Ensin plussa, sitten vähän ruskeaa vuotoa ja nega

Tein eilen aamulla herkän (10) raskaustestin, jossa näkyi hento plussaviiva. Myöhään eilen illalla valahti ihan vähän ruskeaa vuotoa pikkuhousuihin ja ajattelin, että no niin, nyt ne menkat sitte kuitenkin alkoi.

Tänä aamuna testasin negan. Vuotoa ei kuitenkaan enää kuulu (edes pyyhkiessä), mutta alamahassa jännä olo... Ei kipeä, mutta vähän niin ku painetta...? En osaa selittää.

Nyt on kiertopv 37, mutta siitä ei voi päätellä mitään, koska mulla on tosi epäsäännölliset kuukautiset. Edelliset kierrot olleet 23, 34 ja 45 pv.

Mietin tässä, että onko tässä muuta vaihtoehtoa olemassa kuin että kyseessä olisi ollut kemiallinen raskaus...? Maltti on valttia ja odottamallahan tää selviäisi, mutta miten piinaavaa on ollut odottaa edes tätä päivää...

oon kiitollinen kokemuksista tai muista näkemyksistä.
 
Tottakai on vielä mahdollisuus, että kyseessä olisikin oikea normaali raskaus kun kerran tuhruvuotosi loppui siihen. Jos kiertosi on epäsäännöllinen, voi testaamasi nega johtua siitä, että raskaus olisi vielä niin alussa, ettei raskaushormonia vielä pissassa ole tarpeeksi. Painen tunne alavatsassa on myös ihan normaali raskausoire, ainakin minulla se oli ensimmäinen mistä huomasin olevani raskaana =) Muuta et tosiaan voi kuin odottaa, jos vuotoja ei kuulu, tee testi muutaman päivän kuluttua uudestan niin antaa varmemman tuloksen. Paljon tsemppiä ja toivottavasti kyseessä olisikin oikea raskaus joka jatkuisi hienosti loppuun saakka! :flower:
 
Kuulostaa nyt kyllä siltä että olet raskaana, muuta selitystä ite en keksisi ruskealle vuodolle joka yhtäkkiä loppuu varsinkin jos ajankohtana menkat. Mulla oli sama juttu ekassa raskaudessa:) ei muuta ku ressit pois ja testaamaan myöhemmin!
 
Hei, kiitos vastauksista!

Totta tosiaan - sekä maanantaina että tiistaina tuli haamuplussa herkästä raskaustestistä, mutta jostain syystä en uskaltanu innostua niistä vielä. Tänään tein clearbluen digitaalisen testin: "raskaana 2-3 viikkoa"!!

Aaaaa!!! IHANAA!!
 
  • Tykkää
Reactions: Larak-

Yhteistyössä