Hakutulokset

  1. L

    Ensin plussa, sitten vähän ruskeaa vuotoa ja nega

    Oi miten ihanaa! Onnea tulevalle äipälle, toivotaan että kaikki menee parhain päin!!
  2. L

    Ensin plussa, sitten vähän ruskeaa vuotoa ja nega

    Kuulostaa nyt kyllä siltä että olet raskaana, muuta selitystä ite en keksisi ruskealle vuodolle joka yhtäkkiä loppuu varsinkin jos ajankohtana menkat. Mulla oli sama juttu ekassa raskaudessa:) ei muuta ku ressit pois ja testaamaan myöhemmin!
  3. L

    auttakaa oonko raskaana?

    Kaikkihan on mahdollista! Mutta saattaa myöskin olla epätodennäköistä, jos on sikiö vielä ollut mahassa, että olisi uusi munasolu itronnut ja kierto alkanut nii nopeasti. Itsellä meni keskenmenon jälkeen 3 kk ennen kun tärppäsi mutta olen kuullut että monilla on uusi raskaus todettu jo heti...
  4. L

    Yhtäkkinen runsas verenvuoto alkuraskaudessa

    Helpotus, ultrassa kaikki kunnossa ja pikkunen kaksvanutnpaljon. Jos vielä vuotaa nii kuulemma sitte vasta pitää kekurille mennä kattomaan että mistä sitä tulee
  5. L

    Yhtäkkinen runsas verenvuoto alkuraskaudessa

    Voi miten ihana kuulla pauliina35! En malta odottaa ultraa, kaikkihan on aina mahdollista, mutta jotenkin ei kuitenkaan tunnu siltä että olisi keskenmeno tulossa. Ei sieltä tullut muuta kun juoksevaa verta eikä kipua ole. Luulen että itsellänikin saattaa olla sama vika, saa nähdä. Mistäköhän...
  6. L

    Yhtäkkinen runsas verenvuoto alkuraskaudessa

    Elikkä minulla oli varhaisultra toissapäivänä koska aiempi raskauteni oli päättynyt keskenmenoon. Olen tänään viikolla 7+6 ja ultrassa kaikki ok ja pieni sydän sykki jo. Eilen pikku paniikin nousi pintaan kun ihan yhtäkkiä kuin tyhjästä ilman minkäänlaista kipua tai epämiellyttävää tunnetta...
  7. L

    Vahinko raskaus, sopiva ikä, halut hukassa...

    olo joka tuli keskenmenosta, auttoi ymmärtämään kunka paljon lasta olisinkaan halunnut. Lapsettomuutta suvussa ja siinä pelossa ollaan yritetty uuädelleen, mutta aina ne menkat vain alkoivat. En tiedä mikä alkuperäisessä viestissäni antaa ymmärtää että tulin kerjäämään empatiaa tänne, tottakai...
  8. L

    Vahinko raskaus, sopiva ikä, halut hukassa...

    Jos et siis ymmärtänyt niin keskenmenon jälkeen olemme yrittäneet saada lasta ja VIHDOIN näytti positiivista.
  9. L

    Esikoisen odottajia Jyväskylästä?

    Moikka! Muutavaa vuotta nuorempi olen 20v mutta heinäkuun esikoista odottelen ja halssilassa asuskellaan:) tohtiiko liittyä ketjuun mukaan?;)
  10. L

    Pikku tuholaisia ja pattitilanne

    Elikkäs meille on tulossa ensi vuoden puolella perheenlisäystä jota innolla odotetaan ja olemme alkaneet valmistelemaan kotiakin jo uutta tulokasta varten. Ongelmana on minun kaksi pientä tuholaista, chihuahua ja yorkie. Rakastan koiriani ja ajanpuute ei ole ongelma, vaan se että nämä kumpikin...
  11. L

    Vahinko raskaus, sopiva ikä, halut hukassa...

    Pakko sanoa sen verran että viime huhtikuussa itse olin samassa tilanteessa, olin ollut parisuhteessa vasta about 2 kk ja sain tietää olevani raskaana 4 viikolla, poikaystävä innoissaan mutta mitä en tiennyt miten suhtautuisin, toisaalta halusin todella paljon, toisaalta en halunnut ollenkaan...

Yhteistyössä