Hakutulokset

1. P

Ei yhtään ystävää :/

Harmi ap. kun asut niin kaukana. Minulla olisi aikaa uusille ystäville, varsinkin viikolla kun kaikki ovat töissä ja koulussa. olen 1,4v. kanssa päivät kotona. olen Oulun pohjoispuolelta. Laittakaa lähistöllä asuvat sähköpostiosoitetta yksityisviestinä jos kiinnostuitte :)
  2. P

En kestä poikia!!!!!!!!

Minun mielestä sillä on merkitystä että missä järjestyksessä mitäkin sukupuolta on siunaantunut. eli jos 2 poikaa peräkkäin tulleet niin varmasti meno on villiä. niillä on selvästi jokin valtataistelu jatkuvasti päällä. meillä kolmas on tyttö mutta niin pieni että vaikea sanoa vielä kuinka...
  3. P

mistä sellain muoti gollege haalari tytölle?! siis halpa versio!!

en tiedä missäpäin suomea on säästökuoppia mutta oulun seudulla on ja aivan ihana värivalikoima 49.
  4. P

Kuinka paljon miehenne hoitaa lapsiaan?

Mitä enempi hän pikku hiljaa hoitaa pikkuistanne sen enempi hän tottuu siihen hoitamiseen ja kerta kerralta se muuttuu helpommaksi. Mies varmaan vain aristelee tilannetta jos vauva alkaisi vaikka itkemään. Keskustelkaa! Miehillä vain ei ole luonnostaa niin luontevaa hoivaviettiä kuin naisella.
  5. P

Aviopuolison määräämä selibaatti

ei sun auta kuin odottaa. naisella iän myötä yleensä halut lisääntyvät
  6. P

siis kaikki ottaa vain lainaa??

lainalla, niin se vain on!
  7. P

Pieni tiukka juhlamekko ja menkat :S

Laita joku korsetti, litistävät korkeavyötäröiset alushousut tai muuta vastaavaa...
  8. P

tunnetteko vauvan vatsallaan ollessa vatsan läpi?

kyllä olen tuntenut. jätin vatsallaan makoilut jo paljon aiemmilla viikoilla pois.
  9. P

Olen yksinäinen-Miksi en onnistu saamaan ystäviä/ kavereita?

No niin, 30 kymppinen nimimerkillä äsken kirjoitellut rekisteröityi juuri, joten nyt sähköp. osoitteen saa varmaan noukittua profiilini kautta. Pitääköhän olla rekisteröitynyt, jotta saa osoitteen selville?

Yhteistyössä