Hakutulokset

  1. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Jep, tänään taitaa olla "se" päivä! Aamupaino 77,6kg. Ainiin, ostan hulavanteen sellaisen missä on painoa, viimeksi pyöritin sellaista ehkä alakoulun ikäisenä mutta ei se haittaa, vaikuttaa ainakin minulle sopivalta harrastukselta ja tykkään myös kahvakuula treenistä, jos saisin jostain tosi...
  2. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    No hei taas pitkästä aikaa... Eipä ole minusta kuulunut mitään koska olen niin nolona, en sit pystynyt aloittamaan, tai ei halunnut, en tiedä... tänään piti taas aloittaa mutta en tiedä yhtään mihin tää motivaatio on hävinnyt. Vaikka tiedän että jos haluan näytää jyvältä seuraavana kesänä niin...
  3. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Eilinenkään ei mennyt ihan nappiin. Pojalla vatsatauti ja mulla näköjään oksennustauti. En syönyt ainakaan eilen mitään makeisia kuten yleensä jos olen kipeenä, illalla sain 2 nakkikäärylettä syötyä kun mies pakotti. Tänään jo parempi olla ja odotan jo innolla miten tää touhu alkaa taas...
  4. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hei ihanat naiset! Viimeksi kirjoitin tänne 8pv sitten jolloin painoa oli lähtenyt viikossa vähän päälle 2kg. Arvatkaa vain, tänään tasan 2 viikkoa siitä kun aloitin olen alkupainossa, eli 78,3kg. Täysin mun moka, viime maanantaista lähtien söin normaalisti, en herkkuja ym vain kotiruokaa. Tässä...
  5. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Lisäys vielä että en joisi alkoholia, mutta juhla n ollut tiedossa jo melkein puoli vuotta. Ajattelin että fiksumpi ehkä olisi ottaa ne pari lasillista kun se että napostelisi koko illan.
  6. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hei kaikki! En kerennyt eilen kirjoittamaan tänne mitään. Olimme koko. päivän pois kotoa ja illalla kävin vielä 4h shoppailemassa kun piti löytää jotkut kivat juhlavaatteet huomiseksi. Tulin todella onnelliseksi kun L koon housut olikin isot, vain sain ostettua M kokoa!! En olisi uskonnut että...
  7. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    - 1,2 kg !!!! Hyvää huomenta kaikille! Olen sellainen innokas aamupunnitseja, mutta ei se haittaa, se antaa mulle tällä hetkellä motivaatiota jatkaa:) Eilen meinas tulla riitaa isännän kanssa. Hän kävi kaupassa hakemassa mun pyynnöstä kevytmaitoa, mut tulikin takaisin kevytmaidon ja...
  8. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Huomenta kaikille, ihana päivä taas!:wave: Poika antoikin nukkua 10 asti tänään eikä vain kuuteen. Pelotti käydä vaa'alla, mutta onneksi se 500g vähemmän painoa, joten ei tullut ainakaan viinistä mitään ylimääräistä. Huoh. Tässä just juon aamukahvia, ilman sokeria, mutta unohdin ostaa...
  9. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Eli lupasin kirjoittaa lisää tietoa itsestäni:) Olen raskauden jälkeen lihonnut 12kg koska perheenjäsen menehtyi, vaikka en ole syönyt kummemmin niin lääkäri ja terapeutti sanoivat että lihoaminen on ihan normaalia, se johtuu mielialastakin joillakin ihmisillä. Joka tapauksessa olen päättänyt...
  10. L

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hei kaikki! Tänään alkoi nutraus. Tämän hetken mittoja 162cm ja 78,3kg. Kohta nautin ensimmäisen suklaapirtelön, kahvin join jo 6.30 maidon kera. Kirjoitan illalla lisää tietoa minusta:)

Yhteistyössä