Hakutulokset

  1. S

    Muita lisäansioita?

    Onko kukaan keksinyt jotakin muuta tai erilaista lisäansiota kotiäidille kuin nuo iänikuiset suoramyyntijutut? Jos on niin olisi kiva kuulla.......... Esim.perhepäivähoitajakin ois hyvä juttu mutta se ei kannata jos itellä on tarpeeks omia lapsia. Tekeekö kukaan mitään ompelutyötä kotiäidin työn...
  2. S

    Minkä rotuinen koira meille?

    olemme vasta alkaneet tutustua koirien maailmaan ja olemme pää pyörällä roduista.kertokaa viisaammaat koiraihmiset mikä rotu olisi hyvä meille vai olisiko ihan vain sekarotuinen parempi? Meillä kolme alle 6v poikaa ja yksi kissa,asumme rivitalossa jossa myös naapureilla on paljon lemmikkejä...
  3. S

    Spinaalipuudutus,pudendaalipuudutus

    Moi! Olen saanut kerran pudendaalipuudutuksen joka on ponnistusvaiheen puudutus ja se auttoi mua tosi hyvin juuri ponnistusvaiheessa että suosittelen ja tämän aion pyytää tälläkin kertaa...laskettuaikani on siis 30.10.ja ennestään mulla 2v ja 3v pojat. Mutta spinaalista kysyisin sehän...
  4. S

    Nopeassa synnytyksessä aina repeämiä?

    Moikka! odotan komatta lasta syntyväksi lokakuussa,kotosalla kaksi ja kolmevuotiaat pojat.Ajattelin että tämä synnytys voi ehkä mennä nopeastikin....onko kaikille nopean synnytyksen kokeneille tullut repeämiä?Mulla ei kummankaan synnytyksessä tarvinnyt leikata edes välilihaa,kun jousti...
  5. S

    kertokaahan spinaalista?

    Olen odottamassa kolmatta lasta ja edellisissä synnytyksissä sain epiduraalin ja toisessa vielä lisäksi pudendaali puudutuksen joka oli tosi hyvä.Nyt varmuuden vuoksi haluaisin tietää spinaalipuudutuksesta? Mihin saakka sitä voi laittaa,synnytyksen edetessä?Mitä kokemuksia muilla?kertokaahan...
  6. S

    2v synttärit tarjottavaa???

    Kertokaa kaikki mieleenne tuleva helppo ja HALPA tarjottava,mitä kakun lisäksi....entäs suolapaloja..muuta suolaista,makeat oon keksinyt oikeestaan jo,kiitti ideoista! :)
  7. S

    Epiduraali vielä kolmannen kerran?

    Sain lapseni 1,3v väli ajalla,mietin että saankohan vielä kolmanteen synnytykseen epiduraali puudutuksen? Kun eka kesti 12 h ja toka 5,5h...ja kätilö sano että enskerralla ei sitten tarvikaan pyytää epiduraalia...tarkoittikohan että jos tulee nopeempaa niin ei ehi laittaan vai että eikö...

Yhteistyössä