Hakutulokset

  1. J

    Nyt sit katkee pinna, ihan just nyt!!!!

    \ Häiriö pitää olla huomattava tai vaara välitön yleiselle järjestykselle tai turvallisuudelle ja toimenpiteenä on silloin henkilön paikalta poistaminen. Pelkästään hakkaaminen seinään kun se ei ole jatkuvaa se kuuluu sarjaamme kiusanteko mikä ei täytä kotirauhan rikkomisen tunnusmerkistöä...
  2. J

    Ollaan menossa kesäkuulla kultahietikolle Bulgariaan,

    mukana 3 ja 4v lapset.Eli olis kiva kuulla mitkä olisi kivoja paikkoja käydä,onko esim.vesipuistoa/eläinpuistoa tms.Ja missä olisi edullisinta shoppailla?
  3. J

    Onkos pankit huomenna kiinni?

    :flower:
  4. J

    Onkos pankit huomenna kiinni?

    :snotty:
  5. J

    Onko kellään käytössä migreenin estolääkityksenä triptyl?

    Mulle määrättiin sitä alkuun otettavaksi 10mg ja siitä vähitellen nostaa jos tarvis,siis iltaisin yksi tabletti.Millasia annostuksia teillä ja onko auttanut?
  6. J

    ette arvaa mitä mies ostanut mulle lahjaksi

    löysin kuitin missä luki henkilövaaka.. olikohan toi joku vihje :headwall:
  7. J

    Kuinka nopeasti tärppäsi-gallup

    Mulla kävi surkeammin. Raskauduin noin vajaan puolen vuoden yrityksellä, mutta olikin tuulimuna :'( Eli nyt sitten uutta yritystä putkeen. Ikää 42. Ennestään yksi, syntyi 93.
  8. J

    Mikä voi olal syynä, että miespuolinen työkaveri on puhelias

    Mikä voi olal syynä, että miespuolinen työkaveri on puhelias kun on muita paikalla, mutta jäädessään minun kanssa kahdestaan, muuttuu selvästi hiljaisemmaksi, rauhallisemmaksi, kohteliaaksi? Nyt teorioita siskot? olenko justiina?
  9. J

    Auttakaa nyt kanssatoverit joilla MIGREENI!!

    Kiitos!Joo kyllä tämä on ihan mahotonta,ja vaikuttaa niin moneen asiaan,usein käy mielessä että kuinka selvii lasten kanssa kun mies töissä jos kohtaus tulossa.Ikinä ei ole tutkittu mitenkään ja nyt kyllä meinaan vaatia!
  10. J

    Auttakaa nyt kanssatoverit joilla MIGREENI!!

    kiitos vastauksestasi!! Mulla verenpaine on ihan normaali,ja melkein toivoisi että olisi se syynä että kanssa menisi pois mutta ei... :(
  11. J

    Auttakaa nyt kanssatoverit joilla MIGREENI!!

    Eli mulla tulee migreeni,ilman auraa,jo niin tiuhaan että kerran viikkoon ja sitten otan naamaan kun alkaa siltä tuntua niin maxalt rapitab 10mg,usein käy niin että pitää ottaa kolmena päivänä peräkkäin yksi ja sitten menee viikoksi pois.Joskus käy niin ettei maxalt tehoakaan ja olen käynyt...
  12. J

    kumpi voitti suomi vai ruotsi??

    :attn:
  13. J

    Olen täällä ihan euroviisufiiliksissä :):)

    Siis jo monta päivää kuunnellu ylen sivuilta noita viisuja ja hyviä on todella paljon :) Ja torstaina lähdetään ajamaan 450km että päästään yhdeksi päiväksi kattelemaan viisufiiliksiä Hesaan :)
  14. J

    siis mitä mä teen???????????????

    \ ´mutku mä en tiedä onko mulla siltikään voimia kolmen kanssa :/
  15. J

    siis mitä mä teen???????????????

    just onpas asiallisia komentteja te ketkä luulette et olen provo älkää antako mitään kommentteja sillä tää on totista totta :/ ja mä en kaipaa noita teidän kommentteja tällä hetkellä yhtään :'(
  16. J

    siis mitä mä teen???????????????

    \ voi kuule ku oiskin porvoo kun ei ole :headwall: tää on ihan totista totta :/
  17. J

    siis mitä mä teen???????????????

    elikkä tarina lyhykäisyydessään.. minulla on nyt puolitoista vuotias poika ja menkat on synnytyksen jälkeen ollut todella epäsäännölliset.. tänään sit menin yksityiselle gynelle eka kokeili vattan päältä ja sanoi että kohtu on suurentunut mä olin et :o sit se kyseli et koska menkat ollut...
  18. J

    IHANA TÄÄ SUOMEN "KESÄ" (kuvia)

    MISSÄ????... :ashamed:
  19. J

    IHANA TÄÄ SUOMEN "KESÄ" (kuvia)

    Missäs päin suomea on lunta maassa?? Lännessä paistaa aurinko...
  20. J

    Kengännauhojen solmiminen

    Ja meidän pojan kengännauhat alkoivat pysyä kiinni intissä. lapset ovat niin yksilöllisiä B)

Yhteistyössä