Hakutulokset

  1. A

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Moikka kaikille,piiiiiitkästä aikaa!:wave: Oon enimmäkseen kirjotellut/lueskellut juttuja tuolla suljetussa kerhossa,mutta koitan tännekkin raapustaa aina välillä! Tervetuloa kaikki uudet! Mun LA:n vois muuttaa eli se ois nyt 11.8 Ja RU on 2.4 , en malttas millään odottaa,että saadaan...
  2. A

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Moikka taas kaikille!! Tänään käytiin miehen kanssa kaupungilla syömässä ja vähän vaate ostoksilla....ja kuinkas siinä sitten kävikään...ette varmaan millään arvaa :D Sieltähän me itsemme löydettiin,henkka maukan vauvan vaate osastolta! Nyt on bodya,pipoa ja pöksyä pienelle rakkaalle...
  3. A

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Miwwillw :hug:
  4. A

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Täällä olis ensimmäinen ultra takanapäin! Siellä pienen pieni murunen kovasti heilutteli jalkojaan ja käsiään ja tietysti myös sydän hakkasi niin vimmatusti :heart: Itkuhan siinä tuli ja niin maailman onnellisin olo!! Kuvakin saatiin matkaan,mutta just sillon toinen käänti meille pyllyn...
  5. A

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Helou :wave: Kovin aktiivisesti ei ole tullut kirjoteltua,johtuu ehkä epävarmuudesta koko raskauden suhteen! :( MUTTA, soitin tänään neuvolaan ja keskusteltiin tästä mun stressaamisesta! Olen öisinkin herännyt ja miettinyt kaikenlaista! Niimpä tää ihana neukkutäti järjesti mut...
  6. A

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Nemppis ihanaa, paljon onnea jo näin etukäteen :heart: Ja tsemppiä,että jaksat olojen puolesta!
  7. A

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Tulin äkkiä päivittämään neuvola kuulumiset. Odotin koko käynniltä ehkä vähän liikaa :/ tai niitä sydän ääniä olisin halunnut kuunnella. Iso pino luettavaa tarttui mukaan ja lähete labraan. Nyt sitten odotellaan,että postiin kolahtaa eka ultra aika. noin 4 pitkää viikkoa pitäis kärvistellä...
  8. A

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Essence :hug: Täällä olis muutaman tunnin päästä ihka ensimmäinen neuvola! Jännitystä ilmassa,mieskin oli eilen niin levoton ettei tiennyt miten päin olisi! Kun olen odottanut,että niillä olis sydänkuuntelu laitteet! Mutta,tulen illalla vielä päivittämään tilanteen :) Autosta ja talosta...
  9. A

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tervetuloa kaikki uudet :wave: Unelmavauvasta , mä soitin heti seuraavana päivänä neuvolaan niin "sain" lasketunajan ja myös eka neuvola aika varattiin! Sinne vaan soittoa =) Tupakoinnista : Mä oon reilu 8 vuotta polttanut, lähemmäs aski kului päivässä. Plussan tehtyäni sauhuttelu loppui...
  10. A

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tervetuloa kaikki uudet Elokuiset ja Ihania uutsia teillä ultrassa käyneillä :heart: Fanning kiitti vinkistä,seuraavalla kaupunki reissulla siis Lifeen :) Painokeskusteluun.....Lähtöpainoni on noin 54kg ja olen 164cm pitkä. Jännityksellä odotellaan,kuinka paljon sitä painoa kertyy,kun...
  11. A

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Fanning ostitko tuota raskausarpi öljyä ihan apteekista? Tarkotuksena olis ostaa,mutta mistä lähen kyselemään :)
  12. A

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Minutkin voi tuonne listaan lisätä,aiemmin en huomannut punasella kirjottaa. Elikkäs LA 9.8/Ensimmäinen lapsi/24v. Eilen tein kolmannen testin ja vahvat viivathan sieltä tuli. Pariin päivään ei ole ollut minkäänlaista oireilua ja jatkuvasti mietityttää voiko tämä olla totta,että meille...
  13. A

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Minäkin ilmottaudun Elokuisiin odottajiin! Sunnuntaina 2.12 tein positiivisen testin, maanantaina otin heti puhelua neuvolaan ja sain ihka ensimmäisen ajan neuvolaan 2.1! Elikkäs esikoista odotellaan/laskettu aika 9.8/ikäni 24v. :) Mielenkiintoista lukea muitten,samassa tilanteessa olevien...

Yhteistyössä