Hakutulokset

  1. Piula

    Joulukuun tontut -15

    Niinhän tässä sitten kävi että minunkin raskaus meni kesken. Vuoto paheni sunnuntain ja maanantain aikana, niin ettei tässä enää epäselvyyttä ole. :'( Minut voi siis poistaa listalta! Ihanaa odotusaikaa kuitenkin teille kaikille tulevien tonttujen äideille ja onnea matkaan, erityisesti...
  2. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nanso Kyllä mää ainakin liityin sinne salaiseen ryhmään vaikka tiukasti kasassa vielä olenkin. Eli sinne vaan! Samaa mieltä olen että ei tässä malta viikkotolkulla toisten kuulumisista erossa olla ja varsinkin kun moni on sinne aikonut synnytyskertomuksiaan jaella. :) Piula 39+1
  3. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Salainen ryhmä passaa kyllä mullekin, jos sinne vaan saa näin mahakkaanakin tulla loppuajaksi kärvistelemään. Oon aika varma että mulla menee vielä muutama viikko, ja haluaisin kyllä teidän vauvakuulumisiakin edelleen lukea. Mulla kipeyty viime yönä jostain syystä oikea lonkka ja nyt ei...
  4. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Hanskius Jostain kirjasta muistan lukeneeni että kumista vois vierottaa niin että leikkaa kumin päästä ekaksi pienen osan pois ja sitten vähitellen aina enemmän niin että nänni tulee pikku hiljaa esiin. Ittellä ei tietenkään ole asiasta kokemusta...
  5. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Dania, täällä ollaan ainakin vielä tukevasti yhes koos. Ipana möyryää kyllä siihen malliin että taitais jo kaivata vähän lisää tilaa jumppaamiselleen, mutta ei taida ihan sen voimat riittää ulos kaivautumiseen ilman supistuksia... :D Piula ja Möyry-Matti 38+5
  6. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Täälläkin on jääny päivittelyt vähille kun ei mitään tapahdu... Oon kyllä nyt parina päivänä ollu shoppailemassa ja tänään saunottiin ja kokeiltiin pitkästä aikaa jopa sitä mukavinta ässää mutta supparit on vaan vähentyny koko ajan. Ostin eilen vadelmanlehtiteetäkin jos siitä vaikka jotain apua...
  7. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Voimia parantumiseen teille HP ja Mammutti! Meinasin tulla marisemaan siitä että unet loppu täällä jo klo 5 vaikka menin nukkumaan vasta puoli yhdeltä, mutta pieneltäpä tämä oma väsymys rupes tuntumaan teidän kivuista lukiessa! :ashamed: Toivottavasti paraneminen lähtee nopeasti käyntiin! :hug:
  8. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Emsuli Mähän en oo ikinä imettäny kun ekaa vasta odotan, mutta asiasta kuitenkin on tullut paljon nyt luettua, niin tuli mieleen että voisithan kokeilla syöttää poikaa ekan rinnan tyhjennyttyä vielä toisesta, jos se vaan jaksaa vielä imeä. Jotkut vauvat vaan tarttee enempi maitoa tullakseen...
  9. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ja Könkkänä, ehdit kirjoittelemaan yhtä aikaa. Oikeessa olet, murehtiminen ei auta ja terve vauva on pääasia!
  10. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pepper, mää taas inhoan tyhjän yökkimistä ni pitää varmaan varata sairaalakassiin (joka muuten edelleen on pakkaamatta... :stick: ) jotain helposti ylös tulevaa kuten mustikkasoppaa. Yleensä laattaamisen jälkeen kuitenkin tulee vähäksi aikaa parempi olo ni sillon voi saada jotain alaskin.
  11. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Blääh, ärsyttää kun on nyt viime päivinä alkanu tulla uudestaan pahoinvointia... Ei vielä onneksi voimakasta, mutta ain jos on liian pitkä ruokailuväli tai syö liikaa ni alkaa yököttää. Tänä aamuna oli jo hilkulla että pitääkö lähteä laattaamaan. Toivottavasti ei pahene enää! Oonkin selvinny...
  12. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Piti ihan käydä tuota ekan sivun listaa vilkasemassa ja ei täällä taida kovin montaa ihan loppukuista ainakaan kovin aktiivisesti kirjotella, en tiedä lukeeko sitten. Eli otetaanko SaHi kilpailu että kumpi on viimesenä kasassa? Ketäs muita on mukana? Pepper? Greentea? :laugh:
  13. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea taas uusille vauvautuneille! :heart: Mulla oli aamulla painoarvioultra ja ihan hyvältä näytti sikäli että arvio tällä hetkellä näytti 3 kg eli LA:an mennessä noin 3,5 kg. "Huonommat" uutiset tuli siitä kun lääkäri vielä katto kohdunkaulan tilannetta ja totesi että vähän pehmennyttä...
  14. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea HP ja kaikki muutkin vauvautuneet ketä en oo muistanu mainita! SaHi, mäkään en syö kalaa (oon kasvissyöjä) mutta oon syöny tuommosta Multivitan LinOlive -omegaa. Se on siis pellava- ja oliiviöljystä kokonaan tehty, kannattaa kokeilla. Apteekista löytyy, tosin ei ihan jokaisesta...
  15. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Urakalla saa tosiaan lukea että teidän perässä pysyy... :D Mutta hyvä niin, keep it up! Kokemattomista neuvolantädeistä olitte valitelleet, mulla taas on vähän toisin päin. Oma terkkari on vanhanpuoleinen ja aika leipääntyneen oloinen, vaikka ihan mukava onkin. Mutta tuntuu ettei se ot oikeen...
  16. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Heh, pitää munkin vissiin tulla välillä kuulumisia päivittelemään kun näin oikeen unta tästä palstasta! :D Paljon onnea kaikille vauvautuneille! Täällä ollaan tukevasti kasassa vielä pitkään... Miehellä on huomenna synttärit ja meille on tulossa kavereita kylään. Uhkailin etukäteen että...
  17. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Paljon onnea Nippatädille ja Omppulimpulle! :heart:
  18. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Synnytysvaatteista meille ainakin sanottiin perhevalmennuksessa että oltais pelkässä sairaalapaidassa, eli että ei sais olla ees rintsikoita siellä alla. Lähinnä kai sen takia että jos tulee kiire hätäsektioon ni on sitten mahdollisimman valmiina. Mutta mua rupes sitte semmonen epäilyttää (en...
  19. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Semmonen kysymys tuli mieleen teille jotka ootte jo synnyttäny (nyt tai aiemmin) että onko teidän toiveet huomioitu miten hyvin synnärillä? Kun nyt taas yks tuttu vaan totesi tyyliin että "turha siellä on mitään pyytää, ei siellä mitään saa ite päättää"... Tiedän kyllä että synnytystä ei voi...
  20. Piula

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Osaatteko kertoa kuin pian synnytyksen jälkeen isyydentunnustus tehdään yleensä? Haluaisin hoitaa tuon sitten mahdollisimman pian pois alta... Joku mainitsi perhevalmennuksen, ootteko muut käyny ja millasta on ollu? Meillä on yks kerta takana, aiheena oli parisuhde ja vanhemmuus. Vähän tuntui...

Yhteistyössä