Hakutulokset

  1. W

    Yrityksen odottajat

    meillä ei ole tilanne edennyt mitenkään, en ole saanut suutani auki :x tosin viime viikot on menny niin hirveellä tohinalla ettei juuri olla miehen kanssa edes nähty että olis tullut sellasta tilannetta että olis ehtiny puhumaan, mies tekee kolmivuorotyötä ja mä olen yrittäjä kera miljoonan...
  2. W

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    pakko oli testata ihan omaksi iloksi että miten nuo tikut toimii ja että olenko osannut kropasta lukea oviksen, ja olenpa tainnut ainakin tikkujen mukaan :) aloitin tikutuksen kaksi päivää sitten ja olen tehnyt yhden aamulla ja yhden illalla, omasta mielestäni avis olis huomenna/ylihuomenna ja...
  3. W

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    en oo ihan hirveesti näihin ovistesteihin perehtyny, eikä se ajankohtaistakaan raskausmielessä ole mutta oon yrittäny opetella oviksen havaitsemaan itse ja näillähän sitä vois tarkkailla kätevästi :) meneekö se niin että ennen ovista on haalea viiva ja oviksen aikaan vahva? ja onko se sitten...
  4. W

    Yrittääkkö lasta vai ei, kun puolisot ovat eri mieltä.

    oisko tähän aiheeseen lisää kokemuksia? kiinnostais muakin tämä vaikkei nyt ihan täysin tuossa tilanteessa (vielä ainakaan) olla..
  5. W

    Yrityksen odottajat

    Tää voi olla mun ketju! alkaa kummasti tuo kello tikittämään :O olen 28v ja mies vuotta vanhempi, yhdessä ollan oltu about 8v, kihloissa siitä puolet.. kotona lauma koiria.. kumpikaan meistä ei ole sellaneinen että haluaisi kauhean syvällisesti puhua, lapista on joskus muutamavuosi sitten...
  6. W

    Kilot pois - tähtäimessä vauva

    mä voisin liittyä tähän porukkaan :) ihan hirveä vauvakuume ei vielä ole, tavallaan olisi jo kiva mut toisaalta pitää ensin saada vähän muutoksia tähän nuoren perin huolettomaan elämään :D yksi osa-alue on ehdottomasti ruokailut! painoa pitäis tiputtaa ainaski 30kg, ja opetella syömään esim...
  7. W

    "roskishaamu" galluppia

    jos ei kaikki niin varmasti suurin osa on sinne roskikseenkin vielä kurkannut ;) itsekin siihen äsken sorruin ja parissa tunnissa oli nega muttunut "roskishaamuksi".. onko muilla tästä seurannut mitä? seuraava testi ollut nega? täti tullut kylään? seuraava testi ollu hammu/plussa...
  8. W

    voisinko olla raskaana?

    en ole koskaan ollut "lapsi-ihminen", suunnitelmiin ei ole koskaan kuulunut lasten teko. miehen kanssa on asiasta keskusteltu sen verran että ei lapsia.. pari viikkoa sitten aloin ihmettelemään että miksi koko ajan ajettelen vauvoja, ja mietin miten se vauva sopisi meidän arkeen, miten...
  9. W

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    himotestailija en ole mutta haamuilija ehkäpä :D mitäs mieltä olette, tein keskiviikkona testin jossa selkeästi ei raskautta, tänään tein toisen ja heti tuli vasemmalle yksi haalea viiva, hetkenpäästä se katosi ja tuli oikealle vahva viiva (eli se joka tulee jokatapauksessa). ohjeessa luki...

Yhteistyössä