naaris : raskaus on sujunut ihan hirveän hyvin, oon odotellut kaikkia kipuja ja pahoinvointeja, mutta eihän sellasista ole ollut tietoakaan! Mun raskausoireet on siis jäänyt vaan hirveään hormonimyrskyyn, olin tosi kiukkunen ensimmäiset 10 viikkoa raskaustestin jälkeen, nyt on ihanaa kun ei enää jännitä ihan kaikki ja uskaltaa jo jopa nauttia tästä ajasta! Mun paheeni on ollut lukea netistä kaikkia kauhutarinoita, ja varsinkin alussa stressas tosi paljon, kun kaikki sujui paljon paremmin kuin netissä lupailtiin.
-Iina : sun mietinnät kuulostaa enemmän kuin tutulta. Täällä on kans jännitetty jo vauvan syntymän jälkeistä elämää.
jännittää, et miten oppii oleen äiti, miten saa sitten lapsen kasvatettua jne..
Mulla oli myös kauheat omantunnontuskat, kun en halunnut liian aikasin kertoa raskaudesta kenellekään.. Mun poikaystävä sitten laittoi heti ensimmäisen ultrakuvan facebookiin, josta sitten osa munkin kavereista sen huomas ja tuli kyllä ihan täytenä yllätyksenä niille. Mää ite laitoin ensimmäisen raskauspäivityksen vasta viime viikolla, jolloin sitten loputkin kaverit ehkä tajus mistä on kyse..
Me ostettiin tosiaan vaunut käytettynä, mutta malliltaan noi on Brion Happyt. Tosin noistakin on ilmeisesti hirveän monta eri mallia, mutta tollaset (varmaan?) tosi perus yhdistelmävaunut. Mitä tavaroita te ootte jo hankkinu vauvalle?
aiotteko rakenneultrassa kysyä sukupuolta?
Mulle sopii ainakin, että kirjoiteltaisiin myös jossain muualla, tosin pitää miettiä missä.
ite oon nykyään vähän huono käymään facebookissa, niin se ei ehkä ole paras vaihtoehto.
Yks juttu vauvan pukemisen suhteen mua on alkanut mietityttää, toivottavasti joku täällä osaa vastata siihen.. Nimittäin, miten vauva puetaan yöunille?
varsinkin kun meidän tapauksen synnyttyä on jo toivottavasti lämmintä, niin pitääkö se silti pukea öisin sellaseen kokohaalariin?