Äitikavereita Turusta? :)

zxc
En tiedä, jonkun mua kokeneemman täytyy varmaan se ryhmä perustaa :D ja jos sitten sen ryhmän nimen kirjottaa tänne tai laittaa linkin siihen niin kaikki voi laittaa sitten osallistumispyyntöä? Vai miten se menee? :D
 
Heippa kaikki,
Täällä olisi vielä yksi 7kk pojan äiti joka mielellään liittyis ketjuun:) Mietin just pitäiskö itse aloittaa joku ketju samalla otsikolla. Asustellaan keskustassa ja näin syksyn tullessa olis kiva saada vähän juttuseuraa päiviin. Alan kyllä olla näiden 29 ikävuoteni kanssa vähän senioriosastoa täällä, mutta kai se rehellisesti pitää myöntää kuitenkin ;)
 
Täällä huhuilee toinen melkeen "senioriosastoon" kuuluva, loppuvuodesta 28v täyttävä äiti.:D

Poitsu on nyt 9kk ja ehkä toinen matkalla. Ehkä ihan vaan sen takia, että puski kierukan läpi ja vielä ei tiedä onko tuulimuna tms. vai ihan oikea tulokas.

Runosmäessä asutaan. Ite palaan ens kuussa töihin ja iso toivo on siitä, että loppukeväästä alkais tää homma uudestaan.:D Nyt kun ensijärkytys on ohi..

Tuo ryhmä houkuttais kans, jos laitan magdalle viestiä?:)
 
Pyh pah ja tänne vaan :) Mulla on lähipiirissä yksi "lapsellinen" ja hän on teidän kanssa samanikäinen ! Laittaaka tuolta kerho puolelta liittymis pyyntö magdalle, ollaan siellä jatkettu höpinöitä :) Mukava saada lisää populaa :)
 

Yhteistyössä