Hakutulokset

1. S

Hoidot jatkuu 2012

Voi miles.. jospa vaikeuksien kautta voittoon..? :) Nellikanelille pahoittelut negasta :/ Tutulta tuntuu nuo sun aiemmin kertomat ajatukset 25-vuotiaan vaihdevuosista, olin suunnilleen saman ikäinen edellisen IVF:n aikaan (niinku nytkään paljoa vanhempi olisin:)) ja endoleikkaukseen jouduin...
  2. S

Hoidot jatkuu 2012

simpli, kovasti lohtuhaleja ja pidetään nyt vielä ihan pientä toivoliekkiä yllä.. Talviaika, sinulle myös lohtuhaleja kovasti, vaikka eihän sillä mitään menetyksiä korvata. Kiitokset:) kaikille vastanneille, tuohon minun lääkepohdintaan. Kävin tänään mutkan apteekissa ja samalla sieltäkin...
  3. S

Hoidot jatkuu 2012

Oii, onnea Simpli ja Almina :) onlyerin kanssa meillä samat aikataulut :) ON: Ultra nro 2 oli eilen ja kymmenkunta rakkulaa minun ainokaisessa munasarjassa oli ja Puregonin annosta 250IU:sta pienennettiin 200IU:un. Sitä minä vain jäin ihmettelemään, kun lääkäri löi käteen reseptin...
  4. S

Hoidot jatkuu 2012

Nolla-ultrassa käyty ja pitkästä aikaa itseä alettu piikittämään. Vähän muka jännitti se pistäminenkin, vaikka alkuvuodesta lääkitsin itseäni endoa vastaan pistämällä ja tosiaan toinen IVF:kinhän tämä minulle on. Ai että minut kyllä ultrasi ehkä maailman vastenmielisin lääkäri. On osastonsa...
  5. S

Hoidot jatkuu 2012

Hei kaikki, Teki mieli liittyä joukkoon, en tosin tiedä kuinka aktiivisena kirjoittelijana. Luin edellisen IVF:n aikana tätä palstaa ahkerasti, mutta en tuolloin osallistunut keskusteluihin millään tavalla. Olisi ehkä kannattanut, niin ei olisi tuntunut niin kovin yksinäiseltä projektilta...

Yhteistyössä