Hakutulokset

  1. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Terveisiä yhden 2013 kesäkuisen tyttelin äidiltä :) Teidän juttuja lukiessa tulee niin voimakkaasti mieleen oma odotus ja meidän vanha ketju. Tsemppiä kaikile, pian se kesäkuu jo onkin.
  2. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea hirmuisesti heinäkuulaisille! Kiva oli päivittää taas uusia vauvoja oikeen kolme kappaletta :)
  3. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Tsemppiä Vanilla Tea että se siitä vielä käynnistyisi :)
  4. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mulla on kädet niin täynnä vauvaa etten kerkeä tänne tai sitten teen niitä välttämättömyyksiä (kuten syön :D) kun vauva nukkuu. Kello on helposti 12 aamuisin ennen kuin saan itse mitään syötävää.
  5. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Ihan uskomatonta että tänään on kesäkuun viimeinen päivä! Saa nähdä miten monta heinäkuulaista vielä saadaan :) tillukaskin on ehkä jo saanut nyytin kainaloonsa :) Täällä taidettiin nukkua liian hyvät yöunet koska nyytti ei sitten halunnutkaan koko aamupäivänä unille. Noh, äiti oppii tekemään...
  6. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Niin ja mä en ainakaan tuntenut yhtään mitään merkkejä sillon 40+0 mutta kahden päivän päästä oli jo iiiihan eri juttu :)
  7. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mun paras vinkki näin reilun viikon kokemuksella on se että vaihtelee niitä imetysasentoja. Mulla ainakin kulu tosi nopeesti rikki nännit yhdestä kohtaa kun imetin aina vaan samassa asennossa eli kyljellään kun istuminen oli aluksi hankalaa, sattuneesta syystä :D Nyt imetän eniten semmosessa...
  8. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Synnytyskertomusta: Synnytys alkoi maanantaina ensin satunnaisilla harkkasuppareilla, jotka sitten illalla alkoivat olla kipeitä ja säännöllisiä. Puolen yön jälkeen totesin ettei nukkumisesta tule tulemaan yhtään mitään ja koitettiin kellotella suppareita. Ne tuli jo 2-4 min välein ja...
  9. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Tänään oli viisipäiväis lääkärintarkastus meidän tyttösellä. Kaikki ok ja painoa kertynyt kuuden päivän ikään mennessä +80 g :) Nyt on ollut pari päivää joku hirveä imemisspurtti eikä nännit oo saanu kauheesti lepoa mutta ainakin lapsi syö hyvin. Aamulla vietiin hänet myös ekan kerran suihkuun...
  10. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Auts rockstone, kuulostaa tosi inhottavalta :( On se kumma kun ensin kärvistellään raskausvaivoissa ja sitten vielä synnytys siihen päälle niin eikö voisi edes imetys sujua silleen mukavasti?? Ei kai sitten... ymmärrän hyvin sun pettymyksen kun on itekin tullut itkeskeltyä asian tiimoilta...
  11. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Ihanaa kuulla että se ei välttämättä johdu mistään mitä itse tekee väärin. Mullakin on useampi kätilö katsonut että imee hyvin ja eikä mitenkään väärällä otteella. Tyttö on siitä kiva ettei edes ala imemään ellei ote ole just kunnollinen. Ei mitään pientä nänninpään lutkutusta vaan hyvä...
  12. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onko muilla ongelmia imetyksen kanssa? Täällä on nännit niin ruvella ja kipeenä että ihan itkettää kun en osaa tätäkään asiaa. Omasta mielestä imemisote on hyvä ja vauva saa paljon maitoa ja sitä tulee tosi hyvin mutta silti nännit aina toispuoleisesti verillä :( Kohta en varmaan enää edes pysty...
  13. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Oli ne supistuksia juu mitä maanantai iltana ihmettelin :D Tyttö syntyi tiistai aamuna ja kokoa oli 3380 g ja 50 cm. On se vaan niin ihana :heart: Synnytys oli kyllä vähän erilainen kokemus kuin olin ajatellut mutta siitä kertomus myöhemmin. Just kotiuduttiin ja päivittelin listaa synnyttäneistä.
  14. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mulla on tänään tainnu jopa supistella! Tai ainakin luulen niin :D Ei mitään säännöllisiä ja lyhytkestosia mutta vähän kipeitä kuitenkin. Vai onko ne supistuksia kun yhtäkkiä alkaa sattua alaselkään ja alavatsaan ja sitten se menee melko pian ohi? En nyt vaan tiiä että kannattaako niitä koittaa...
  15. M

    Oltiinkohan tyhmiä?

    Minusta ette ole olleet tyhmiä jos kerran lapsi ei ole allerginen kyseiselle eläimelle ja lääkärikin on näyttänyt asialle vihreää valoa. Itse en ole millekään eläimelle allerginen mutta kaneja omistaneena tiedän että kanin karvat naamassa kutittavat ihan kivasti. Varsinkin karvanlähtöaikaan...
  16. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Voimia Katsulle kohtutulehduksen voittamiseen! Mietin tässä että onkohan siitä haittaa synnytyksen käynnistymiselle kun istun koko ajan jalat ristissä :D Jos se vauva ei saa päätään sinne lähtökuoppiin kunnolla. Alkaa tuntua siltä ettei tää kyllä itestään täältä tuukkaan.
  17. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea Arizona! Huomasin että puutut kokonaan tuolta odottajien listalta. Laitoin sut sinne mutta haluatko jotain muitakin tietoja kuin pelkän nimimerkin? Ja onnea Mustikkasuu! Hyvän kokoinen pojanjässikkä :) Olikos niin että poika syntyi 11.6?
  18. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea Elsellille! Melkein osui laskettuun :) Pikaista sektiosta paranemista sinnepäin! Kuulostaa inhottavalta toi että leikkauksessa alkaa panikoitumaan :/ Laitoin nyt tonne odottajien listaan tummennetulla jo synnyttäneet, että näkee vähän paremmin ketä on vielä jäljellä. Osahan ei varmaan...
  19. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Mä luulin tänään et ois ollu jo jotain merkkejä lähestyvästä synnytyksestä mut ilmeisesti mulla olikin vaan maha löysällä ja siihen liittyviä kipuja :D Tuppaa välillä unohtumaan et kaikki tässä kehossa ei pyöri vaan ton raskauden ympärillä vaan että esim. maha voi reistailla ihan itsekseenkin...
  20. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Uff mua oikeen puistattaa lukea noita tikkijuttuja :x Mulla ei kans oo koskaan ollu tikkejä mut toi 30 kpl alapäässä kuulostaa aika kaameelta. Mieheltä just poistettiin jalasta luomi ja siihen tuli 3 tikkiä ja musta se on ihan karseen näkönen ja ällöttää kun se putsaa sitä. Miten sitte jos...

Yhteistyössä