Hakutulokset

1. E

Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

Täältä myös voimahalaukset Vakiosäätäjälle! Onneks saitte lääkärille edes sen puhelinajan, nähtävästi siitä oli ainakin hyötyä. Toivottavasti loppuraskaus sujuu mukavasti ja ongelmitta. :) Me laitettiin tällä viikolla Kelaan hakemus äitiyspakkauksesta, tulispa se nopeesti! :) omasta...
  2. E

MMeemi : kiitoksia! Ja onnea kovasti myös sulle raskaudesta :) odottaja1: tervetuloa vaan, ja onnea raskaudesta myös sinne suuntaan! :) Täällä kyllä potkut on jo tosi selviä, kova on liikkumaan tuo meidän tapaus ainakin.. On se silti vaan aina niin ihmeeellistä, kun se alottaa sen...
  3. E

Mulla ei oo mitään kokemusta vauvoista, mutta sitten sellasista vajaan vuoden ikäisistä on jo ihan mukavasti.. Silläkin vähän jännittää saada vauva ja opetella sen kanssa kaikki. Paljon helpompi suunnitella, et mitä tekee lapsen kanssa kun se on vaikka vuoden! :D meillä kyllä sukulaiset on...
  4. E

naaris : raskaus on sujunut ihan hirveän hyvin, oon odotellut kaikkia kipuja ja pahoinvointeja, mutta eihän sellasista ole ollut tietoakaan! Mun raskausoireet on siis jäänyt vaan hirveään hormonimyrskyyn, olin tosi kiukkunen ensimmäiset 10 viikkoa raskaustestin jälkeen, nyt on ihanaa kun ei enää...
  5. E

Saiskohan tänne vielä tunkea mukaan? Olen 21-vuotias, esikoista odottava ja välillä tuntuu, että oon ihan pihalla kaikkeen raskauteen ja vauvaan liittyvän suhteen. :D muutenkaan omassa lähipiirissä kukaan ei ole tällä hetkellä raskaana, joten on vähän orpo olo aina välillä. Raskausviikkoja...

Yhteistyössä