Hakutulokset

  1. P

    voiko mitään luomia hirttää ite?

    Mieheni on ottanu multa monesti varsiluomia pois saksilla. Ei satu eikä verta tule. Mut miten ottaa alasilmäluomesta pienen varsiluomen pois?
  2. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Na-dene: ne on yleensä ollu 28-30 päivää. Toivottavasti nyt olis tärpänny!
  3. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    na-dene: tänään testasin ja tesi oli negatiivinen. Menkkoja ei ole kuitenkaan kuulunu, vaikka eilen piti alkaa. Nyt on kp 30.
  4. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Onnea na-dene! En ole käyny täällä muutaman viikkoon. Mukava nähdä, että plussanneita on lisää. Mulla oli kuumetta 38,7 pari viikkoa sitten. Se kesti vain päivän :confused: Mulla ei ole ollu kuumetta yli 5 vuoteen. Menkkojen pitäs alkaa tänään, mutta mulla unohtu parina päivä ottaa terolut...
  5. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Menkat alko 3 päivää myöhässä ja kesti 4 päivää. Pahemmin ei hyytymiä tullu, kuten aikasemmin pelkkää verta vaan ja paljon. 3 viimestä päivää ollu aikamoiset. Oon ollu niin uupunu, etten ole sängystä jaksanu nousta, pahoinvointia koko päivän ja viime yö meni oksentaessa. On tullu mieleen, että...
  6. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Menkkojen olis pitäny alkaa tänään. Eipä ole kuulunu. Jännittää! Oisko kierto voinu mennä sekasin, kun muistin alottaa terolutin päivää myöhemmin?
  7. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Mulla on nyt kp 27. Alotin terolut kuurin vahingossa päivää myöhemmin, joten en osaa sanoa alkaako menkat huomenna vai ylihuomenna. Kipeenä oon ollu. Paleli kovasti toissa päivänä ja oli heikko olo. En pystyny syömään muuta kun hedelmiä. Ensimmäistä kertaa ovistestit näytti haamuviivoja kp...
  8. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heilanga: toivottavasti asia selkiää ja tulee positiivinen tulos! Mulla menossa nyt kp 16. Ovistestit näyttäneet eilen ja tänään haamuviivoja. Koskaan aikasemmin ei ole haamuja ollu, aina ollu nega. Voiko ovulaatio näkyä pelkkänä haamuna vai pitäskö siitä seuraavaks tulla ihan kunnon viiva...
  9. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Mulla nyt menossa kp 12. Ylihuomenna pitäs olla ovis. Vaihdoin ovulaatiotestin merkkiä, kun viime kuussa ei testien mukaan ollu ovulaatioo. Nyt ei ole ihan joka päivä pupuiltu, mut en usko et siitä mitään haittaa on. Kunpa tällä kierrolla tärppäis!! Ya 12/12.
  10. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Menkat tuli. Nyt kp 3. Koskaan ei oe ollu näin runsaat! Mitkään siteet ei riitä ja tamponeja ei kärsi parin tunnin välein vaihtaa.
  11. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Pieniä verihyytymiä on nyt tullu. Onko se merkki menkoista vai voiko alkuraskaudessa tulla myös?
  12. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Testaan viikonloppuna jos ei menkkoja kuulu. Nyt on tullu myös alavatsakipuja, mutta kuvottava olo edelleen ja oksentelen.
  13. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Tänään pitäs alkaa menkat. Kp 30. Kaks mielenkiintosta asiaa oon huomannu. Oon alkanu oksentaan ja alavatsakipuja ei ole ollu. Aina ennen menkkoja mulla on ollu alavatsa kipee.
  14. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Jännittää. Nyt on kp 28. Menkkojen pitäs alkaa ylihuomenna. Saa nähdä tuleeko. Toivotaan, et ei! Eli siis kp 28, yk 1, ya 12/12.
  15. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Jos kävis niin, että ovulaatio tulis noin viikon ennen menkkoja ja tärppää niin tulisiko kuukautiset sit viikon päästä? Vai jäisikö jo sitten tulematta?
  16. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Jos kävis niin, että ovulaatio tulis noin viikon ennen menkkoja ja tärppää niin tulisiko kuukautiset sit viikon päästä? Vai jäisikö jo sitten tulematta?
  17. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Käytin e-pillereitä aikoinani, mutta oon ollu jo vuoden ilman. Nyt vasta ollaan tosissan alettu yrittään.
  18. P

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Mie liityn myös joukkoon. Oon 26v ja naimisissa. Kova on vauvakuume molemmilla. Nyt on kp 14 ja yk 1. Ovulaatiotestejä oon muutaman tehny, kaikki ollu negatiivisia tähän asti. Mut ei kai sillä testillä niin väliä oo kun joka päivä pupuillaan.
  19. P

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mie liityn mukaan joukkoon! Nyt kp 14. Ovulaation pitäs olla näinä päivinä, ainakin menkkakalenterin mukaan. Tää olis mun ensimmäinen raskaus. Jännä nähä miten käy, kun mulla on terolut käytössä. Huomenna jatkuu teron syönti.

Yhteistyössä