Hakutulokset

  1. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Neuvolantäti totesi vain että mulla on normaalistikin korkea verenpaine, mikä nyt sitten kun saa huonosti nukuttua ja on työstressiä niin hieman kohoaa, mutta ei ole vielä vaarallisen korkea. Hänen mielestään se varmasti laskee kunhan loma alkaa. Sanja Mä laskin ensin viikot oviksen mukaan...
  2. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Leonella Osanotot ja voimia :heart: Taru81 Voi ei :'(, tsemppiä jatkoon. Maidosta Täällä ei kans oo vielä mitään tihkunu. Välillä on kyllä tosi kovia näppyjä, semmosia finnin tapaisia nännien ympärillä. Tänään ois taas neuvola. Siellä tarvii nyt ravata kahden viikon välein, tuntuu...
  3. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Heippa pitkästä aikaa, ja sori etten ole kirjoitellut kuulumisiani, lukemassa olen kyllä käynyt silloin tällöin. Mulla meni niin hermot, kun yks tuttuni tunnisti mut täältä, ja vaikken koskaan mikään himokirjoittelija olekaan ollut, otti silti päähän kun hän kommentoi mulle mun kirjoituksiani...
  4. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli niin kuin pitääkin :heart: :heart: vastasi viikkoja ja hyvin selkeästi näkyi että poika siellä on :heart: :heart:
  5. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Bf Sen harjoitussupparin huomasi kun yöllä heräsin siihen että mahaa kiristi oudosti ja syvään hengittäminenkin tuntui mahdottomalta, googlettelin sitten oireita ja tuon sain tulokseksi. Sitten seuraavana illalla tuli samanlaisia kiristyksiä. Hankala kuvailla, miltä se tuntui, mutta jotenki sen...
  6. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Bf Seuraava neuvola olisi 14.2. sillon saan raskaustodistuksen ja kattotaan kelan papruja=). Aiotaan kysyä sukupuolta r-ultrassa, mutta sitten ei aiota kertoa sitä sukulaisille, koitetaan ainaki pitää niitä jännityksessä loppuun asti. Musta on niin kiva kuulla veikkailuja että kumpiko sieltä nyt...
  7. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Ensimmäiset liikkeet tunnettu eilen 17+4 :heart: ja nyt tuntuu että pikkunen potkiskelee ja muljahtelee koko ajan =). Ulospäin oon itte tuntenu pari kertaa, mutta mies ei oo vielä ehtiny pongaamaan. Mä oon aatellu että en tänne kuvia liitä, mutta pistänpä nyt kumminkin, kun ekaa kertaa maha...
  8. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    BF Joo seuloissa oli kaikki ok. Tai itse asiassa en edes tiedä, mikä riskiluku oli, ei tullut kysyttyä, mutta ei ole ainakaan kukaan perään soitellut, joten sen puoleen olen luottavaisin mielin. Entä sulla? Vähä ihana toi sun harjoittelupaikka! En usko että oot kauhuissas, saat sieltä vain...
  9. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Hei taas pitkästä aikaa. Täällä on kärsitty selkäkivuista… Joulukuussa olin pari viikkoa saikullakin niiden takia. Alaselkä venähti lenkillä enkä sen jälkeen pystynyt istumaan saati tekemään mitään muutakaan. Nyt joululoman jäljiltä selkä on aika hyvässä kunnossa, mutta aina iltapäivällä töissä...
  10. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Babyfever Pieni vastasi ultrassa viikkoja 11+6 eli nyt olisi sen mukaan 12+6 taidan kuitenkin pysyä noissa omissa laskelmissani jotka on tikutetun oviksen mukaan, muuten menen ihan sekaisin. LA pidtttiin siis viimeisten kuukautisten mukaan laskettuna. Yöperhoselle tsemppiä osastolle...
  11. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Hienoa BF että teillä oli kaikki hyvin ultrassa :heart: Meidän pienellä oli myös kaikki hyvin. Niskaturvotusta 0,8 eli tosi vähän, kaikki raajat oikeilla paikoillaan ja aivotki sen näköset ko kuuluuki. Siellä se morjesteli meille ja käänsi koko ajan selän ruutua päin :heart:. Pituutta...
  12. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Taru81 Toi vyö on BeSafe merkkinen. Mä ostin sen käytettynä, mutta uutena maksanu näköjäs 49 egee. BF Taitaa kohtu kasvaa kun on vatsakipuja, joko sulla näkyy vauvamasua? Ultra on ensi perjantaina. Ei malttais odottaa. Mieskin ehtii onneksi mukaan ja tehdään jouluostokset samalla reissulla...
  13. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Taru81 Mulla on jo hankittuna turvavyönalennin, mutta en ole vielä ottanut sitä käyttöön. Otan varmaan parin viikon päästä, jos sillon olisi jo mahaakin näkyvillä, nyt vielä kohtu on kuitenkin aika hyvin suojassa lantiossa. Mulla on myös pitkä työmatka ja ajoin tässä ojaan yks aamu kun oli...
  14. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Joka päivä tulee näitä palstoja luettua mutta en meinaa millään saada aikaiseksi kirjoitella. Johtunee varmasti siitäkin että olo on ollut suht normaali. Välillä tosin yököttää ja kertaalleen on joutunu laattaamaanki, selkeesti tää viikko on ollu nyt pahin. Minkäänlaisia kasvukipuja ei oo...
  15. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    BF Onnea hyvistä uutisista! :heart: ihanaa että teilläkin pieni sydän siellä sykkii :heart:
  16. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Babyfever1 Äitee onnitteli ja sanoi että johan tätä uutista on odotettukin :heart:. Muille ei nyt vielä uskalleta kertoa. Pieninä uusina oireina on se että mahaa turvottaa normaalia enemmän ja välillä kuvottaa. Mites sulla?
  17. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Tänään bongattu ultrassa pienen pieni kyytiläinen, jonka sydän sykki :heart: pituutta oli vasta 5 mm ja lääkäri arvioitti että olis vajaa 6 viikkonen, ei kuitenkaan sanonu lasketusta ajasta vielä mitään, kun oli niin pikkuunen. Se tarkentuu sitten neuvolaultrassa. Kyne ei meinannu löytää aluksi...
  18. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Tsemppiä nellielliensi viikkoon :) mikä on tunnelmat? Naapurin tyttö toivottavasti tosiaan palaat pian tänne takaisin ja mahtuisi tänne hyvin muitakin tuolta kuumeilupuolelta =) Babyfever nuo viikot on mun omien laskujen mukaan, neuvola laskee yhden viikon enemmän. Ei malttais millään...
  19. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Voimia Naapurin tyttö! Toivottavasti tärppää pian uudelleen! Nyt on ainakin todettu että raskautuminen on teillä mahdollista:hug: pieni salaisuus Tervetuloa mukaan odottelemaan =) Tein tänään piruuttani ovistestin ja tulihan siihen tumma testiviiva :D pitää vähän varmistella kun on ollu...
  20. P

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Bf Hienoa että viivat on vahvistunu entisestään :heart:. Me kans aateltiin kertoa ultran jälkee. Sunnuntaina tein testin ja samanlainen viiva siihen tuli kuin aiemmin tehtyihinkin. Mieli tekis tehdä vielä digi mihin tulis 3+ mut en taida raaskia ostaa. Selviäähän se sitten keskiviikkona...

Yhteistyössä