan niin monen monta, etta olin ensin vahan ulalla, etta minne tassa nyt kirjoittaisi, joten kirjoitanpa tahan. Asun USAssa ja taalla ole mitaan neuvolasysteemia koko maassa. Kayn yksityisella klinikalla ja eka...
  10. G

    ? ELOKUUN 2013 odottajat ?

    1. Koska arvelette lasketun ajan olevan? - Nailla nakymin 13.8., parin viikon paasta ultrassa tarkentuu 2. Onko aavistusta kumpi on tulossa? - Ihan selkea tunne, etta poika, mutta saapi nahda 3. Ikänne? - Mina 36v, mieheni 32v 4. Monesko lapsi? - Mulle ensimmainen, miehelleni toinen...

Yhteistyössä