Hakutulokset

1. S

Äitiystävää Espoosta

Heippa! Olisiko ketään muuta ystävää vailla olevaa täällä? Täällä huhuilee 4 kk:n ikäisen vauvan ja koululaisten äiti Laaksolahden alueelta tai miksei kauempaakin (esim. Leppävaara-Karakallio-Rastaala-Länsi-Vantaa). Olen ystävällinen ja huumorintajuinen, avarakatseinen & empaattinen, ikää...
  2. S

Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

Tulin kurkkimaan Alissian kuulumisia! Tsemppiä hirveesti!! Nyt on tosi lyhyt aika enää niin sulla on vaavi kainalossa :heart: Ihanaa!!
  3. S

Skumppalasi viikolla 5+

Eikö olisi alkoholitonta vaihtoehtoa tarjolla jonka voisit huomaamattomasti napata? Niissä juhlissa missä itse olen ollut raskausaikana on alkoholiton ja holillinen eri tarjottimilla, mutta näyttävät aivan samalta kädessä. Kyllä tarjolla pitäisi aina olla myös alkoholiton malja, ihmiset kun...
  4. S

Ystävää vailla Espoossa

Hei! Saakohan tänne laittaa ystäväilmoa...? Löytyisikö toista yksinäistä Espoolaista äitiä ystäväksi? Täällä huhuilee kuukausi sitten kolmannen lapsen saanut 38-vuotias äiti-ihminen. Asun lasteni kanssa yksin ja kaipaan kovasti äitikaveria, tai ihan vaan kaveria, miksei varamummiakin. Saat...
  5. S

Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

Pippurihäntä, tsemppiä! Tiedän niin tuon tunteen kun odottaa ja odottaa ja jokainen vastoinkäyminen vie kauemmas synnytyksestä! Jaksamista!! Ihan varmasti synnytät pian. Minulla ainakin paineiden kohoaminen oli merkki synnytyksen käynnistymisestä ihan muutaman päivän sisään. Ja ne paineet oli...
  6. S

Alissia, voimia Sinulle hani :hug: Nyt ei ole paljon enää jäljellä! Ei ihme, että tulee pelkotiloja, luulen, että valitettavasti vähän kuuluvat asiaan. Kaikki menee kuitenkin hyvin :heart: Onhan h-geesi pysynyt vielä kurissa? Minä ostin myös kantoliinan (rengasliinan, käytetyn), mutta se ei ole...
  7. S

Isot onnitteluhalit Sannuliinulle, ihana uutinen :heart: Alissialle jättiläispeukutukset ettei tulisi hepatoosia tällä kertaa, kädet kyynärpäitä myöden ristissä täällä!! Halit! Sofia, mulle tehtiin painoarvio 39+0 eli kyllä voit päästä sinne, vaadi! Sinulla voi olla vain loppuraskauden...
  8. S

Heippa naiset! Kiitos kauheasti onnitteluista ja tsemppauksista, olette ihania. Mustikan "nännit kaakkoon" oli ihana!! Alissialle iso hali! Hirveän kiire alku ollut vauvan kanssa, pyöritän siis arkea yksin kolmen lapsen kanssa eli eipä ole luppoaikaa. Aika stressaantunut oon ollut, huh. Oli...
  9. S

Heissan mamakamut :heart: Kaunis kiitos kaikille kannustuksesta. Vauvauutisia! Torstaina puolenyön tienoilla syntyi tyttövauva. Synnytys käynnistyi maanantaina säännöllisillä suppareilla, keskiviikoksi oli sovittu käynnistys epäillyn 5-kiloisuuden ja korkean verenpaineen vuoksi. Synnärille...
  10. S

Heippa äitikamut! Tää on taas vähän mun monologia, mutta tulin vaan katsomaan muiden & kertomaan kuulumisia. Sofia - varmaan tosiaan pyöräily aiheuttaa suppareita, olen itsekin huomannut. Hienoa, että voit syödä pikkasen herkkuja ilman pahoja seuraamuksia :) Pippuri, toivottavasti...
  11. S

Huomenta mamat :heart: Uusi viikko, vanhat kujeet... Sannuliinu, myötätuntohaleja sinulle! Tää loppuraskaus ei ole kivaa aikaa :( Kadehdin vähän kaikkia jotka synnyttää hieman etuajassa. Toivottavasti voit paremmin? Alissia, ihanaa että vauveli kääntyi ja h-geesi on pysynyt poissa...
  12. S

Heissan! Pidän täällä taas about monologia...:ashamed: Alissia, ihana kuulla positiivinen käynnistyskokemus! Mulla jouduttiin ekaa synnytystä vauhdittamaan vähän myrkytyksen takia ja sehän päätyi hätäsektioon, siksi jänskään. Ymmärrän, että sua huolestuttaa tuo vauvan asento. Mulle lääkäri...
  13. S

Minä täällä taas :wave: Kiitos kannustuksesta Vuorikristalli ja Sannuliinu. Joo en tiedä mitä tässä odotellaan, toisaalta menen aina sinne sairaalaankin hattu kourassa ja en hirveämmin puhele, lähinnä kuunteluoppilaana. Sairaalat on minusta tosi ikäviä paikkoja ja lääkäreistä en kyllä tykkää...
  14. S

Heippa kaikille ja lämpimästi tervetuloa uusille! En ole hetkeen tänne kerinnyt. Alissia, olet ihana :heart: Et arvaakaan miten paljon tuo sun tsemppauksesi auttoi mua :) Osasit sanoa just oikeat sanat! Kiitos kiitos kiitos! Harvoin saa näin ihanaa vertaistukea, olen onnekas! Hyviä...
  15. S

Kiitos hanit lohdutuksesta, ootte ihania :heart: Oikeasti olen kyllä jo 38, listassa väärä ikä vielä. Huh miten paljon juttuja täällä :) Mä rakastan myös champpista (mieluiten sitä aitoa jos vaan rahat riittää...) joten tuleva isä oli jo ostanut jonkun ylläripullon...ei varmaan kovin pian...
  16. S

Heissan naiset! Huh mikä helle!! Ja mun tekee koko ajan mieli leipoa, tänään on onneksi tulossa vieraita joten teen mansikkatorttua, sämpylöitä ja kinuskipiirasta. Karmeeta kun uuni on päällä! Vauva möyrii masussa ahkerasti :heart: Jännittävää sitten nähdä kuka ja mikä sieltä joskus saapuu...
  17. S

Heippa naiset ihanaiset! :kiss: Voih Alissia, hyvä kun varasit yksityiselle tarkistusajan. Pidän peukkuja jotta kaikki olisi hyvin Sinulla! Niin typerät teinit, tekisi mieli käydä vähän "kouluttamassa" niitä, murr. Pippurihäntä, oma ryhmä täällä olisi aivan ihana! Ja voimia valvomisiin...
  18. S

Heissan kaikille =) Täällähän on ollut vilkasta rupattelua. Onnittelut rippilapselle ja siviilisäätyä vaihtaneelle :) Mun täytyy valitettavasti sanoa, että tuo FB-ryhmä ei taida kiinnostaa, inhoan muutenkin FB:tä. Toivottavasti täällä jatkuisi jonkin verran juttujen vaihto kuitenkin...
  19. S

Onnitteluhaleja Scarleth ja Mustikkasuu! Ihania vauvauutisia täällä :) Hyvä, että Mustikkasuu olit tiukkana, olisivat vaan lähettäneet sut taas kotiin, moitimme!! Upea suoritus ja pikkuinen poika on maailmassa :heart: Toivottavasti maitobaari tepsii pian ja verensokerit nousee!
  20. S

Heippa kaikille! Heti kun natkutin niin ihanasti on vilkastunut juttelu täällä :) Pippurihännälle iso kiitos siivouksesta! Voihan niitä nimiä lisäillä sit jos mammoja ilmaantuu takaisin. Kiva tosiaan, että meitä on monta suht samassa vaiheessa ja elämäntilanteessa (?) olevaa naista, tottahan...

Yhteistyössä