Hakutulokset

1. V

Mä olen miettinyt vuosia täydellistä tytön nimeä ja nyt olen löytänyt sen nimen, joka mun mielestä on se täydellisin! :)

...ihan järkyttävää käytöstä ilmassa, mutta kai suorasanaisuus on muodissa. Vilma on vallan kaunis nimi.
  2. V

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

ViiruP:lle peukkuja! :) Peity: tuo pitkä vuoto kuulostaa tuskaiselta! :O Mitä lie häröilyä? :? Omat tunnelmat: Huoh. Olen tässä sivuseuraillut ja miettinyt ihan muita asioita, mutta silti päässä kypsyy odotuksen kaipuu aika ajoin pilkahtaen. Omakotiasunnostamme ovat alivuokralaiset...
  3. V

Kiitos kysymästä, Sunflower11, eipä tuo listalla roikkuminen haitanne. Kaikille muillekin iso kiitos kaivatusta rohkaisusta! :) Ajankohdaksi startille kaavailen 2013 kesää. Siihen asti seurailen mieluusti muiden edistystä ja/tai pakkiaskelia kohti uuden elämän syntyä. Tuo itsellenikin...
  4. V

Hei! Hetken luettuani tämän sivuston vauvakuumeisten osittain koodikielellä kirjoitettuja tekstejä koin hetken, että en ehkä ole tarpeeksi perehtynyt tähän "mystiseen" maailmaan tehdäkseni sittenkään lapsia. Hetken asiasta toivuttuani totesin, että just. Antaa kirjoittua vaan. Olen...

Yhteistyössä