Hakutulokset

  1. K

    Millainen päivärytmi teidän 3kk vauvoilla?

    Meillä 4 kuukauden ikäinen pikkumies ja rytmi on aika selkeä ja lähes poikkeuksetta sama joka päivä.. Nukkumaan mennään 19.30-20.30 aikoihin ja herätään siinä 4 aikoihin syömään ja siitä nukutaan noin kuuteen asti hyvin jonka jälkeen noin tunti- kaksi känisten.. 8 aikaan nousemme ylös ja...
  2. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Mua toi pakkaus mietityttää just siksi, että meillä on jo hirveesti vaatteita ostettuna ja saatuna ja ainoa mitä tarvittais niin noita hoitatarvikkeita ja peitto ja niistä ei kyllä ihan sitä 140 e edes tuu, et voipi olla että täällä käännytään häikäilemättömästi rahan suuntaan:) Toisaalta...
  3. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Oletteko ajatelleet ottaa äitiysavustuksen pakkauksena vai rahana? Aiheesta saa aina hyvää keskustelua aikaan ja itse kaipailisin mielipiteitä/kokemuksia asiasta? Itse olen ajatellut ottaa rahan, koska en usko että montaakaan vaatetta tuosta pakkauksesta tulisi käytettyä. Mutta mitä mieltä te...
  4. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Juu kova tunku näyttää Turkuun olevan:) Ihan kiva, kun saadaan joukkoa kasvatettua! Oletteko ajatelleet hankkia kantoliinaa tai reppua? Minkä merkkistä suosittelisitte? Itse olen kuullut paljon hyvää Manducan repusta? Hinta on kuulemma laatuun nähden oikein hyvä, vaikka näin äkkiseltään tuo 100...
  5. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Juu olen aivan samaa mieltä Äidiksi2013 kanssa tuosta Turun vieraanvaraisuudesta:D Mutta uskon, että omakin kaveripiiri tulee laajentumaan vauvan myötä ja uusia tuttavuuksia tulee:) Tai sitten voi käydä niin, että vauva on yhdistävä tekijä sellaisen ihmisen kanssa, jonka jo tuntee tai tietää...
  6. K

    raskaana vai ei?

    tee uusi testi viikon kuluttua:)
  7. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Itse ainakin olen niin perhekeskeinen ihminen, että mun olis tosi vaikee muuttaa jonnekin missä en ketään tunne:/ Mut toisaalta ei sitä tiedä kuinka hyviä ystäviä uudelta paikkakunnalta voikaan saada, mutta on se vaan niin paljon vaikeempaa lähteä tässä iässä tutustumaan uusiin ihmisiin kun...
  8. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    -S-: Ollaan oltu vasta reilu vuosi yhdessä, mutta lapsi on toivottu ja odotettu:) Mulla on ollut vatsassa sellaisia tuntemuksia nyt reilun viikon verran. En tiedä onko kyseessä vauvan liikkeet, mutta jotain myllerrystä siellä tapahtuu:D
  9. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    -S-: voi olla että tunnen poikaystäväsi sitten ainakin;) Oletteko kauan jo olleet yhdessä? Oliko lapsi suunniteltu:)
  10. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    -S-: Nyt on pakko vaan ihmetellä! Mä oon kotoisin Pöytyältä, ikää 22 ja laskettuaika 14.4 :D ?!Eli todennäköistä on että tunnetaan. Noista äitiysvaatteista vielä sen verran, että olen löytänyt ihanan, rennon, mukavan ja lämpimän koti asun, jossa masukin saa rauhassa kasvaa ilman puristuksia tai...
  11. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Täällä ollaan viikoilla 15+3 ja ikää 22 vuotta:) Ensi viikolla ultraan ja kyllä taas jännittää vaikka tähän mennessä ollut kaikki hyvin! Oma lempiasu on nykyään kanssa ehdottomasti leggarit ja toppi tai tunika:D mukaavudenhalusta en tingi, muodikkuudesta mieluummin;)
  12. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Mä olen siirtynyt äitiyshousuihin jo viikolta 9 lähtien, mutta nyt alkaa kyllä olla noille äitiyspaidoillekin tarvetta:) Itse en oikein tiedä kanssa, että mistä noita mammavaatteita kannattaisi ostaa, mutta H&M:llä on hinta-laatusuhde mielestäni kunnossa. Farkut ovat ainakin kestäneet hyvin...
  13. K

    Huhtikuun mammat 2013

    No mitään kipuja ei ole ollut mutta semmosia kummallisia tuntemuksia hiukan joo, et en oikein usko et ne vielä liikkeitä olis mut kuka tietää:) Ens viikolla olis ultra ja neuvola! Ihana kuulla ja nähdä miten masussa voidaan:)
  14. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Naneni: Kiva kuulla vähän jo mitä edessä häämöttää:) On tullut aika paljon luettua blogeista ja eri sivuilta synnytystarinoita. Mua ei sinänsä synnytys pelota et tietenkin jännittää mut olen kans aika avoimin mielin (vielä toistaiseksi ainakin:D) kaiken suhteen.
  15. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    MelkeinPrinsessa: Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia kun sulla:) On toisaalta niin epätodellinen olo että mitä tuleeko musta oikeesti äiti ja sit toisaalta odotan niin kovasti ja olen niin onnellinen<3 Ja mulla on nyt viikkoja 14+5 ja painoa on tullut 6kg että ihan rauhassa vaan;) Nopa: Mä...
  16. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    MelkeinPrinsessa: Mulla on mennyt raskaus tosi hyvin tähän asti:) Pientä etovaa oloa oli viikoilla 6-9, muuten on ollut vain väsymystä ja vessassa ravailua eli tosi helpolla ollaan päästy. En sitten tiedä enteileekö tää vaikeaa synnytystä, mutta toivottavasti ei.
  17. K

    Huhtikuun mammat 2013

    Mulla on viikko 15 (14+4) menossa että aika samoissa mennään:) Juu liityinkin lukijaksi kun tuntui aiheet olevan blogissa kohdillaan;) Kohta pitäisi taas salille lähteä (vanhan saliohjelman kanssa). Mistäs päin Suomea kirjottelet? Ootko opiskellut liikunnallista alaa vai ihan itse oppinut...
  18. K

    Huhtikuun mammat 2013

    jodelarosa: Blogisi vaikutti tosi mielenkiintoiselta:) Itse olen aina vihannut salilla käyntiä, mutta lenkkeilystä tykännyt, mutta viime keväänä aloitin treenaamisen salilla ja koukkuunhan siihen jäi:D Nyt kuitenkin on tullut höllättyä raskauden myötä liikunnan ja treenin määrää ja ruokavaliokin...
  19. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Me käytiin myös varhaisraskauden ultrassa, kun ei voitu uskoa neljän testin tulosta todeksi:D Siellä laskettu aika siirtyi sen 10 päivää eteenpäin, kun ei sikiön koko vastannut viikkoja. En tiedä miten maltan odottaa huhtikuuhun saakka;) Jännittääkö synnytys monia etukäteen? Onko jollain jotain...
  20. K

    Tulevia äitejä Varsinais-Suomesta?

    Nopa: Ikävä kuulla että raskaus on alkanut vähän huonoissa merkeissä. Oletteko muuttaneet kaukaakin Uuteenkaupunkiin? Onneksi viikkoja on jos sen verran että kohta pitäisi pahaolokin helpottaa. Kuinka kauan yrititte lasta ennen kuin tärppäsi?:)

Yhteistyössä