Hakutulokset

  1. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Nannamamma, mulle saa muuttaa LA:n 14.7., menen siis nyt neuvolan laskemien viikkojen mukaan. :) Uusille tervetuloa! :wave: Raskausarpia ei tässä raskaudessa ole tullut vielä lainkaan, mutta esikoisen odotusaikana repesi vatsa tosi pahasti jenkkiksiä myöten... Vanhat arvet kutittelevat...
  2. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    dada, mitat riippuvan tosi paljon mittaajasta, joten masusi on varmasti kasvanut ihan normaalisti. :) Itselläni oli 28+5 neuvolakäynnillä sf 27cm. Hyvä että Rutun neuvola meni sujuvasti! Uusi kymppi poksahti ja sen mukana tuli supistukset. Vauva painaa päätään alakertaa vasten niin että...
  3. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    Pitkästä aikaa linjoilla.. Tosi hyvä kuva iltakukalla! :) Tähän ruhoon on kertynyt painoa +14kg, huomenna neuvolan vaaka varmasti näyttää vielä suurempia lukemia.... :stick: Jos sitä huomenna tulisi päivittelemään paremmin neuvolakuulumisia. Iskias ja liitoskivut seuraavat kaverina...
  4. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Pitkästä aikaa täällä! Mullekin saa alkujaan päivitellä POIKALUPAUKSEN ja LA:n vaihtaa 18.7. :heart: LA näyttää olevan ihan väärässä kohassa ;) Hankintoja ei olla tehty vielä, joten nyt alkaisi olemaan oikea aika niille. Turvakaukalon telakalla ostan kaverilta, ja luultavasti hoitopöydän...
  5. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Sokerirasitusta ei mulle tehdä, ellei pissaan sitten ilmaannu sokeria. Ikä alle 25 ja normaalipainoinen olen, eikä meillä kummallakaan ole suvussa ainuttakaan diabeetikkoa. Synnytyksen kesto esikoisesta oli alle 7h, tuosta ponnistusvaihe kesti tunnin ja istukan ulos tulo 15min. Olin ihan...
  6. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa uusille odottajille! :wave: Aivan ihania uutisia Ennanniina! Eihän nuo päivien erot ole juurikaan, mutta hyvä että katsovat tilannetta parin viikon välein. :) Oliko teidän tapauksessanne vauvoilla yhteinen istukka, joka saa sinut huolestumaan? Na-nulle jaksuja stressin kanssa...
  7. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Hankintoja ei olla tehty vielä. Ensimmäiset luultavasti vasta joskus rakenneultran aikoihin. En tiedä vielä otammeko äitiyspakkauksen rahana vai pakkauksena. Vaatteet ovat pakkauksessa ihania, mutta kaapit tulevat varmasti pursuamaan niitä muutoinkin.. Tarvikkeet ovat hyödyllisiä, mutta saa...
  8. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa uusille!! :wave: Liikkeistä - olen pari päivää tuntenut pientä poksahtelua ja poreilua, sekä toisinaan myös hipaisuja/sivalluksia häpyluun reunan yläpuolella - aluksi luulin ilmavaivoiksi, mutta jälkeen päin olin jo varma, että liikkeitähän ne. Esikoisesta kun tuntui samaa jo rv...
  9. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa uusille! :heart: Omaan napaan nopeasti: täällä nt-tehtiin tänään vallan vatsan päältä - kaikki tarvittavat mitat saatiin hyvin otettua. Istukka takana, pikkuinen vastasi rv 12+0 joten Nannamamma, LA:n saa muuttaa 14.7. neuvolas laskelmien mukaiseksi. Nt oli 0,6mm. Pieni oli...
  10. Ilyana

    Palelu muuttui hikoiluksi, normaalia?

    Itselläni vilutti yhtenä ja hikoilutti toisena päivänä. Lämmöt ovat alkuraskaudessa korkealla ja hormonit nousussa, joten aivan normaaliahan tuo on. :) Tsemppiä ultran odotteluun!
  11. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Ihanaa Uutta Vuotta Heinämammoille!! Ilyana ja Papu 11+1 (pian 11+2 ;) )
  12. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tervetuloa suolainen! :wave: Ja onnittelut tuplista! :heart: Täällä esikoisesta näkyi vatsa todella aikaisin eteenpäin kallistuneen kohdun vuoksi. Jo rv 16+ oli mahdoton piilotella masua, keräsi melkoisesti katseita.. eläväinen, nuo "lipsautukset" on aina yhtä mukavia.... :| Madagascar...
  13. Ilyana

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minä olen näkevinäni pienen haamulaisen tuossa haaveunen testissä. :) Kannattaa kokeilla jollain muulla testillä, sillä nuo Davidid antavat todella huonosti plussan.
  14. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Voi ei Haje, paljon voimia asian käsittelyyn! :hug: Liian paljon on tullut tähän ketjuun näitä ikäviä uutisia.... :'( Ihanaa kuulla Niccistä ja pikkumuruista! :heart: Onnittelut teille, jotka olette saaneet hyviä ultrakuulumisia! Toivottavasti Ennanniinan veriarvot olisivat jo kohonneet...
  15. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Voi Ennanniina, kuulostaa todella kurjalta! :( Kaksosraskauksissahan on toisinaan tuo nurja puolensa - oireet tuplana. Toivottavasti pääsisit pian perheesi luo niin että pahoinvointi väistyisi taka-alalle! Meillä meni joulu joutuisasti, paljon tuli lahjoja (enimmäkseen tietenkin esikoiselle)...
  16. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Omenankukalle toistamiseen pahoittelut, Iitun emolle myös, nämä uutiset ovat ihan hirveitä :'( Onnea ultrakuulumisista, ihanaa saada näitä positiivisiakin uutisia surullisten rinnalla! Ilyana & Papu 9+3
  17. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Eikä omenankukka! Voimia teille :hug: (inhaa tuo oitis kerhosta potkiminen) Nannamammalle onnittelut ihanista ultrakuulumisista :heart:
  18. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Voi Iitun emo :hug:
  19. Ilyana

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Paljon onnea ihanista kuulumisista Pamsku! :heart: Ihana kuva :) Onnea Punnabis ja jenski plussista! :heart: Johannan perhe-elämä ja arki kuulostaa aivan ihanalta :) Maija-tytölle tsemppiä odotteluun! Miltäs Hukkapirun tilanne näyttää? Sielläkin on kohta vauva jo sylissä! =) Kävin...
  20. Ilyana

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Poksutaan Mangrovekana yhdessä ;) Itun emolle paljon voimia, inhottava tilanne! :hug: Ensi viikolla pitäisi tulla ihkaensimmäiset äitiysfarkut tässä raskaudessa =) Alkaa omat olemaan jostain syystä liian tukalat... :D Tissit ovat turvonneet. Pahoinvointi palannut. Väsymystä ei enää...

Yhteistyössä