Hakutulokset

1. S

Hoidot jatkuu 2013

Onnea seline :heart: onlyer, vähän hölmösti toki kysyin, että mikä mieluisin vaihtoehto. Tarkotin vain tietysti, että onko itsellä vielä uskoa ja jaksamista omiin soluihin. Ja Hyvä että on, vaikka rankkojahan nämä hoidot aina on. Rachel itsellä ei ennen plussaa ollut muita oireita kun pari...
  2. S

Hoidot jatkuu 2013

voi onlyer :hug: Oon täällä käyny ihan sun kuulumisia kurkkimassa. Onko noista vaihtoehdoista joku teille mieluisin? Se ylillääkäri on kyllä melko yrmy kaveri, mutta itelle jääny kuva, että se on kyllä ammattiaitoinen. Muillekin neganneille isot lohtuhalit! Mamma2011 - onnea! :) Ja...
  3. S

Hoidot jatkuu 2013

Itse suhtaudun vähän skeptisesti alkoholin tuomiin hyötyihin. Sehän nyt kuitenkin on myrkky. En ole mikään absolutisti, missään nimessä, mutta henk. koht. en alkoholista ja vauvanteosta yhdessä pidä. viittaisin myös tähän tutkimukseen: Vähäinenkin alkoholinkäyttö vaarantaa...
  4. S

Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

Iltaa :) en varsinaisesti ilmottaudu listoille, vaikkaa olenkin käynyt teitä täällä vakoilemassa oman plussani (10.2.) jälkeen. Te ootta täällä melkein kaikki jo nii kovasti pitemmällä, ettei ihan sitä ensikäden vertaistukea ehkä niin löydy, kuitenkaan. Ei toki noista perus mammaketjuistakaan...
  5. S

Hoidot jatkuu 2013

Rachel79 minun plussa ei tällä kertaa vaatinut mitään ihmeellistä cocktailia. Mies sanoo, että nimenomaan cocktailittomuus vois ennemmin olla syynä :) Eli ennen lokakuista punktiota olin käyttänyt milloin mitäkin hormonaalistalääkettä hillitsemään endometrioosin kasvua. Oli procren-pistosta...
  6. S

Hoidot jatkuu 2013

onlyer ootki ollu mielessä, että millonkahan sulla hommat jatkuu. Kovasti tsempityksiä, että kaikki menee sulatuksen kanssa hyvin ja tietty sitte siirronkin (ja kiinnittymisen jne ;)) simplille tietty samat tsempitykset :) hox ja Amalia Armas teille paljon hermoja ja onnea piinailun loppuun...
  7. S

Hoidot jatkuu 2013

Heissan kanssasisaret! Piinailin tuossa 2012 pinossa lokakuun hujakoilla 2.IVF:N tuoresiirtoa päättäen piinani negaan. Nyt olen taustaseuraillut tätä 2013 pinoa, varsinkin 30.1. jälkeen, kun käytiin hakemassa kaksi pakkasukkoa (4- ja 8-soluiset) kyytiin. Sulattivat noita ennen yhden...
  8. S

Hoidot jatkuu 2012

ihania plussauutisia täällä :):) Mää aina välillä oon käyny vilkuileen. Päätettiin siirtää tuo meidän PAS suosiolla tammikuulle. Ei viittiny alkaa arpomaan, että ehtiikö siirrolle vai ei. Ovulaatio oli selkeesti eilen, kivuista päätellen. Ei ois siis ehitty ees siirtään kuitenkaan ku...
  9. S

Hoidot jatkuu 2012

Milesille hirmusti onnea!! :) Rotta09:lle lohtuhali. Ja piinistelijöille tsemppiä ja tarrasukkia! :) Meillä ei (yllättäen) luomuylläri onnistunut, vaikka oviksen bongasinkin. Tänään alkoi vuoto, ja ois pitäny soittaa hoitajalle PAS:ia varten ultra-aikaa, mutta missasin soittoajan :kieh...
  10. S

Hoidot jatkuu 2012

onlyer, Oulusta joo. ei tosiaan tiiä vaikka oltais käytävillä törmättykin :) Sannuliinulle nyt kovasti voimaa ja jaksamista sairaalaan! :hug: Ei ole koskaan kivoja tommoset. Avalonialle pitkää pinnaa ja tarrasukkia :) Ja tietty muillekin, TanZZZku, miles, tempityksiä :)
  11. S

Hoidot jatkuu 2012

miles. Voimia ihan valtavasti! yksistään nyhjöttäminen on kamalaa. Toivotaan kuitenki tosissaan, että kaikki on hyvin. Hidas käynnistyminen vain...tai jotain. onlyer lueskelin noita muita ketjuja ja olin kattovinani, että ootte kans oyssissä hoidossa? saman aikataulun lisäksi sama paikka? :)...
  12. S

Hoidot jatkuu 2012

Hihii, tsemppiä taas uusille piinailijoille ja jo plussanneille piinailijoille :) Ja lohtuhalit :hug: teillemeille neganneille. ON: Soitin tänään hoitajalle ja sovittiin, että pidetään välikierto, kuten yleensä punktion jälkeen on tapana tehdä. Pää kyllä kestäis alkaa tinkaan tähän...
  13. S

Hoidot jatkuu 2012

miles hurrrrjasti onnea :heart: ON: menkat alkoi ihan huolella. Varuiksi testasin aamupissasta, mutta aivan tyylipuhdas nega. Noh, sitähän tässä jo parit päivät aavisteltiinki.. Ens viikolla sitten soittoa hoitajalle, että mitäs sitte.. Varmaan yks kierto välissä ja sitte pakkasukkojen...
  14. S

Hoidot jatkuu 2012

ja mää nään punaista kun käyn vessassa.. En tykkää :( ei vielä mitenkään paljon tai kirkasta, mutta kuitenkin.. Huoh. ja turvoksissa kuin tynnyri.. selinellä hieno saalis :)
  15. S

Hoidot jatkuu 2012

Aargh.. moon nyt ihan varma että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Liityn siis siihen joukkoon joka jälkimmäisellä piinaviikolla ahdistuu :kieh: Luulen et mullon endokiinnikkeitä suolen pinnallaki ja suoli toimii tietyllä tavalla ennen menkkoja ja nyt se toimii sillain. (Sori jos on TMI)...
  16. S

Hoidot jatkuu 2012

valoa, en muista kyllä tarkkaan kauanko laparoskopiasta meni, että pääsi alottaan hoidot, ei kovin kauaa kuitenkaa, sen että paranee. Kuinka isot ne sun endometrioomat on? En olis kamalan huolissani, siitä että kauheesti poistasivat munasarjoja, koska mullaki on tosiaan ne isot molemmat ollu...
  17. S

Hoidot jatkuu 2012

dreamer1 tuttu tauti. Kovasti tsemppiä ja jaksuja! inMyDreams, älä vielä luovuta, vaikka hajottaahan se. mun/meidän hoitotaustahan on semmonen, että 2007 suuren kystan takia eka laparoskopia. Löytyi kystan takaa myös dermoidikysta ja vasen munasarja siis postettiin. Tämän jälkeen n. Vuoden...
  18. S

Hoidot jatkuu 2012

Toivoja74 tervetuloa:) javaloa:lle pitkää pinnaa (ei piinaa) tuosta endosta on itse paha sanoa, että auttaako laparoskopia IVFssä vai ei. Minulla taatusti on aina auttanut kun mahasta on molemmilla kerroilla poistettu yli 8, jopa 10 cm kokoinen endometriooma.. ^_^
  19. S

Hoidot jatkuu 2012

Onnea TanZZZku:) ).( Ei mitään oireita. Ajoittain kuvittelen semmosta etovaa tunnetta, mutta tiiän, että se on ihan omasta päästä keksittyä:D Testasin eilen ovistestillä (yhtään raskaustestiä kun en ole vielä ostanut nurkkiin pyörimään). Tosin, siinä oli mennyt parasta ennen -päivä umpeen jo...
  20. S

Hoidot jatkuu 2012

Lisätkäähän minutki tuohon listaan piinailijoiden puolelle, saadaan viis samaan testinippuun ;) Eli virallinen testipäivä lienee minullakin 31.10. , kun onlyerin kanssa ollaan samalla aikataululla menty :) ja halit sinne hyvin menneestä siirtopäivästä :) Mulla oli tosiaan siirto eilen, yksi...

Yhteistyössä