Hakutulokset

  1. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Toukokuussa 2014~

    Me kotiuduttiin perjantaina ja hyvin mennyt, ollaan ihmetelty kaikki toisiamme täällä ja innokkaasti isosisko ja isoveli haluavat vauvaa pidellä ja hoitaa :heart: Vauva on ihana ja tyytyväinen ollut ainakin vielä. Eka yö meni valvoessa, muuten ollaan nukuttu hyvin, viime yönä jopa 4h pätkä...
  2. N

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea Mirenna :) ja tsempit kultapupulle! Meille syntyi eilen klo 8.26 ihana pikku prinsessa, painoa 4210g <3 sektio meni hyvin ja nyt täällä osastolla ihmetellään toisiamme. Kunhan vaan maitoa alkais kunnolla tulla nii kaikki olis hyvin, nyt joutunu vielä lisämaitoa antamaan. Tänään...
  3. N

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea hirmuisesti pikkuisensa jo saaneille! :heart: Täällä lapset juuri viety mummolaan yökylään ja aamulla pitäis klo 6.15 olla sairaalassa ja siitä parin tunnin päästä pikkuinen on maailmassa :) Nyt kun talo rauhottui ja sauna lämpiämässä, oon sallinu itseni edes ajatella huomista... Alkaa...
  4. N

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Moikkamoi ja Onnea kaikille vauvansa jo saaneille!! :heart::flower: Vaikea kuvitella että meilläkin nyytti tuhisee sylissä viimeistään 3vko päästä, sektio ajan sain jo. Eilen tosiaan kävin synnytystapa arviossa ja samalla sain ohjeet ja "valmistelut" leikkausta varten. Mukava lääkäri ultrasi...
  5. N

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Äippyli_81 mulle tulossa suunniteltu sektio, 2 aiempaakin lasta syntynyt sektiolla. Ei mua jännitä (ainakaan vielä), ihan hyvin meni viimeisin, suunniteltu sektio. Kummallakin kerralla oon nopeesti toipunut ja muutenkin kaikki mennyt hyvin, en siis osaa jännittää. Toki tiedän että kaikenlaisissa...
  6. N

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Moikka moi, taisin kerran käydä täällä "ilmoittautumassa", mut sittemmin jäänyt kirjottelu, lukenut kyllä olen lähes päivittäin juttuja :) Eli la 3.5. Nuve/3.lapsi/SKS Mä olen ollut nyt viikon sairaslomalla ja jatkan kunnes ä-loma alkaa 26.3. Hoitotyössä olin(sopimus siis loppui...
  7. N

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Moikka moi, vieläkö mahtuisi mukaan Huhtikuisiin? :) Oon tätä pinoa lueskellut alusta alkaen kylläkin. :) Mulla la on 3.5. mutta tämä kolmaskin kyllä leikataan hyvissä ajoin huhtikuun puolella maailmaan. Mun 2 edellistä lasta siis olleet niin isoja (terveiset 2.sokerirasituksesta, oli tänään)...
  8. N

    Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

    Hei taas pitkästä aikaa! Täällä paukkui puolivälin raja lauantaina ja tänään oli rakenneultra. Saatiin lääkäriksi sellanen n.70v eläkeläispappa jolle tuntui tän vuosituhannen laitteet olevan turhan moderneja! :laugh: mutta kunhan oppi masiinaa käyttämään, niin hyvin tarkkaan ja huolella katsoi...
  9. N

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Voi &%##"¤ kirjotin pitkät jutut äsken ja sit painoin jotain ja kaikki hävis! |O:kieh: ...kele! No lyhennettynä uusiks... Meillä ei oo reiluun 2kk ollut tietsikkaa, enkä puhelimella oo saanut aikaseks kirjotella tänne, mut lukemassa oon käynyt! :) Kaikki oli hyvin nt-ultrassa :heart: ainoo...
  10. N

    ~~Toukomurut 2014~~

    Tervetuloa uusille ja onnea ultra kuulumisista ultrassa käynneille! :) Mä myös kävin tänää n siellä kontrolliultrassa, kaikki hyvin :) yksi siellä on, oli kasvanut hyvin, vastasi viikkoja 8+5 ja sydän jumpsutti :heart: Se toinen sikiöpussi tms. oli huomattavasti pienempi ja enää oikeastaan...
  11. N

    ~~Toukomurut 2014~~

    Tervetuloa uusille! :wave: Mulla oli eka neuvola perjantaina. Ihan kiva oli jutella jollekin näistä jutuista, vielä ei kovinkaan moni tiedä ja ukko ei jaksa varmaa enää kuunnella... :whistle: Ens perjantaina on kontrolli ultra, että montako siellä sit on (vai onko enää mitään : / ) sen...
  12. N

    ~~Toukomurut 2014~~

    Moikka moi ja onnittelut raskautumisesta jokaiselle tasapuolisesti! :) Jokohan sitä uskaltautuisi liittyä joukkoon. Meillä olis la 3.5.2014 3.lapsi/ sks. :) Olen jo kahdesti ultrassa käynyt, mulla taustalla 1 keskeytynyt keskenmeno kaavintoineen kaikkineen ja viime toukokuussa oli...
  13. N

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Kovin hiljainen pino tää nykyään? Enpä kyllä itsekään juuri tänne kirjoittele... Mulla on säännöllinen kierto ja viime pe alkoi normaalisti menkat, kesti ja loppui normaalisti. Kunnes eilen alkoi uudestaan?! Ihan jonkin verran tuli/tulee siteeseenkin. Hain sitten tänään r-testin johon...
  14. N

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Moikka, olisi kysymys. Meillä on ollut kolmas lapsi haaveissa ja yrityksessä n.8kk. Kierto mulla säännöllinen 28-30pv. Viime pe alkoi menkat ihan normaalisti ja kesti ja loppui ihan normaalisti, kunnes eilen alkoi uudestaan? Ihan jonkin verran siteeseenkin asti tuli/tulee. No tänään sitten...
  15. N

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Katrinainen :hug: Täällä kp 2/26-30 ja yk8 :'( pitkään yrittäneet varmaan tietää mitkä on fiilikset täällä nyt... No jospa meidän kohtalona olis sit helmikuu, ollaan molemmat miehen kanssa synnytty helmikuussa samoin kun nuorimmainenkin. Josko se kolmaskin sit olis helmikuinen :heart: ei auta...
  16. N

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Moikka pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille! :wave: mulla kp 3/26-30 yk7 meneillään. Viime kierto oli vähän tjot meiningillä, toive tietysti oli, mutta ei niiin suuri pettymys tällä kertaa kun menkat alkoi. Nyt taas täysillä pelissä mukana! Game on! :D Mä muutamana kiertona join greippimehua...
  17. N

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Täällä kp 7/26-30 yk6 meneillään... Hirrweeen kiireistä ollu viime viikot, ei paljoa oo ehtinyt koneella käymään! Menkka v*tutuskin taas pikku hiljaa helpottaa. Jos tällä kierroksella tärppäis, menis La joulukuulle... Oon aina miettiny etten haluais lapsen syntyvän joulukuussa, olis aina se...
  18. N

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Onnea ViiruP :heart: Täällä meneillään kp22, ovis tuntemuksia oli ja parhaamme hyödynnettiin, mutta jotenkin on niin luovuttanut olo jo :( en jaksa uskoa että meille kolmatta olis tulossakaan :/ Tilasin ovistestejä, mut oon ollu niin kiireinen töiden/opiskelujen kanssa että Unohdin tehdä...
  19. N

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Mulle voi päivittää kp 4/26-30 yk5 :| Alkaa taas tää pettymys ja ketutus olla kärsitty ja katse kohti tulevaa. Ajattelin tilata tähän kiertoon kokeiluks ovistestejä, olisko suositella jotain edullista merkkiä? :) Mulla alkaa huomenna myös elämäntapa remontti, huomenna synttäripäivä ja nyt...
  20. N

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Onnea Helmikoo, Maana-mamma ja Villanen :heart: Täällä ovis näinä päivinä, testejä en oo tehnyt, limat ja alavatsan kivut/turvotus puhukoot puolestaan! Tässä kierrossa oon juonu greippimehua joka aamu ison lasillisen, kaikki 3 edellistä plussaa oon saanu niinä kiertoina kun oon juonu...

Yhteistyössä