Hakutulokset

  1. J

    Äitikavereita Turun alueelta vol. 2? :)

    Täällä käyminen on jäänyt/unohtunut. Tänään tuli mieleen että voisi käydä kurkkaamassa jos olisi muita kiinnostuneita käynyt kirjottelemassa :)
  2. J

    Äitikavereita Turun alueelta vol. 2? :)

    Heipat! Tosiaan me aiemmasta ketjusta kaikki siirryttiin facebookkiin, kun siellä jokainen käy enemmän ja helpompi mennä puhelimellakin ja lähetellä viestejä :) Perustin sinne samallatavalla suljetun ryhmän, olette sinne enemmän kuin tervetulleita jos on intoa :))
  3. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Pyh pah ja tänne vaan :) Mulla on lähipiirissä yksi "lapsellinen" ja hän on teidän kanssa samanikäinen ! Laittaaka tuolta kerho puolelta liittymis pyyntö magdalle, ollaan siellä jatkettu höpinöitä :) Mukava saada lisää populaa :)
  4. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    No niin! Hyvä, että löytyi joku osaava! :D Kävinkin sinne laittamassa pyyntöä :)
  5. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Mutta joo, enpäs oo itekkään mikä taituri tän kaksplussan kanssa, että mites sellanen saadaan tästä tehtyä? :D Vai meneekö se niin, että tä ketju poistuu ja pitää aloittaa uusi, toivottavasti ei!.. ja vielä, että pysyyhän tämä avoinna kuitenkin niin(vaikka, että ketjun nimi jää näkyviin kaikille...
  6. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Juu siis hei ehottomasti!!! Huomaan itekkin kun kirjottelen, että saa koko ajan varoen kirjotella ettei vaan vahingossa laita mitää nimiä tai muuta. Nyt kun tänne on liittynyt näin mukavasti populaakin niin tehdään ihmeessä sellanen :)
  7. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Kuule tänne vaan!! :) Mukavaa, kun tänne on jo näin monta kirjotellut! Mullakin on vaan kaveripiirissä yks "lapsellinen" joten olisi ihan huippua saada näitä lisää! :) Mitäs teidän arkeen kuuluu? Varmaan on vilskettä ;)
  8. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Tervetuloa joukkoon ;) Onko esikoisenne tyttö vai poika? :) Ootteko mistä päin turkua?
  9. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Vastailen kanssa mariaislan kysymyksiin; Tiedätkin jo, että asustellaan täällä portsassa. Täällä on kyllä aikalailla lapsiperheitä, mutta vaikeeta on tutustua sen kummemmin, kun tyttö ei vielä ole tuossa leikkipuisto iässä.. keinumassa ollaan kyllä käyty, mutta lähipuistoon ei kyllä ikinä...
  10. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Hermot?! Mitkä ne on :D Kuulostaa tutulle! Meillä sitten taas isäntä osas kyllä varoa ja tunnisti merkit kun eukko oli räjähdys pisteessä ;D tokas vaan, että parempi on ollu hiljaa, hah! Vaikkakin tempperamenttinen luonne olen muutenkin, mutta oli kuulemma suurta eroa normaali tulisuuteen ;D...
  11. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Voi että, mä en edes osaa kuvitella millasta on elää niitten kaikkien oireiden kanssa! Mulla oli vaan sitä väsymystä joka jo yksisteen yllätti mut täysin, että olinkin niin loppu! Mielialavaihtelut oli kanssa kyllä niin hurjia, että sääliksi kävi parempaa puoliskoani :D Mutta varmaankin, kun...
  12. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Heippa! Onnea tulevasta pirpanasta :) ja kivaa että liityit keskusteluun. Mites on odotus tähän asti sujunut?
  13. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Tänne vaan! :) Tosiaan super kivaa, että populaa liittyy mukaan keskusteluun. Tämä oli ensimmäinen kerta kun itse kirjoitin tälläiselle palstalle, nyt voi todeta että kyllä kannatti! Minulla on kaveripiirissä ainoastaan yksi jolla on lapsi. Olisi todella mukavaa saada muita äitejä...
  14. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Hei huikeeta!! Ekaa kertaa kirjotin tälläseen palsta hommaan, kun rupes ottamaan päähän se ettei oo ketään jolle jutskailla :) Tietty on äiti,sisarukset ja muut sukulaiset, mutta jotenkaan ei se tunnu samalta et olis joku kaveri joka on just NYT samanmoisessa elämäntilanteessa. :) Sähän oot...
  15. J

    Äitikavereita Turusta? :)

    Olisi mukava saada tutustua muihin nuoriin äiteihin, kun itsellä ei lähipiirissä ole montaakaan samassa elämäntilanteessa olevaa kaveria! :) Olen itse 23- vuotias, 8kk ikäisen ihanan tytön äiti.
  16. J

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Heipat! Oli mieluisa ylläri bongata tällänen palsta täältä, meinasin kyllä menettää toivoni kun rupesin kattomaan noita päivämääriä millon ihmiset on tänne kirjotelleet mutta onhan tänne jotkut pistäneet viestiä tänki vuoden osalta :)) Olisi tosiaan kivaa löytää samanlaisessa tilassa olevia...

Yhteistyössä