Hakutulokset

  1. P

    Jatkuvaa taistelua 3-luokkalaisen läksyjen kanssa

    meidan 3 luokkalaisella on vaikeuksia matematiikan kanssa.mm.kertolasku eimeinaa jaada mitenkaan mieleen.
  2. P

    Onko muita äitejä........

    mina sairastin anoreksian 70 luvulla,alkoi 15v.n. 16 v. alkoi paraneminen pikkuhiljaa.kun paino alkoi nousta,niin mielessa kavi laihdutus.mutta terve jarki voitti, en halunnut viela kuolla.kyllahan tama anoreksia on kipea asia,se kulkee jollain tavoin...
  3. P

    myoomat

    lammin kiitos sinulle kirsi yhteydenotostasi.paljon voimia jahalauksia sinulle.eiko sinun kohdallasi olemahdollista poistaa niita myoomia ilman,etta kohtua poistetaan.kun ne kerran aiheuttavat keskenmenoja.toivotaan,etta sinun itkusi muuttuu viela iloksi.en muista...
  4. P

    Rintamaito ei suojaa allergioilta

    imetys ei tosiaankaan suojaa allergiolta.mina olen 6 lasta imettanyt,kaikkia pitkaan.iltatahtea 2,6 v. 2 lapsistamme on vaikeasti allergisia,mm.tama nuorin.
  5. P

    Sterilisaation jälkeen raskaaksi?

    minun on todettava, etten tieda laitettiinko minulle klipsut vai katkaistiinko munanjohtimet.se on kyllamennyt ihan ohi korvien.minulle on uusu asia, etta sterilisaatiosta huolimatta voi tulla raskaaksi.olisihan se ihme ,jos viela tulisi raskaaksi.
  6. P

    Zoloft onko muilla?

    minulta meni ruokahalu zoloftia kayttaessani.nalka ei ollut koskaan ja laihduin aika paljon.
  7. P

    Rh-

    minulla todettiin ensimmäisen raskauden eli keskenmenon yhteydessä,että olen rh-.jokaisen synnytyksen ja keskenmenon jälkeen annetaan vasta-aine rokote.
  8. P

    myoomat

    kiitti sinulle yhteyden otosta.ajattelin jo,etteikö täällä ole ketään vastaavassa tilanteessa olleita tai olevia.
  9. P

    myoomat

    onko kellään ollut myoomia.kuinka ne ovat oireilleet ja kuinka niitä on hoidettu. onko kohtu pöistettu.itselläni on seurattu niiden kasvua usean vuoden ajan.kohtu joutaisi pois, sillä lapsikiintiö on jo täysi.6 lasta,nuorin 5v. yksi 4v. lapsenlapsi.
  10. P

    mks

    synnytin kuopuksen 2001 mikkelissä
  11. P

    Riittääkö tämä korotettuun tukeen?

    saimme2 v. ajan korotettua hoitotukea.vilja-allergia+soija,-kananmuna,-jaristikkäisallegia.nytparantunut vilja-allergiasta. saamme alinta hoitotukea
  12. P

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    eiköhän 50 eurolla viikon pärjää.2 eurolla olemme yrittäneet joskus kitkutella melkein viikon.tosin silloin pakastin ja kaapit tyhjenivät.meitä oli 6+1 henkeä.
  13. P

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kauniita nimiä. suvi hannele -84, lasse olavi -85,sauli johannes-88,ruth anniina -90,leevi-veikko-97,elsi raakel -01
  14. P

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä44v, mies 46,naimisissa 25v. 6 lasta,nuorin 5v.
  15. P

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    6 lasta,3 keskenmenoa

Yhteistyössä