Hakutulokset

  1. A

    Tää on jo toinen kerta kun rainbow rahka on homeessa

    Rainbow -rahkat myös meillä muutamaan kertaan olleet homeessa :( Yök! Valion pehmeää rahkaa ostetaan nykyisin, olkoonkin kalliimpaa!
  2. A

    G: missisuosikkisi 2013?

    Voittajaa on hankala ennustaa, mutta varma menestyjä on nro.3 Lotta Hintsa.
  3. A

    Siirtyminen yksiin päikkäreihin?

    Meillä poika 11kk nukkui tänään yhdet päiväunet, klo12-15(!!!). Aamupuuron ja muiden aamutoimien jälkeen kävimme ruokakaupassa, sitten lounas ja unille. Ilta meni sutjakasti kyläillen, klo 20 yöunille. Tätä systeemiä yritämme tästä lähtien! :)
  4. A

    Me&i -kutsuille tänään, mitkä uuden malliston must -hankinnat pojalle??

    Kyllä minulla jotain hajua on mitä sieltä haluan. Ajattelin vain kysellä mitä muut ovat ostaneet. Ihan leikilläni kyselen, laitoin loppuun jopa ;D ilmaisemaan tosikoille, etten täysin tosissani ole avunpyyntöni kanssa...
  5. A

    Me&i -kutsuille tänään, mitkä uuden malliston must -hankinnat pojalle??

    Jotain siis ostan, mutta mitä kohta 10kk pojalle?? Mitä SINÄ olet pojallesi ostanut??? Help!!! En osaa päättää! ;D
  6. A

    Anna Abreun tatuointi, hmmm...

    Hieno! Koiraihmisenä arvostan Annaa nyt jopa enemmän ;)
  7. A

    Voiko tää olla plussa?

    Onnea! Plussa se on! :)
  8. A

    Olenko julma, jos siirrän 8kk vauvan omaan huoneeseen...

    Voi, kun kivoja kommentteja! Minulle tuota systeemiä ehdotti unikouluttaja, kun kysyin neuvoja... Kuulemma toimii hyvin useiden kohdalla :)
  9. A

    Olenko julma, jos siirrän 8kk vauvan omaan huoneeseen...

    No niin täytyy tehdä. Voihan se tosiaan olla vaan kokeilu... :)
  10. A

    Olenko julma, jos siirrän 8kk vauvan omaan huoneeseen...

    ...nukkumaan? Vauva siis tosi herkkäuninen, herää kun kömmin nukkumaan, käännän kylkeä ym. Mies on nukkunut koko vauva-ajan vauvan huoneessa, mutta nyt olis kiva taas olla muutakin kuin isi ja äiti ;) Olenko julma? Lapsi saa silti kaipaamansa hoivan toiseenkin huoneeseen tarvittaessa, minä saan...
  11. A

    TURHA aloitus, mutta vaalea harmaa ja tummansininen...

    Eli kukaan ei kannata vaalean meleeratun harmaata?
  12. A

    TURHA aloitus, mutta vaalea harmaa ja tummansininen...

    Se vois olla. Ei näy tahrat niin helposti, eikä näytä niin yöppikseltä :) ja Eva Longoria näyttää niin hyvältä se päällä :D
  13. A

    TURHA aloitus, mutta vaalea harmaa ja tummansininen...

    Harmaana siellä olis... Juicyn omilta sivuilta voi kanssa tilata...
  14. A

    TURHA aloitus, mutta vaalea harmaa ja tummansininen...

    Ok, tässäpä sitten tulee: 166/59. Tumma, pitkät hiukset. 28v. Käyttäisin sitä matkoilla, kotona, muskarissa, koiran kusetuksessa, kylässä, lähikaupassa jne.
  15. A

    G: Millainen hoitolaukku?

    Polarn o. Pyret, musta, suosittelen! Kiva ja käytännöllinen, eikä paista kilometrin päähän että "olen hoitolaukku" :)
  16. A

    TURHA aloitus, mutta vaalea harmaa ja tummansininen...

    Outnetistä oon kyttiny, mutta net a porterista varmaan tilattava kun samasta paikasta haluaisin ylä- ja alaosan, ellei spirit storelle putkahda lisää :)
  17. A

    TURHA aloitus, mutta vaalea harmaa ja tummansininen...

    Kun en osaa päättää :D Eikö saa kysyä mielipidettä?!
  18. A

    TURHA aloitus, mutta vaalea harmaa ja tummansininen...

    ... Juicy Couturen velourasu???? Himottais ostaa, mutta kumpi väri? Help me! :D
  19. A

    Parhaat matkarattaat hakusessa! Kerro suosikkisi ja perustele!

    Kiitos vinkeistä! :) Nuo bugaboot kiinnostaa kovasti, mutta kiva olis ihan livenä testailla. Mistä niitä löytyy???
  20. A

    Parhaat matkarattaat hakusessa! Kerro suosikkisi ja perustele!

    Bugaboot kiinnostaa merkkinsä harvinaisuuden vuoksi... Ei juuri täällä ole näkynyt... Tyylikkäät ainakin! Yhtenäinen työntöaisa saisi olla, että voi puhua puhelimeen samalla. Kuomu tarvitaan, siksi brion ponyt ei käy, eikä emmaljungan spiderit...

Yhteistyössä