Hakutulokset

  1. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hei pitkästä aikaa! Onnea kaikille teille, jotka olette jo vauvan saaneet syliin asti!:) Ja muille tsemppiä!:) Irene80: Mulle tehtiin helmikuussa lääkkeellinen pas ja plussatestin huumaa kesti kaksi päivää, kunnes vuoto alkoi. Lähes joka päivä tuli rusehtavaa vuotoa ja viikon-kahden välein...
  2. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Halusin käydä pikaisesti tsemppaamassa, kun niin moni piinailee yhtä aikaa;) Tarrasukkia toivottelen kaikille teille!!! Paiju: Mitä kuuluu? Tiihkis: Mitä kuuluu? Mizze: Kiitos!:)
  3. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Onnea TanZZZku! Joka päivä olen käynyt jännitysnäytelmääsi seuraamassa. Voimia molemmille hirmuisesti! Itse olen laiskasti kirjoittanut,mutta täällä kaikki hyvin. Niskapoimu-ultra oli kolme viikkoa sitten ja kaikki oli kunnossa, vaikka hurjasti jännitin tuloksia. Hematooma on...
  4. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervetuloa uusille ja tsemppiä hoitoihin kaikille! Yrittäkää ajatella mahdollisimman positiivisesti, vaikka se vaikeaa joskus onkin. Tiihkis: Voimia ultraan! Olen niin pahoillani, että olette joutuneet kohtaamaan epätietoisuuden näin ihanassa ja onnellisessa asiassa. Paiju: Onnea myös...
  5. P

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Ilmoittautuisin uutena mukaan! Olen kirjoitellut tuolla toisella puolella, mutta nyt päätin ottaa itseä niskasta kiinni ja uskaltautua odottajiin. Ihan aluksi haluan kirjoittaa Ambrosiaa kohdanneesta murheesta ja surusta. Kävin lukemassa blogiasi ja uskomattoman väärältä tuntuu kohtalonne...
  6. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa, kaikki vahvat naiset! Kuulumisianne olen kyllä lukenut, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa kun ultrakuulumiset eivät olleet pelkästään hyviä. Paiju: Hyvältä kuulostaa, eiköhän ne lukemat siitä nouse kohisten! Tiihkis: Mitä sinulle kuuluu? Tigridia: Kyselitkin...
  7. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iica: Ihana uutinen, onnea!:) Minkäslaisella historialla sinä olitkaan matkassa? Smirg: Onnea piinapäiviin! Kyselin ennemmin, että kauanko joutuu odottamaan, jos pakkanen tyhjenee pikavauhtia ja vastaus oli, että maksimissaan pari kuukautta. riippuu niin paikasta. Omalla kohdallani julkinen...
  8. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tigridia: Olin äimistynyt ultratuloksista, kun siinä lääkäri ja kaksi hoitajaa oli ympärillä ja onnitteli, joten en varmaan kaikkea oikein rekisteröinyt, mutta jotain siihen suuntaan, että alkion kiinnittyessä kohtuun voi siitä kohdasta vuotaa. Ei noista oikein voi tietää. Mutta eihän noi...
  9. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tigridia ja Turnip: Kiitos! Turnip: Jännät paikat on sinullakin. Ihana asia, että vuoto on hellittänyt kohdallasi! Ultrakuulumisia: Yllättäen siellä näkyi pieni vauvan alku ja syke, viikkoja koon mukaan 6+4, joten kahdella päivällä saadaan hypätä eteenpäin:) Vähän on sekava olo, olen ollut...
  10. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nyt vaan omaa napaa. Pientä vuotoahan mulla on ollut lähes päivittäin ja kaksi kertaa on nyt holahtanut myös vertakin. Eilen ja tänään vatsaa on kivistänyt jonkun aikaa. Soitin hoitavaan sairaalaan ja sain ajan huomiseksi. Haluavat tarkistaa tilanteen jo nyt. Mullahan olisi viikon päästä vasta...
  11. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tigridia: IHANAA!!! Oon koko päivän käynyt kurkkimassa päivitystäsi;)
  12. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iica: Onnea kyytiläisestä!:) Kerrohan sitten meille piinailukuulumisia! Kukka: Olet jo kovasti ajatellut asioita eteenpäin. Hyvä niin, mutta varmaan suremisenkin aika saa vielä jatkua. Ei tällaisia asioita vaan niin helposti pysty hyväksymään, kun ne vaikuttavat kuitenkin koko loppu...
  13. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervetuloa uusille!:) Pidetään ketju aktiivisena! Minä ainakin luen jokaisen sanan kirjoituksistanne, kiitos pitkistä postauksista;) Voimia kaikille, joilla kierto päättyi punaiseen kuuhun! Useampi menossa pian siirtoon, joten saadaan jännäiltävää, jee!:) Kukka: Miten voit? Olet ollut...
  14. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kukka: Mä oon ihan sanaton...kuulostaa hurjalta. Kun näin, että olet kirjoitellut, tuli heti sellainen olo, että nyt ei ole kaikki hyvin. Voi, kumpa kaikki toivo ei olisi vielä menetetty, mutta kovat paikat pikkuisella on täytynyt olla. Oon niin surullinen...voimia!
  15. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    ViveLaVie: Tervetuloa!:) Teillä ihanan pieni nyytti kotona, onnea! Pitkän tien olette joutuneet kulkemaan. En osaa vastata kysymykseen, kun esikoisen jälkeen toista aloimme toivomaan vasta kahden vuoden päästä, mutta moni varmaankin osaa vastata sinulle. Tigridia: Sen jälkeen on tullut vain...
  16. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    ON: Syömisen jälkeen alavatsalle tuli tuntemuksia ja menin neidin kanssa päikkäreille. Heräämisen jälkeen vessaan ja mitä helv....ä, ihan kirkasta verta! Tätä ennen ei mitään tuhrua edes:(
  17. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervehdys naiset! Olen joka päivä käynyt lukemassa, mutta en ole kommentoinut ja nythän täällä on niin vilkasta keskustelua etten meinaa perässä pysyä! Kukka ja Tiihkis: Ihan aluksi tuntuu siltä, että pelottavia ja epävarmoja aikoja eletään jo plussanneiden keskuudessa. Toivon koko...
  18. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervetuloa joukkoomme Jana!:) Frangipani: Onnea matkaan! Mukava lukea teidän kaikkien kuulumisia!:) ON: Aamulla soitin kauhun sekaisin tuntein klinikalle. Viitearvo näillä päivillä pitäisi olla 220-840 ja mulla oli 923. Minkälaisia arvoja te muut olette saaneet? 3 viikkoa olisi aikaa...
  19. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Mitäs piinailijoille kuuluu? Tigridia: Oletko sinä menossa veritestiin? Millainen olo? Kukka: Miten siellä voidaan? ON: Soitin tänään hoitavaan sairaalaan ja sain ultra-ajan to 14.3. Otettiin varman päälle, että sykkeet pitäisi näkyä, jos ovat näkyäkseen ja töistä ei tarvi lähteä kuin...
  20. P

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kukka: Kaikki on varmaan hyvin, mutta kyllähän noi vuodot tekee olon epävarmaksi. Kovasti tarrasukkia lentää luoksesi:) Smirg: Onnea piinailuun! Kata: Tsemppiä odotteluun! Mizze: Voimia jatkaa eteenpäin! Tigridia, Mizze, Kukka, Smirg, Paiju ja Kata: Kiitos onnitteluista, ne...

Yhteistyössä