Hakutulokset

  1. M

    Millaisia kumppaneita lapsillanne on ?

    Siis kertokahan millainen poika/tyttöystävä lapsellanne on? Tuletteko hyvin toimeen? Miten hän käyttäytyy/miten nuoripari käyttäytyy? Oletko iloinen lapsesi puolesta?
  2. M

    Mikä on Peppi Pitkätossun hevosen nimi

    Kertokaa...
  3. M

    Laittakaas kuvia keittiöistänne

    Siinäpä se tulikin. Ja pihoista myös. Minulla ei ole kuvia tietokoneella,mutta kiinnostaa kun vanhemmilla on alkamassa remontti.
  4. M

    Yläkäyrällä vauva- onko tullut minkäkokoisia vauvoja?

    Nyt menossa rv 31 ja käyrän mukaan yläkäyrällä mennän kasvussa. Olen vieläpä pitkä ihminen (177cm), joten pelkään että vauvasta tulee jättikokoinen.... :snotty: ;) Onko kokemuksia ja voiko tuosta jotain ennustaa?
  5. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...ite ollaan just kilpailuttamassa. Otitteko muuten valot,hanat ym.samassa paketissa vai erikseen?Me otetaan ainakin kodinkoneet ihan itse, koska niissä ainakin oli aika paljon ylimääräistä keittiöfirmoilla.
  6. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...ite ollaan just kilpailuttamassa. Otitteko muuten valot,hanat ym.samassa paketissa vai erikseen?Me otetaan ainakin kodinkoneet ihan itse, koska niissä ainakin oli aika paljon ylimääräistä keittiöfirmoilla.
  7. M

    Paljonko keittiönne tuli maksamaan?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...ite ollaan just kilpailuttamassa. Otitteko muuten valot,hanat ym.samassa paketissa vai erikseen?Me otetaan ainakin kodinkoneet ihan itse, koska niissä ainakin oli aika paljon ylimääräistä keittiöfirmoilla.
  8. M

    Työpöytä lapselle?

    Hei! Onko ekaluokkalaisilla Suomessa omat työpöydät? Asumme Saksassa ja täällä koulunaloitus on hirmu iso asia: sitä juhlitaan suvun ja ystävien kesken ja "oikeaoppinen" reppu maksaa 150 euroa. Koko lastenhuone pannaan uusiksi, työpöytien hinnat liikkuvat 300 ja 700 välillä ja lyijykynien...
  9. M

    Korkea verenpaine ja ehkäisy

    Mikähän ehkäisymuoto sopii kun verenpaine nousee taivaisiin ainakin e-pillereillä?
  10. M

    Pakastetun alkion käyttö

    Millaisia hoitoja ja lääkityksiä käytetään ja mitä ne suurinpiirtein maksavat, kun kyseessä on pakastetun alkion istutus? Kuinka monta lääkäri/hoitajakäyntiä tulee? Meille jäi muistaakseni peräti 9 alkiota pakkaseen 2003 syksyllä. Kuinka suuri osa alkioista (keskimäärin) ei enää sulatuksen...
  11. M

    Tervise Paradiis tai Viimsi

    Onko teillä kokemuksia Tervise paradiisista tai Viimsistä? Ovatko hygieenisiä?
  12. M

    Ryhmäpäiväkoti

    Eli miten se eroaa tavallisesta päiväkodista?
  13. M

    mitä tekisitte tässä tilanteessa!?!

    Aloitan ihan alusta....meille syntyi v.03 terve poika vauva ja v.05 tyttö joka sairastaa perinnöllistä lihassairautta.Sain tietää,että tyttö on perinyt sen minulta,en tiennyt koko sairaudesta mitään.Kellään sukulaisellani ei ole sitä,minullakin vain piilevänä.Sairaus on todella paha,hitaasti...
  14. M

    valemenkatko?

    Elikkäs eilen ois pitäny alkaa menkat, mut ei ne oikein onnistunu. Vessassa käynnin yhteydessä tuli muutaman kerran jotai paperiin, mutta muuten ei mitään. Tänään tullut vielä vähempi, oikein tummanruskeaa vuotoa. Onkohan ne valemenkat sitte tämmöset, eli oonko raskaana. Onko kellään...
  15. M

    JOULUN RUOKALAHJAT --- TÄNNE OHJEITA -- KIITOS ETUKÄTEEN

    Hyvien joulun ruokalahjojen ohjeita kaipailen ! Kuivia kakkuja, pipareita , karkkeja , sinappeja , säilykkeitä , marmeladia leivän päälle ohjeita, joululeipiä , limppuja. Mitä kaikkea hyvää keksittekään tähän laittaa Kiitos paljon etukäteen ohjeista. Iloista mieltä ja jouluodotusta teille...

Yhteistyössä