Vauva Haaveissa 2013

mä söin e-pillereitä, erimerkkisiä, n. 12v. lopetin toukokuussa-12. menkat tulivat aluksi tismalleen samaan aikaan kuin pillereilläkin ja kierto siis ollut sama kans, erittäin säännöllinen. nyt pari viime kiertoa on ollut niin, että olen yllättynyt tädin tulosta, on tullut muutamia päiviä aikaisemmin kuin olen odottanut.

onnittelut täälläkin Maana-mammalle!
niin se aika vain menee, taas on aika jännätä Kaislasen testauksia:D

Slallu onnea työpaikasta! mä olen menossa huomenna käymään siellä mahdollisessa uudessa työpaikassa, joka on tosiaan tuossa muutaman kilometrin päässä meiltä, ja nykyinen on tosi kaukana. ihana olisi kun voisi mennä vaikka kävellen töihin, nyt menee autolla n. 2,5h. silti vain mietin tätä vauvantekoasiaakin tässä työpaikan vaihdossa...: /jotenkin vaan olis helppo nykyisestä vakkarityöstä jäädä joskus sitten äippälomalle, siinä ei olis mitään, mutta kun sitä taas ei ikinä tiedä milloin tässä raskautuu vai raskautuuko koskaan.

miss_piggy kannustan jättäytymään pois yövuoroista. näin kivempi sinulle ja vauvalle nyt ja myöhemmin. tulehan kertomaan tänne sit, miten meni ekassa neuvolassa:)
 
Lämpimät Onnittelut plussanneille!
Minulla kp 30...eilen alkoi öklötys ja tänä aamuna jäi kahvi juomatta, maistuu jäteöljylle!!Oumaikaad..en kyllä uskalla vielä testata, vaikka voisikin...ehkä perjantaina, jos huomenna ei tapahdu mitään! Menkkaoireita ei kyllä ole ollut vielä ja olenkin ihan ihmeissään, että joko on tosiaan kierto ihan loppumetreillä kun ei tunnu missään! Kaislanen, meillä on samaan aikaan nyt jännä päällä! Tsemppiä sinulle ihan tolokuttomasti :)
 
Onnea Maana-mamma plussasta :D
ja onnea Slallulle uudesta työpaikasta :D.
Minä myös suosittelisin miss_piggy juttelemaan työnantajan kanssa ja sopimaan ettei tarvitsisi tehdä yövuoroa. Tiedän itse vuorotyötä tekevänä tuon krapulaisen olon, mikä välillä tulee valvotun yön jälkeen. Itse en ole edes raskaana ollut silloin.. :p.

(.) Täällä kp18 menossa... Pecanpie Mä toivon mä toivon todellakin että täällä ovulaatio on ollu sunnuntaina. Meillä ei peittoja heiluteltu perjantaina eikä lauantaina mun sairastumisen takia ja mieskin oli omissa menoissaan lauantain. Sunnuntai ja maanantai kuitenkin hyödynnetty mutta pelkään kovasti että liian myöhästä. Sunnuntaina kyllä oli ovikseen liittyviä tuntemuksia mutta niin oli myös keskiviikkona ja torstaina... että ota tästä nyt selvää :|. Harmittaa jotenki niin kauheesti mikä toisaalta tuntuu ihan hölmöltä ku meil on kuitenkin vasta yk1 menossa.. Anteeksi purkautuminen..

young_woman mulla ollu käytössä useiden vuosien ajan Nuvaring ehkäisyrengas. Välissä toki noin puolentoista vuoden tauko kun odotin ja imetin esikoista. Nyt käyttö lopetettu 12/12, jonka jälkeen hetken aikaa käytössä kumi ennen kuin vauva sai luvan tulla :) Nuvaringin jälkeen kierto on pysyny oikeestaan samana.

Helleka kuulostaa lupaavalta :)
 
miss_piggy
Neuvolasta sanottiin, että periaatteessa yövuoroja ei saa tehdä rv 20 jälkeen mielellään, ja ei kuulemma vielä kannata työnantajallekaan mitään sanoa..No ei sitte..Kärsitään, prkl! :D
Laskettu aika on nyt sitten näillä näkymin 12.9, jos kaikki menee hyvin :)
 
Hei kiitos kaikille ihan hurjasti myötäelämisestä! Ihan super liikuttunut oon kun noin mua zemppaatte. Hellekan kanssa jännitellään :)! Koska testaat? Mä aion pysyä kyllä siinä sunnuntaissa vaikka täs on pari päivää etonu niin paljon, että ihme harhaluuloja on jos en ole pieniin päin. Mutta kyllä tällä päällä saadaan vaikka mitä psykosomaattisia oireita aikaseks.

Joku kyseli ehkäisystä ni tääl on menty kumilla syksystä 2010 asti. Hormoniehkäsy ei sovi mulle. Tän vaavis touhun kannalta siis loisto tilanne.

Zemppistä kaikille kovasti. Sunnuntaita ootellessa. Tuun kotiin joskus 11 maissa niin sillon testiä oottelemaan ;). Tylsää kun ei saa sitä aamuisinta pissaa mutta kyllä mulla kemiallisestakin tuli iltapäivälläki ne selkeet haamut.

Zemppii kaikille pupuiluun ja jännitykseen :) !
 
Kaislanen Taidan testata huomenissa, jos uskallan. Kp 31 tänään ja kierto yleensä sen 27, mutta viimeks venähti 30..Kyllä varmasti jo huomenna testi jotain merkkejä näyttää, jos on näyttääkseen!! Minäkin kyllä alan epäillä omaa mielenterveyttä, jos kykenen tämän uudenlaisen "oudon" sekä oksupoksu olon itselleni kuvittelemaan!
Miss piggy[/B ]Itse hoitoalalla olevana, tiedän ettei nuo yövuorot ole ihan herkkua ei raskaanakaan.Mutta, jos noin neuvolasta ohjeistettiin, niin kai sitä sitten uskottava on.
Vema Tiedän itsekin tuon olon!Vaikka ois kuinka yk1 niin saa sitä silti kuumeilla ja hermoilla ja haaveilla ja ja ja...tietty ei sais stressata, mutta miten pään voi laittaa vauvaoff moodille..en ole vielä keksinyt!
 
Vauva haaveissa 2013



Tsemppiä tammikuun kuumeiluihin!

Torstai 28.1.2013

Nenni88............. 24........ 63/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun.................... 63/30-32......... 09/12......... yk 2...........1.
angelblue..................... 63/30-32........................... yk 5 (C)
Tagzy................ 29........ 49/27............ 12/12......... yk 1.......... 2.
Tsirpula............. 23........ 46/29............ 08/12......... yk 5.......... 2.
Postimerkki........ 23........ 41/27............ 09/12.......................... 1.

Kaislanen........... 26....... 31/29............ 09/12......... yk 5......... 1.
Helleka........................ 31/27-30......... 11/12......... yk 3......... 1.

Nyytti88............ 24........ 24/32............ 06/12......... yk 8.......... 2.
sinnuli............... 33........ 24/30............ 12/12......... yk 2.......... 6.
pinkkihevonen.... 26........ 21/27............. 08/12........ yk 7.......... 1.

pecanpie........... 24....... 19/27-30......... 12/12......... yk 2......... 1.
vema................ 27........ 19/28............. 01/13........ yk 1.......... 2.
Slallu................ 25...... 18/33-41.......... 09/12........ yk 4.......... 1.
jen_ni............... 26...... 17/29-66.......... 01/13........ yk 2.......... 3.
sofia_86............ 26........ 16/28............. 12/12........ yk 1...........2.

Piitu_83............ 28......... 9/24.............. 03/12........ yk 13......... 2.
Tintti83............. 29....... 7/33-36........... 07/12........ yk 6.......... 3.

Fossiili.............. 33.......... ?/?................ 2v 4kk..........................2.


Jännäpäivät


Taustakuumeilijat
mavli
roro
jjennaa-
Ihanamami
haaveuni
Milk@
Unja-O
Rosie B.Mom
young_woman
annamay


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4
ViiruP 3.1.2013 yk 4
miss_piggy 11.1.2013 yk 8
fever 18.1.2013 yk 3
Maana_mamma 27.1.2012 yk 1


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Päivittäjä
Slallu

Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hitsi mua jännittää Hellekan puolesta täl hetkel vähintää yhtä paljon ku itteni. Täti ei vieläkään paikalla ja tissit alkanu "lupaavasti" kipeytymään.

Kohtahan täällä saa jännitellä aika monen muunkin puolesta. Kp:t paukkuu :). Nyt kun plussais niin jouluna olis sylissä jo parikuinen oma mussukka.

Hei viikonloppu on ihan kohta ovella ihanaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Slallu
Slallu pidetään peukkusia ihan hirmusti sulle!

Tällä tilannerapsaa. Aamuvessassa käynnilla ihan pikkiriikkisen haaleaa vuotoa tuli pyyhkäistessä paperiin. Jotenkin tuli nyt sellainen olo, että juu tuuhan täti esiin sieltä nurkan takaa, kun kuitenkin oot tulossa, vaan voihan se olla kiinnitysvuotoakin. Niistä kun mulla ei ole kokemusta vaan niin en tiedä. Ja ovistahan en tässä kierrossa bongannut siis mitenkään, mutta talleteltiin kyllä ahkerasti. Vaan jos se onkin täti joka siellä kurvaa, ni en voi muuta sanoa, kun että ihanan tasainen tää mun kiertoni nykyään. Sehän oli mitä sattuu ennen ku alettiin tähän hommaan. Kai se kroppa tietää, että nyt tarvii skarpata :). Ihme kyllä en ole vielä ainakaan kovin suuresti pettynyt vaikka täti alkaiskin. Mietin vaan, että no oishan se marraskuukin ihan kiva hetki saada vauva :). No sen näkee sit jos se nyt kunnolla alkaa tuo vuoto.

No mutta Helleka mites siel? Mua jännittää ihan hirveesti sun puolesta :)!!

Zemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua jännäilyyn ja talletteluun ;).
 
mulla tuli tänään aamulla kova viiltävä kipu oikealle puolelle alavatsaa ja muutenkin on jomotellut alavatsaa tiistaista asti.. luulin että ovis olis ollut alkuviikosta (oli kaikki oireet), mut nyt sit tänään tuli toi viiltävä kipu.. lämmötki on ollu nousussa tiistaista alkaen ollen 36.9 (norm. 36.5-36.6).. voikohan se olla nyt kuitenkin se ovis?
 
Moikka moi!

Oltiin tuossa viikon hiihtolomareissulla ja sieltä nyt ollaan palattu.
Tissikipu meinasi plussaa testiin :heart:. Eilen siis tein testin ja siinähän luki että 2-3 viikkoa. Hieman on omituinen olo, en osannut tähän kiertoon plussaa oottaa. Mies eilen sanoi, että nämä on jo tuttuja asioita, kun vaan pikkunen nyt pysyisi matkassa loppuun asti :)
 
Vauva haaveissa 2013



Helmiä helmikuulle!

Lauantai 2.2.2013

Tagzy................ 29........ 51/27............ 12/12......... yk 1.......... 2.

Tsirpula............. 23........ 48/29............ 08/12......... yk 5.......... 2.
Postimerkki........ 23........ 43/27............ 09/12.......................... 1.

Kaislanen........... 26....... 33/29............ 09/12......... yk 5......... 1.
Helleka........................ 33/27-30......... 11/12......... yk 3......... 1.

Nyytti88............ 24........ 26/32............ 06/12......... yk 8.......... 2.
sinnuli............... 33........ 26/30............ 12/12......... yk 2.......... 6.
pinkkihevonen.... 26....... 23/27............. 08/12.....,... yk 7.......... 1.
pecanpie........... 24....... 21/27-30......... 12/12......... yk 2.......... 1.
vema................ 27........ 21/28............. 01/13......... yk 1.......... 2.
Slallu................ 25....... 20/33-41......... 09/12......... yk 4.......... 1.

jen_ni............... 26...... 19/29-66.......... 01/13......... yk 2.......... 3.
sofia_86............ 26........ 18/28............. 12/12......... yk 1..........2.
Piitu_83............ 28........ 11/24.............. 03/12........ yk 13........ 2.

Tintti83............. 29....... 9/33-36........... 07/12......... yk 6.......... 3.
Alexandra89...... 23........ 3/30............... 01/13......... 1 yk.......... 1.


Jännäpäivät
Slallu dpo 1

Taustakuumeilijat
mavli
roro
jjennaa-
Ihanamami
haaveuni
Milk@
Unja-O
Rosie B.Mom
young_woman
annamay
Nenni88
happy sun
angelblue


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4
ViiruP 3.1.2013 yk 4
miss_piggy 11.1.2013 yk 8
fever 18.1.2013 yk 3
Maana_mamma 27.1.2013 yk 1
Fossiili 1.2.2013


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Päivittäjä
Slallu

Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Fossilli onnea niin tuhannesti ja paljon zemppiä nyt, että pysyy kyydissa turvallisesti loppuun asti. Ihana plussauutinen.

Itse tein testin äsken ja ihan niin nega kun olla ja mahtaa. No ei ollu se aamuisin aamupissa, mutta silti. Tätiä ei siis ole kyllä näkynyt. Sanoin kyllä miehelle kun vessaan menin, että ei odota liikoja, että ei ole yhtään raskautunut olo. Mutta joo...saattaa olla että huomenna teen yhden aamutestin, jos se näyttää negaa, niin sitten odotan ainakin ensi viikonloppuun tätiä ennen kun tuhlaan testejä lisää.

Niin ja tervetuloa Alexandra89 mukava saada uusia jännääjiä remmiin, meiltä kun on niin moni siirtynyt jo plussanneisiin.

Onnea postimerkille uuteen kotiin. Meillä alkaa sama muutto ruljanssi piakoin.
 
Fossiili Paljon onnea plussasta :)
Alexandra89 Tervetuloa mukaan!
Helleka ?? Joko testailit??

Itselläni nyt kp 22/28. Perjantaina alkoi tulla tummaa tuhrua pöksyihin.. Samaa oli viime kierrossakin joten olen jo asennoitunut siihen että viikon päästä täti kurvaa kylään.. : /
 
Noniin ja kävipä sitten vanhanaikaiset ja 2 tuntia testin jälkeen täti punainen kurvas kylään, mun ei vissiin pitäis testata ollenka, :LOL:. Ihme homma. Mutta oon kyllä tyytyväi ettei toi kemiallinen pidentäny mun kiertoa juuri lainkaan. Mä itseasiassa luulen, että en ovuloinu ollenkaan. Kun en sitä tikuilla sitten yhtään bongannut. Sitä edellisen bonggasin taas sekä limoista että tikulla. No nyt on kyllä elämässä niiin hirveesti kaikkee kiirettä, ku on muuttoa ja töitä, että enpä mie kerkeis nyt tämmösii asioita niin iloitsee tai murehtimaankaan. Maaliskuulle sitten uutta plussaa odottamaan :).
 
Tervetuloa Alexandra89 !:wave:

No voi harmi Kaislanen että täti tuli lopulta kyläilemään, mutta hyvä että olet itse hyvillä fiiliksillä, ei muutakuin maaliskuun plussaa tavoittelemaan! :flower:

Mulle vois päivittää jännäpäiväksi dpo 7 tänään, vaikka tuntemuksien mukaisesti voisi olla dpo 8, mutta olkoot tuo tikuttamisesta laskettava. :) Oloja ei ole oikein minkäänlaisia, jonkin verran nippailuja ja juoksiessa vasemmalla kipua, mutta niin oli viime kierrossakin. Lämmöt on ollut nyt pari päivää 37.3 paikkeilla ja posket kuumottanut, vähän yrittänyt lukea miten lämmöistä voisi päätellä onko jotain tapahtunut. Jossakin luki, että lämpöjen nousu n. 7 päivää ovulaatiosta voisi johtua kiinnittymisestä, mutta luki myös toisaalla, ettei lämmöt kerro kovinkaan tarkasti yhtään mistään. :$ Kellään tietoa tai kokemusta lämpöjen tulkinnasta? Aika pitkältihän tää on nyt tätä, kun mitään muita oireita ei ole, niin pitää jostakin tehdä se oire :LOL:
 

Yhteistyössä