Hakutulokset

1. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

Vihdoin minäkin löydän aikaa kirjoitella taasen tänne:) Eli Prinsessamme näki päivänvalon 26.8 klo 22.22 ja mitat 4002g ja 51cm, py 36cm Hurjasti onnea myös muille, jotka ovat saaneet nyyttinsä syliin:flower: ja paljon tsemppiä niille, jotka vielä odottelevat. Vähän tarinaa tuosta...
  2. K

Hallittu kaaos en ole minäkään ollut koskaan näin kauan raskaana =) ja sentään neljäs lapsi kyseessä. Sanoinkin aamulla tarhassa, kun päivittelivät "eteenkö vieläkään" ole jakautunut, että se reikä mistä vauvan pitäisi tulla ulos on kasvanut umpeen ; ) ja vauva ei tiedä että tarkoitettiin vuotta...
  3. K

Onnea kaikille pienien tyttöjen ja poikien onnellisille vanhemmille:flower: Tieti ja Soose kyllä täällä on muitakin kärvistelijöitä, ottaa vain niin tolkuttomasti päähän tämä odottelu, etten viitsi itse kommentoida lähes joka päivä:mad: Tänään siis poksuu 40+0, eikä mitään merkkiä vauvan...
  4. K

Ihania pieniä vauvoja taas saapunut maailmaan, paljon onnea kaikille!! : ) On täällä muitakin kärvstelijöitä, joiden vauvaa ei kuulu ei näy. Supistelee joka toinen yö 3 -5 tuntia putkeen, viiden minuutin välein....kunnes lopahtaa. Mä luulen, että olen ainoa elokuinen joka odottaa vielä...
  5. K

Epalle suuren suuret onnittelut! Neuvolassa käyty ja tulokset seuraavanlaiset; RR 122/71 pulssi 89 Pissa; puhdas Paino; +400g Sf; hurjat 36 Rt Vauvan syke 160+ No sitten kun tuo sf mitta oli noinkin hurja, pyysi neuvolan täti kollegoitansa (2 kpl) kokeilemaan vauvan aentoa...
  6. K

Lisää vauvautuneita, paljon onnea :) Pippurihäntä minulla on kaikki kolme edellistä laskeutuneet vasta synnärillä kun olimme tosi toimissa, eli hyvin ehtii velä. (.) Eilen illalla, sen mukavimman S:n jälkeen alkoivat mielettömät supparit n. klo 22.30..siinä sitten mentiin puoleen yöhön 10...
  7. K

Kiitos Hallittu kaaos kun viitsit kyhätä listan kaasaan. Ja hurjan paljon onnea kaikille jo nyt vauvautuneille, :flower:En jaksa kaikkia erikseen luetella, joten menköön viesti kaikille yhtäaikaa: ) Itsellä poksuu huomenna täysiaikaisuus, mutta siis tänään 36+6 ja käynti neuvolassa, jossa...
  8. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

Hurjasti onnea matkaan Härkäneito!!!! Mäkin tahdon jo tositoimiin:) Kerttu 35+6
  9. K

Paljon onnea Pikkuneloselle Itse käväisin aamusella neuvola lääkärissä ja tulokset tässä; Sf 33,5 cm (33) ja lääkärin mielstä tarkistetaan heti ensi viikolla RR 114/70 (122/70) Pissa; protskut yhdellä plussalla, muuten puhdas Kohdunsuu; puolipehmeä ja kiinni, kanavaa jäljellä sentti...
  10. K

Ja viikko 35 poksuu;) Eilen kävimme tutustumassa synnärille ja olihan se ihana paikka, verrattuna NKL:n synnäriin. Kaikki kolme edellistä olen siis synnyttänyt naikkarilla kilpirauhasen vuoksi, mutta nyt kun naikkari on remontissa valittiin uusi sairaala. Ajatelkaa, siis minua kolmen lapsen...
  11. K

Ihanaa, vauvauutisia alkaa sadella pikkuhiljaa :) Paljon onnea Mussukalle ja Cocerspanielille. Itsekin alan olla jo totaalisen kyllästynyt tähän vatsaan ja hengenahdistukseen. Olimme siis muutaman viikon mummolassa, mies palaili tänään töihin ja lapset jäivät vielä viikoksi isovanhempien...
  12. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Kiva kuulla Vempulin ja perheen kuulumisia. Matalista verenpaineista on ollut myös puhetta ja täältä löytyy ainakin yksi sellainen, toi kotimittaukset ovat vielä matalampia kuin neuvolassa, mutta matalat kuitenkin. Alimmillaan paineet ovat olleet 92/54, välillä vähän heikko olo mutta aipä...
  13. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Heipat täältäkin pitkästä aikaa, joka päivä luen kyllä kuulumiset, mutta en itse jaksa aina kirjoitella=) Helteistä on ollut puhettaja tälläkin mammalla alkaa olla mitta täynnä kuumuutta, tänään onneksi sataa vetta ja mittarissakaan ei ole kuin +20 astetta. Kuumuus ei aiheuta turvotuksia...
  14. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

* Paljon Onnea VEMPULILLE, pienelle pojalle ja koko perheelle*:flower: Toissapäivänä oli lääkäri ja saikkua jatkettiin kesälomaan saakka, koska supparit eivät ota hellittääkseen. Ihanaa kun ei tarvitse stressata työasioita, kuitenkin oli aikasta tuulinen tilanne siellä: / Lääkäri kuitenkin...
  15. K

Heipsan täältäkin pitkästä aikaa=) Tänään poksuu täälläkin viikot, joten sen kunniaksi ajattelin tulle kertomaan kuulumisia. Tiedän, että on pinnallista valittaa painosta ja muuttuvista muodoista, muta tllä hetkellä mua ärsyttää suunnattomasti kasvava persus, isontuvat rinnat ja en...
  16. K

Heissan täältäkin ja kiitos uudesta pinosta :D Neuvolaääkäri oli viime viikolla vapunaattona ja kolme viikkoa sairaslomaa suppareiden vuoksi, alakerrassa oli pehmentymistä ja lyhentymistä, nyt sitten pakko ottaa rauhallisesti ja nauttia keväästä. Synnytysten kestot on täällä olleet 1.= 8,5...
  17. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Heissan pitkästä aikaa=) Ensimmäisenä nauvolakuulumiset; Paino +350g/vko RR 118/81 Hb 117 Liikkeet ++ Syke 140 Sf 23 (yli käyrien mennään) Seuraava neuvola 22.5 ja lääkärineuvola ensiviikolla 30.4 laittoi lääkäriin varmuuden vuoksi, koska suppareita päivittäin ja heti kun vatsaa...
  18. K

21+0 *POKS*....näin ne viikot etenee:) Olo ei mitenkään ihanteellinen, henkeä ahdistaa ja kädet puutuu öisin. Vauva potkuttelee kovasti tuolla alhaalla ja tuntuu että viihtyy hyvin vaakatasossa: / Toiseen neuvolakäyntiin aikaa reilu viikko. Nimiasiaa täälläkin pähkäillään, tuntuu jotenkin...
  19. K

Voi Ambrosia, tuntuu niin pahalta, jaksamista teille molemmille:hug: Olit luonamme hetken ihan pienen vaan. Et pidemmälle enää jaksanutkaan. Ei koskaan tavattu tunnettiin vain. Liian vähän aikaa sinut pitää sain. Ei tullut äitiä, ei tullut isää vain itkua, kipua, surua...
  20. K

Ultrakuulumisia täältäkin:) Äidin vahvoista poikatuntemuksista ja oireista huolimatta, masussa asustelee ihana prinsessa eli tyttölupaus tällä hetkellä asustelee vaakatasossa alaosassa kohtua, ihanasti ojenteli jalkojaan "asunnon seiniä" vasten, todella suloinen tapaus. Piti varpaistaankin...

Yhteistyössä