Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Heippa! Mukaan vaan... Helleka/ 31 v. / 1. lapsi/ KYS/ LA 7.10.
  2. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Slallu Laitoit sit miut plussaamaan vasta huhtikuussa...no toivotaan, että sillonki on tosiaan vielä plussa matkassa =)
  3. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Huomenta ihanat! Lykkäsin testailua tähän aamun ja plussahan sieltä pärähti tikkuun niin kirkuvana kun olla vaan voi! Jännittää, pelottaa on ihan epätodellinen olo..no onnellinenkin toki! Pahoittelut Kaislanen :hug:. Onnea teillekin Maana Mamma ja Fossiili Yksi kyssäri, millon sit ois hyvä...
  4. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Kaislanen Taidan testata huomenissa, jos uskallan. Kp 31 tänään ja kierto yleensä sen 27, mutta viimeks venähti 30..Kyllä varmasti jo huomenna testi jotain merkkejä näyttää, jos on näyttääkseen!! Minäkin kyllä alan epäillä omaa mielenterveyttä, jos kykenen tämän uudenlaisen "oudon" sekä...
  5. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Lämpimät Onnittelut plussanneille! Minulla kp 30...eilen alkoi öklötys ja tänä aamuna jäi kahvi juomatta, maistuu jäteöljylle!!Oumaikaad..en kyllä uskalla vielä testata, vaikka voisikin...ehkä perjantaina, jos huomenna ei tapahdu mitään! Menkkaoireita ei kyllä ole ollut vielä ja olenkin ihan...
  6. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Kp 2/27-30 yk 3 Leuka pystyyn ja kohti uutta kiertoa ja uutta vuotta... Kaislanen Pahoittelut ja rutistus. Hyvä, että sinulla on tuki ja lohduttaja lähellä.
  7. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Onnea sylin täydeltä sinulle Sinbbu. :heart: Tsemppiä myös kaikille kanssajännittäjille. Viimekierrossa olin olevinaan hirrrveen raskaana, mutta nyt on aivan normiolo, joten en odota muuta kuin uuden kierron alkua =) Toki jos ei tätsykkä tule kylään ajallaan, niin uudenvuoden aattona ehkä...
  8. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Heippa! Minulle voipi päivitellä tuonne että kp8/27-30 vai mitenkähän tuo nyt tulisi merkitä, kun viime kierto oli tosiaan vain tuon 27 päivää? ja yk 2 :) Ystävä kovasti patisteli ottamaan heti ovulaatiotesti kehiin, mutta minä ajattelin vielä näin alkumetreillä mennä ihan fiiliksen...
  9. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Huomenta kaikille. Olipa moni toivotellut tervetulleeksi.Kivalta tuntui! Minulla kp 25/30 ja yk2. Realistisesti ajattelen, että noh, puoli vuotta tässä ainakin menee, mutta oikeasti kuvittelen itselleni jos jonkinlaisia oireita ja ajattelen, että jospa ihmeen kaupalla tärppäiskin nopeasti:) Kun...
  10. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Ajattelin liittyä tähän ketjuun, koska täällä ensimmäistä vauvaa kuumeillaan. Minulla on perussairautena selkärankareuma, joka on siirtänyt vauvahaaveita tuskastuttavan kauan. Nyt reuma on kurissa ja vihdoin minullekkin aukeni mahdollisuus edes yrittää perheen perustamista. Yritys on vasta...

Yhteistyössä