Hakutulokset

1. T

Clomittaret 2013

Ansku83: juu just noin tarkoitin kp:t eli huomenna keskiviikkona kp 5. Pahoittelen, että hieman jäljessä niitä täällä ilmoittelen... :) Niianille ja Nopsukalle onnea oviksen jälkeisiin piinailuihin ja Hydralle tsemppia pistelyyn. Mullekin lääkäri on väläytellyt, että seuraava vaihe clomien...
  2. T

Clomittaret 2013

Ja niin se täti taas löysi tänne osoitteeseen... Eli mulle voisi päivittää keskiviikolla kp 5 ja taukokierto. Tämä kierto siis pidetään taukoa clomeista ja tutkitaan miehen simpat. Ja sitten seuraavaan kiertoon olisi tarkoitus kokeilla inssiä. Netistä hieman selailin inssikokemuksia ja tuntuu...
  3. T

Clomittaret 2013

Oijoi, Lunalle hurjasti onnea!! Nyt tempaiset meidät muut mukaan plussa-aaltoon...
  4. T

Clomittaret 2013

Oikein isot onnittelut kaikille plussanneille!! Teitä on tullut monta tässä lyhyessä ajassa, antaa toivoa meille muillekin. Pikaisena päivityksenä vain, että mulle voi päivittää keskiviikolla kp 6 ja 3. clomikierto. Viime kierrossa kaikki näytti niin hyvältä: komea johtofolli, hyvä limis ja...
  5. T

Clomittaret 2013

Täällähän on porukka lisääntynyt. Heti alkuun pahoittelut tädin taas kerran kohdanneille... Kyllä niitä plussia saisi alkaa jo tulla! Itse olen viettänyt hieman hiljaiseloa tämän palstan kanssa. Olen kyllä käynyt teidän kuulumisianne lueskelemassa, mutta kun omalla kohdalla ei ole tapahtunut...
  6. T

Clomittaret 2013

Heippa taas "pitkästä" aikaa! On ollut niin paljon työkiireitä etten ole oikein koneellakaan ehtinyt. Tai olen vähän tietoisestikin vältellyt tätä palstaa. On taas pyörinyt vauvahaaveet hieman liikaa mielessä. Eikä asiaa yhtään auta, että koko lähipiiri tuntuu sikiävän. PAITSI minä... Tämä...
  7. T

Clomittaret 2013

Hyvää ja ennen kaikkea plussarikasta vuotta 2013! Heipalle pahoittelut negasta. Mimulille onnittelut O-plussasta, nyt vain hyödyntämään se. Toivottavasti itsekin saan kokea saman tässä kierrossa. Viimeisestä ovisplussasta onkin jo aikaa puoli vuotta, mutta josko nämä clomit saisivat tähän...
  8. T

Clomittaret 2013

Kiitoksia vaan pahoitteluista. Kyllä se nega aina vetää mielen matalaksi vaikka sitä osaakin odottaa... Toivounelma: pahoitteluni ja tsemppiä tulevaan. NiQ: jospa sulla olisi ovis vielä tulossa vai mihin kohtaan se yleensä on ajoittunut. Melko hailakoilta viivat näyttävät minun silmiini...
  9. T

Clomittaret 2013

Täällä tänään kp 31/28 kunniaksi testattu nega. Vielä ei ole vuoto alkanut terojen jälkeen eikä ole mitään tuntemuksiakaan. Odotellaan siis. Tänään hain apteekista clomit kaappiin odottelemaan ensi kiertoa.
  10. T

Clomittaret 2013

Hei, Saisinko minäkin liittyä joukkoonne? Pitkään olen juttujanne lueskellut, mutta jostakin syystä kynnys kirjoittaa itse on ollut korkea. Taustaa: ikää 29 vuotta, miehellä saman verran. Ensimmäinen lapsi toiveissa. Pillerit jätetty pois 4/2012 ja tämän jälkeen kierrot hyvin sekaisin...

Yhteistyössä