Hakutulokset

  1. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Voisko mut Poistaa tältä julkipuolen listalta, kiitos! Käyn lueksimassa juttujanne mutta kirjoittelen omani tuonne suljetulle ;) Hyvää odotusta :)
  2. S

    meidän koira on sairas.

    Ehdottaisin tarjoamaan vettä jossa nokare voita/margariinia! ilmeisesti kuitenkin tommonen 'ihmisten ruoka' maistuu, ja sitä nokaretta kun koettaa lipoa veden pinnasta, tulee helposti juotua aikalailla sitä vettä ;) Toki kannattaa olla vesimäärien kanssa tarkkana, itse onnistuin...
  3. S

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Tulin vain päivittämään tännekin puolelle tiedon, että kaikesta epäuskoisuudesta huolimatta: RASKAANA OLLAAN! NT ultrassa tänään siis käyty, turvotusta 0,8mm ja kaikki oli kohdallaan aivoissa ja sormiakin tyypillä näytti olevan. Vastasi päivälleen viikkoja vaikka mun kierto on ollut ihan...
  4. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mä luulen että mä siirryn myös kerhon puolelle, en taija vielä ultrankaan jälkeen facen puolelle uskaltautua :) Ahh.. 10+4, tällä viikolla ois tarkotus suunnistaa antamaan labranäytteet :)
  5. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Joo siis tämä kyllä on tiedossa, mutta kun mä en sit halua olla meidän perheessä se jolla on eri sukunimi kuin muilla! Mua on oikeastaa aina harmittanut että olen ollu isän sukunimellä eikä äidin, vaikka se onkin ihan loogista kun äidin sukunimi on edellisestä avioliitosta ja sama sukunimi on...
  6. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    sukupuolen selvitys ei ainakaan mun kännykkäapsien mukaan ole vielä mahdollista (vehjeet eivät näy). Luultavasti tuo selvitetään jos on selvitäkseen! Mies eilen tuskaili että sillä olis nt-ultrapäivänä joku tosi intensiivinen luento koulussa joten meinasi jättää ultran ehkä väliin ;( onhan...
  7. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    miwwille virtuaalihalit. Mulla vähän stressaa painon kehitys, kun näyttää olevan hienoinen laskusuhdanne meneillään. Johtunee huonosta ruokahalusta ja toisinaan päivän toinen lämmin ateria löytää tiensä wc-pönttöön. Mulla kun tosiaan pikkusisko on myös raskaana ja hänellä tuosta ollaan alettu...
  8. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Minustakin on mukavaa saada vähän ulkomaista vertailupohjaa! Tervetuloa siis joukkoon Gintsu! Ja tervetuloa muutki, kotimaiset äipät! (en kyllä laskis tässä vaiheeksi vielä itseäni äipäksi tai mammaksi saati osaa ajatella olevani odottaja..mutta nyt ei tainnut olla hirveesti ensikertalaisia...
  9. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Ja siis jos omat olot sitä vaatii niin ihan varmasti saa omalta työth:lta saikkua kun sanoo vaikka että vituttaa mennä töihin! Siis jos ei muuten heru. .. järkyttävää toimintaa terveydenhuollon ammattilaisilta taad..
  10. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Virpsu, ohhoh! Vissiin vähän turvottaa? Mulla ei onneks näy vielä mitään päällepäin..ja uskottelen itselleni ettei alakaan näkymään ennen puoliväliä :D turvotusta on ehkä iltaisin sen verran että farkkulegginsien nappi on ihan mukava avata kun töistä kotia pääsee.. Tässä ois nyt kaks viikkoo...
  11. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Koiran suhtautumisesta olen aika varma että tää tykkää ku tulee oma lapsi perheeseen. Jostain syystä toi on mahdottoman hyväkäytöksinen lasten kanssa (vaikka leikkiin innostuessaan saattaa joskus juosta nurin) ja rakastaa lapsia vaikka ei nyt liikaa ole niiden kanssa päästy olemaan tekemisissä...
  12. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Eilen oli merkillisen oireeton päivä ja mulle tuli todella vahva fiilis että "noni, se alkio on varmaa kuollut nyt". Tämä siis siitä että en oksentanut aamulla ja illan puolellakaan ei iskenyt mitkään kuvotukset/huonovointisuudet tai ollut sellaista järkyttävää väsymystä niinkuin arkisin töiden...
  13. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Eilen kävin minäkin ekassa neuvolassa! Tuntui kyllä aika oudolle. Alkuun täyteltiin niitä lippusia ja lappusia, sitten käytiin läpi ravinto - ja liikuntajutut, mitattiin verenpaine ja täytettiin äitiyskorttia. Perus setti siis :D "Osallistuuko mies valmennukseen? Entä synnytykseen?" Vetivät...
  14. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Joo, puhutaan samasta asiasta vähän eri perspektiivistä. ;D ja emmä sano että vanhemmat tekee oikein jos ilouutiset eivät saa iloista vastaanottoa, mutta uskon että niissä "apua nyt jo kun oley niin nuori!!" Kommenteissa tarkoitus on hyvä, mutta ulostulo sellaisessa tilanteessa on hankala saada...
  15. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Jokainen tekee päätöksensä itse ja täysi-ikäinen on lain edessä vastuussa omista tekemisistään. Se ikä ei kuitenkaan tee kaikkitietäväksi ja aika paljon tulen varmasti itsekin kehittymään henkisesti ja "oppimaan tekemisistäni kantapään kautta" mutta koetan elää niin ettei tarvitsisi jälkeenpäin...
  16. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Minäkin haluaisin naimisiin, mutta valitettavasti mies ei välttämättä koskaan, joten ans kattoo sen suhteen. Yhdessä kuitenkin 6v tuli juuri täyteen ja siitä 5,5v asuttu saman katon alla. Tällä hetkellä (kun yhteistä tai isompaa omaisuutta ei ole) suurin syy naimisiin menolle olisi yhteinen...
  17. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Luultavasti nykysiin älypuhelimiin saa kaikkiin. Mä ainakin etsin sovelluskaupasta (Google Play, itsellä samsung galaxy s2) hakusanalla "pregnancy" ja sit se listaa sovellukset aiheeseen liittyen. Iphone tyypit löytänee helpoiten terveys ja elämäntavat- kategorian alaisista ohjelmista...
  18. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Tietotekniikan palvelualan TES sanoi että työnantajan tulee maksaa palkka (+ km korvaus?) siltä käynniltä mikä vaaditaan jotta saa haettua kelan tuet ja sensellasseet. Et kai mä saan ottaa neuvolakäynnit palkatonta tai tehdä ne sisään.. Ajattelin jutskaa asiasta ihan ekana meidän luottamusNaisen...
  19. S

    ? ELOKUUN 2013 odottajat ?

    1. Laskurin mukaan 22.8. Mutta voi vähän heittää jos edellisten kiertojen perusteella lähdettäisiin laskemaan. Itsellä kuitenkin fiilis et ovis ajottuis puoliväliin kiertoa tuolla 28 päivän systeemillä ja kp 30 testi oli selkeä plussa :) 2. Hirveästi odottaisin että tulisi poika, mutta mun...
  20. S

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Hyvää uuttavuotta! tästä tulee kyllä elämää mullistava vuosi! Taitaa olla vauvabuumi, uutisia uusista tulokkaista tulee joka suunnalta! Facebookissa lupasin julkisesti lihottaa 200kg. Jengi esitti jo toiveita valokuvaseurannasta "viikko viikolta". Josko aprillipäivänä laittaisi ehkä jonkun...

Yhteistyössä