Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Onko teillä iho reagoinut mitenkään raskauteen? Mulla on aina ollut jonkinmoisia hormoninäppyjä ihossa, mutta nyt viimeaikoina naama ja selkä on räjähtänyt ihan hirveille finneille. Muutenkin pärstä punoittaa eikä kyllä oo häivähdystäkään mistään raskausajan hehkusta :D Aika pinnallinen...
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Arvelinkin, että neuvoloissa on eri tapoja noiden sydänäänien kuunteluiden kans :) En kyllä ihmettelis yhtään, jos ne mun tapauksessa ei kuulunut tuon mun mahamakkaran takia... Oli se vaan vähän kamala tunne, kun terkkari sanoi, että pitäisi jo kuulua. Ei muuten kannata mennä syöpöttelemään...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Mää päätin, etten ressaa enää mistään vaikka kuinka tekis mieli :D Yleensä kun en jaksa hermoilla paljon mistään, niin en kyllä ala sitten tästäkään. Ultrassa sitten näkee mitä siellä mahassa on. Mulla oli eka neuvola viikko sitten. Mies olis kyllä halunnut tulla mukaan, mutta sillä oli...
  4. M

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Mua on alkanut pelottaa ihan hulluna :( Kaikki raskausoireet on jotenkin muuttuneet/vähentyneet ihan hulluna. Alun ihan jäätävä pahoinvointi on poissa, viimeviikosta asti on ällöttänyt vaan silloin, kun on ollut syömättä ihan liian kauan... Rinnat ei ole enää yhtään kipeät eikä turvonneet vaan...
  5. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Minlis/24/1/OYS la 6.4. Tänne ei oikeastaan kuulu mitään uutta. Kuvotus on vähän jo hellittänyt, onneksi :D Ekaa neuvolaa ootellessa, se onkin mulla ensiviikon lopulla. Kamalasti olis kaikkea tekemistä. Pitäisi muuttaa talvella isompaan asuntoonkin, eikä yhtään taas jaksais sitä...
  6. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Määkin tuun tänne :D Heippa vaan! Mää luulen, että mun laskettu aika on 5. tai 6.4. OYSissä varmastikin synnytän. Tällä hetkellä olisin siis suurinpiirtein rv 8 alussa. En oo ihan varma noista päivämääristä, tiiän milloin pupuiltiin, muttei mitään hajua mistään oviksista tai muista :D Ite...

Yhteistyössä