Hakutulokset

  1. S

    Terolut mimmit

    Hei, Haluaisiko joku ovistestejä 7kpl? Merkki on jokin kiinalainen. :confused: Pakkauksessa lukee päivämäärä 2012-06-15, mutta olen tilannut nämä sen jälkeen, joten lieneekö sitten pakkauspäivämäärä... tai sitten olen saanut vain vanhan erän. :confused: :confused: Negaa ne on aina mulle...
  2. S

    Terolut mimmit

    Aloin pohtia, että ehkä nuo mun useat vahvat viivat ovistesteissä johtuukin uudesta erästä testejä. Millä muulla selittää se, että ennen ei ole tullut juuri mitään näkyviin, ja tässä kierrossa lähes kymmenen vahvaa viivaa ihan random päivinä. Huoh. Alkaisivat nyt menkat vaan, niin ei...
  3. S

    Terolut mimmit

    Kyllä loppuu. Terolutin keltarauhashormoni voi jopa tukea raskautta, ja terojen jälkeen siis ei pitäisi tulla vuotoa, jos raskaus on alkanut
  4. S

    Terolut mimmit

    Hassua, tätä ennen olen tikutellut satunnaisesti silloin, kun olen kuvitellut oviksen olevan lähellä. Koskaan en ole haamua kummallisempaa tikkuun saanut, mutta nyt, ihan yhtäkkiä kahtena eri kiertopäivänä tumma viiva. Täytyy seurailla, miten nuo viivat asettuvat kalenterissa vuodon suhteen...
  5. S

    Terolut mimmit

    Kyllä, mulla on diagnosoitu pco ja parikymppisenä mun munasarjat näyttivät helminauhalta ultraäänessä, kun olivat täynnä hieman kehittyneitä follikkeleita. Tällöin myös kuukautiset olivat hyvin epäsäännölliset, saattoi mennä useampi kuukausi ilman vuotoa ja siksi käytin säännöllisesti...
  6. S

    Terolut mimmit

    Piti ihan tämän ketjun takia rekisteröityä palstalle. Miten tällaiseen pitäisi suhtautua: mulla tuli melko vahva viiva kp 18. Kp19 se alkoi heikkenemään, ja tein varmuudeksi vielä kaksi tikutusta sille päivälle, molemmat heikkeneviä. Tänään, kp 20 siinä taas komeilee vahva viiva...

Yhteistyössä