Hakutulokset

1. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

iitu, pidän peukkuja, jos hcg ei ole noussut, ei mitään himmeääkään viivaa ilmesty! jäänät paikat sinulla! Klinikalla kertoivat että luovutetuilla munasoluilla tehtyjä alkioita ei saa luovuttaa edelleen koska Suomen lain mukaan saman naisen munasoluista voi olla lapsia vaan viidessä eri...
  2. M

Paljon onnea odottavalle!!:flower: Onnea myös kaikille testausta ja hoitoja odottaville. Täällä on kovasti uusia keskusteluja ja keskustelu käy vilkkaana. Huomasin että plussiakin on tänä vuonna tullut ihan eri tavalla kun viime vuonna!! Mahtavaa! Olen ollut palstalta pitkään pois, välillä olen...
  3. M

Hei kaikille!! onpas täällä tapahtunut sitä sun tätä!! ja viimepäivinä Paulannalla tosi jännät paikat, voi harmi kun loppujen lopuksi plussa sitten ei jäänytkään, mutta jotainhan siellä on kuitenkin luomusti tapahtunut! Pahoittelut kaikille joille hoidot on mennyt mönkään JA SUUREN SUURET...
  4. M

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi (ikä suluissa) johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa Sufka Pikkukintsu vauva2014 Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa. Paulanna: (40+)...
  5. M

Voi itku mitä uutisia täällä!! paljon voimia :hug: laitan kannustukseksi tänne listan mun onnistuneesta kierrosta ja lääkityksestä. mulla oli lääkityksenä siis progynova, lugesteron, kortisoni, klexane y gonapeptyl. lisäksi plussaan asti nautiskelin lasin -kaksi punaviiniä iltaisin. En...
  6. M

Onnea Iida-Karoliina!! :flower: Burma, mulla oli ekan kolmen kuukauden aikana vähän väliä jotain vuotoa ja kaikki kuitenkin hyvin. Toivotaan, että niin on myös sinulla! Ekat kolme kuukautta oli tosi stressaavia ja pelotti kokoajan että joku menee pieleen. Plussan jälkeen alkoi toisenlaisen...
  7. M

BURMA Paljon paljon onnea sinulle plussasta!! Ihanaa lukea hyviä uutisia!! ihan mahtavaa!! Iida-Karoliina ja Oivikki nyt vaan pää pilvissä ja jalat maassa rauhallista piinailua! Teillä onkin samana päivänä testipäivä.. Ja muillekin paljon onnea ja tsemppiä tuleviin hoitoihin!
  8. M

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa) Odottava73 InLove_ (35) amv: toinen, 3. yritys heinä-elokuussa HalleB lahjamunasolujonossa RouvaK33 Nat (39)" harkitsee " Hoito lähestyy pikkukintsu (36) , eka, PAS heinäkuussa paulanna (40+) , neljäs, syyskuussa...
  9. M

Paulanna ja Aamu74 :hug:. ihan käsittämätöntä! voi itku!
  10. M

Äidiksi luovutetuilla alkioilla

hei katso ketju "luovutettu munasoluhoito 2"
  11. M

hyvää juhannusviikoa kaikille! miten menee piinailijat? jännittää teidän puolesta!!!
  12. M

Heippa kaikille, tulin tänne taas kurkkimaan ja voi hitsi kun on paljon negoja. Kyllä tän palstan onnistumisprosentit on aika paljon keskimääräsiä luvattuja pienenmpiä. Olen tosi pahoillani kaikkien neganneitten puolesta:hug: Olenko minä siis tosiaan ainoa joka on plussannut tän vuoden puolella...
  13. M

Vaistoaako sisarukset raskauden

Kuulostaa hassulta, mutta ajattelin kysyä muiden kokemuksia. Vaistoaako sisarukset, että on uusi vauva tulossa? Olen lukenut paljon artikkeleita siitä, että eläimet vaistoavat raskauden, mutta suomalaisilta sivuilta en ole löytänyt mitään sisaruksista. Olen nyt viikolla 18 ja jo jonkin aikaa...
  14. M

voi ei! tulin tänne katsomaan mikä tilanne piinailijoilla ja voi ei! olen tosi pahoillani :hug: voimia teille! tuo on niin raskasta ja turhauttavaa!
  15. M

Voi kun täällä oli paljon kaikkea suru-uutista! Suuret pahoittelut teille tällä kierroksella neganneille ja iso :hug: Paulannalle pidän peukkuja, kuinka piinailu sujuu? Ams, en muista, mutta mitä jos soitat apteekkiin tai valmistajalle suoraan (Abbott)? Kyllä nyt uskoisin että se ruiske...
  16. M

mulla on geeli käytössä, ja on tosiaan aika tahmanen ainakin puolen tunnin räpläyksen jälkeen. Illalla kokeiltiin sitten miehen kanssa yhdessä uudestaan ja saatiin kun saatinkin se syke kuulumaan :-) . se on varmaa tyttö kun se halusi että isikin on paikalla kun kuunnellaan :-) Miten sun...
  17. M

Odottava73, meidän tapauksessa jonotusaika oli 4kk, vaikka noin 6kk käskettiin varautua. Saimiriikka: loppusuora häämöttää!! ihanaa. Mun kotidoppleri tuli ja olen ainakin tunnin vääntänyt sitä alavatsalla, välillä etsinyt youtubesta ohjeita, mutta en siis millään saa babyn sykkeitä...
  18. M

Kiitos Esemila ja Lumeton, niin se varmaan menee, että ei oikein uskalla koko aikana henkästä eikä nuolasta ennenkun tipahtaa. Tilasin tänään raskauskeijusta dopplerin, voin sitten koko pääsiäisen etsiä niitä sydänääniä, kai niiden pitäisi jo näillä viikoilla kuulua.. keskiviikkona tulee täyteen...
  19. M

ihan ekaksi pahoittelut Tepsuttelijalle ja voimia!!:hug: Esemila ja Aliaana piinistelee näillä viikoilla, paljon onnea teille ja tarrasukkia alkioille! Mä täällä vaan vielä roikun, en osaa oikein millekään muullekaan palstalle mennä. Mulla on menossa nyt 10+4 ja vuotoja ei ole ollut kohta...
  20. M

vautsi tepsuttelija!! paljon onnea!

Yhteistyössä