Hakutulokset

1. N

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

Moi! Tänään on semmonen päivä, et vaan oottaa, että päivä ois ohi..."Väiski" toohotti vattassa eilen illalla about 6h putkeen sellasella intensiteetillä, että ei toivookaan saada nukuttua. Unet jäi about kolmeen tuntiin ja nyt on lievä kooma päällä. Mulla piti itsellä vatsa kamala meteliä koko...
  2. N

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

Moi pitkästä aikaa! Täällä voidaan ihan mukavasti. Vuoden vaihteessa olin viikon saikulla kun iski sellaiset kamalat kuumat aallot/yökötykset/huippaukset päälle. Kävin lääkärissä ja testasivat raskausmyrkytyksen varalle, mut ei onneks ollu mitään sellasta. Nyt vaan oon pukeutunu keveämmin, eli...
  3. N

Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

Moi! perjantaina kävin sokerirasituksessa ja soittelin äsken tuloksia, ja kaikki oli ok! Helpotti kummasti! Ajattelin, et mahtaako niissä olla jotain häikää, koska edelleenkin on sitä, et jos en syö tarpeeks usein, niin tulee huono olo... Ei onneks! Ja tiätteks te mitä? Mulle nousi perjantain ja...
  4. N

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

Moi! Täällä porskutellaan eteenpäin ja "Väiskiä" kasvatellaan. Tiistaina illalla lähdin kävelylenkille ja enkös mä perkule kaatunu, onneks polvilleen, mut silti säikähdin kamalasti, et mitäs nyt... Onneks ei masussa ole tuntunut mitään outoa, eikä ole tullut mitään vuotoja tms. että kaipa...
  5. N

Onko kukaan raskautunut primolutien avulla??

Mul kävi niin, että oltin lähdössä etellän ja halusin siirtää menkkoja Primolutin avulla. Söin normisti ne pillerit ja sit kun lopetin niin menkkojen piti 2-3pv:n päästä alkaa, mut ei mitään tullu. Niinpä vähän ajan päästä tein raskaustestin ja hiphei, plussa!!! Eli onnistu se noinkin, eikä...
  6. N

Moika: Voimia! Toi on niin kamalaa. Mutta jos jotain positiivista tuosta tilanteesta voi koettaa löytää, niin se, että tiedät, että kovin kauaa ei oo aikaa. Tämä sen takia, että tiedät kysyä ja puhua asioista kun aikaa vielä on. Koita jaksaa! Lämmin hali!
  7. N

Moi! Eilen tuli tulokset sikiöseulonnan verinäytteistä, eikä ole suurentunutta riskiä Downin syndroomaan. Helpotti! Eilen lenkille lähtiessä aiemmin niin isot tuulihousut oli jostain kumman syystä oudon napakat tuosta navan kohdalta... :) Pahoinvointia on edelleen samaan malliin...Toiv...
  8. N

Eilen oltiin nt-ultrassa ja turvotuslukema oli 1,17. Näkyi kaksi kättä, jalkaa, kiinni oleva masu ja aivolohkot. Kamalia hypähdyksiä pikkuinen teki, vaikka hoitaja luuli ensin, että siellä nukutaan. Sydänäänten jyskytys oli ihanaa kuultavaa! Tuleva isikin pääsi nyt pikkuista katsomaan ja se oli...
  9. N

Heips! Mut vois kans lisätä tonne alun listaan, eli Nohna 36, 1. lapsi ja TYKS ja la siis 17.4.
  10. N

Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Nohna, 36, 1. lapsi, TYKS Täällä varovaisesti odotellaan ja ihmetellään suurta ihmettä. Varovaisesti sen takia, että kriittiset ajat eivät vielä ole ohi, mutta maanantaina kävin ekan kerran neuvolassa ja siellä pieni sydän sykki... Kuvottaa ja etoo, tissit kipeet ja nännit kutisee, väsyttelee...

Yhteistyössä