Hakutulokset

  1. Ludo

    Joulukuiset 2018

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :love: Vitsi muakin kyllä huvittais käydä kurkkaamassa mitä masuun kuuluu :) Meillä kanssa eka neuvola ohi. Yllättävän pitkään siellä istuttiin. Muutosta esikoisen neuvolakäynteihin oli tullut, äitiyskortti oli muuttanut nettiin iPana-palveluun (onko muilla...
  2. Ludo

    Joulukuiset 2018

    @äiti_82 Joo, huimausta on paljonkin! Edellisessä raskaudessa ei ollenkaan. Mä soittelin jopa jo neuvolaankin ja yhdessä pohdittiin sen yhteyttä mahdolliseen raskausdiabetekseen (mulla oli radi viime raskaudessa), mutta suositteli käymään vielä työterveydessä. Edellisraskaudessa sokerit heitteli...
  3. Ludo

    Joulukuiset 2018

    Joo no mä nyt vielä tavasin nimenomaan amoxinin vaikutuksia ja se oli luokiteltu niin, että siitä olis antibiooteista vähiten haittaa kehittyvälle sikiölle.
  4. Ludo

    Joulukuiset 2018

    Moikka! Ilmoittaudun innostunein mielin mukaan :geek: tein eilen eka positiivisen liuskatestin ja heti perään digin, joka näytti raskaana 2-3 :love: meillä on esikoinen syntynyt 04/16 noin kolmen vuoden yrityksen jälkeen (tähän liittyi myös kkm 09/12) ja kakkosen yritys alotettiin tammikuussa...
  5. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Rudebox näkyi se pippeli sitten meillekin, kun ultraaja sen sieltä osoitti. Muuten ei oltais kyllä osattu itse katsoa :) Onnea muillekin hyvistä ultrakuulumisista :love: Ludo ja pikku 21+0
  6. Ludo

    Lentäminen alkuraskaudessa!

    Valitettavasti mulla on ikävä kokemus tästä. Mulla alkoi keskenmenon tiputteluvuoto juurikin lennon jälkeisenä päivänä. Silloin lennettiin siis Turkkiin. Takaisin Suomeen kun päästiin, niin seuraavana yönä tuli loppu raskausmateriaali ulos. Todennäköisesti se alkio oli kuitenkin kuollut jo...
  7. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Hauskoja unia teillä :D omatkin unet on kyllä usein outoja, mutta jollain tavalla erittäin todentuntusia. Aina ei oo ihan varma, että mitä on tapahtunu oikeesti ja mitä ei :ROFLMAO: vähäsen on onneks rauhottunu alkuraskaudesta. Mulla oli ehkä vähän tyttöolo, mutta se kyllä vaihteli tiheesti...
  8. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Tervetuloa mukaan uudet! :) Mulla kävi töissä pikku tapaturma ja lääkäri oli sitä mieltä, että tarkistetaan pikkuisen vointi. Käytiin siis eilen ultrassa ja kaikki oli onneksi hyvin :love: nopeesti katottiin myös rakenteita ja saatiin poikalupaus (y) painoarvio 260g ja vastasi vieläkin hieman...
  9. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Zenmama ymmärrän hyvin, että jää tollanen pelko. Mulla jäi itellä siitä mun omasta keskenmenosta päätös, että lentokoneeseen en raskaana mene. Keskenmeno alko vuotaa ulos seuraavana päivänä lentomatkan jälkeen. Todennäkösesti alkio oli kuollut kohtuun jo aikasemmin ja päätti vaan just sillon...
  10. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Joo itseasiassa tänään aamulla kun kävin vaa'alla, niin näyttikin melkein kilon vähemmän kun ke-aamuna (y) tais sokerirasitusta varten paastoaminen vähän vähentää turvotusta. Hyvä niin :) Sain siellä keskiviikkona myös muuten influenssarokotuksen. Odottajat (ja lapset) rokotettiin ilmaseksi. En...
  11. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    henttis meillä ei np-ultra kestänyt kun 30 min :O varmaan on kyllä paikkakuntakohtasia eroja paljon. Mä istun just labrassa odottamassa sokerirasituksen viimesiä näytteenottoja. Ei oo tullut missään vaiheessa huono olo, joten pidän sitä hyvänä merkkinä. Tulokset tosin saa sitten vasta viikon...
  12. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

    Kiitokset uudesta pinosta :) Mulla on tulossa lääkärineuvola ens ke, kiva päästä kuuntelemaan sinnekin sydänääniä ammattilaisen toimesta. Huono olo mulle ei oikestaan tullut ollenkaan. Olinkin siis hyvin onnekas, mutta voi luoja se on kyllä pitänyt mua kokoajan varpaillaan siitä, että onko...
  13. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *lokakuussa*

    Mä ostin tän kotidopplerin: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/5353/drsfx/Unbornheart-Fetal-Doppler-kotidopplerlaite-alypuhelimelle-iO Ja oon ollu tyytyväinen! Äänet on kuulunu ostopäivästä (9+5) lähtien. Siihen saa liitettyä puhelimen ja sykkeen näkee näytöltä ja pystyy myös tallentamaan...
  14. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *lokakuussa*

    Mullakaan ei oo pahemmin oireita. 9. viikolla hetken aikaa oli vähän etova olo, mutta sekin meni nopeesti ohi. Päätä on särkeny välillä, oon joutunu ihan panadolia ottamaan, kun särky on jatkunu aamusta iltaan. Dopplerilla oon kuunnellut parin päivän välein ääniä ja hyvin on kuulunut. Lisäks...
  15. Ludo

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Hei taas pitkästä aikaa. Mä oon tuskaillut yhä keskenmenopelon kanssa, mutta tänään kävin ostamassa unbornheart-dopplerin Verkkokaupasta ja sain äänet kuuluviin! Multa siis puuttuu lähes kaikki oireet. Ihan minimaalista etovaa oloa välillä, niin vähän, että pelkään välillä kuvittelevani koko...
  16. Ludo

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Swipulit, onnittelut tärppäyksestä :) tossa tapauksessa, kun noi on noin lähekkäin, niin kannattanee mennä tuolla viimesten kuukautisten määräämällä päivällä, koska ne ei suostu sitä neuvolassa muuttamaan, ainakaan ennen ultraa. Siellä siis lasketaan aina vikoista menkoista 28 päivän kierrolla...
  17. Ludo

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Voi ei, Theran :( paljon jaksamista tilanteeseesi.
  18. Ludo

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Rakastava aiti, sullahan oli noussut viikot digitestissä hienosti :) toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana! Uutta testiä sit vaan ens viikon alkupuolella, niin saat varmistuksen pienen kehittymisestä. Se pahoinvoinnin alkaminen taitaa olla joka raskaudessa yksilöllistä, eli kyllä se sieltä...
  19. Ludo

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Mä oon pitänyt hetken aikaa hiljaiseloa. Viikko sitten alkoi melko kovat kuukautiskipumaiset, mutta voimakkaammat tuntemukset alavatsalla. Päivä sen jälkeen tuli runsaasti verta ja olin jo ihan varma keskenmenosta. Verentulo kuitenkin lakkasi muutaman tunnin jälkeen, eikä sen jälkeen ole enää...
  20. Ludo

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Mun oireet on aika vähäisiä vielä. Alavatsalla tuntuu pientä painontunnetta varsinkin iltaisin ja tissit on melko arat ja kovat. Pikkusen etoo ja närästää pitkin päivää, mutta ruoka kuitenkin vielä maistuu, eikä oo ollu oksentaminen lähellä toistaiseksi. Kaikki oireet toivotan kyllä...

Yhteistyössä