Pakastetun alkion käyttö

Millaisia hoitoja ja lääkityksiä käytetään ja mitä ne suurinpiirtein maksavat, kun kyseessä on pakastetun alkion istutus? Kuinka monta lääkäri/hoitajakäyntiä tulee? Meille jäi muistaakseni peräti 9 alkiota pakkaseen 2003 syksyllä. Kuinka suuri osa alkioista (keskimäärin) ei enää sulatuksen jälkeen ole elinkelpoisia? Otetaanko sulamaan vain osa, jotta voidaan yrittää toinen kerta, jos raskaus ei onnistu alkamaan?
 
piinailija
hei!
mulle tehtiin 2 pakastetun alkion siirtoa kaksi viikkoa sitten. Yhdessä oljessa oli kolme alkiota, mutta yksi ei lähtenyt jakautumaan ollenkaan. Olemme hoidossa väestöliitossa ja kävin lääkärissä yhden ultran ja sitten tikuttelin ovista ja siitä kahden päivän päästä olikin jo siirto.
Onko sinulle tarkoitus tehdä luonnolliseen kiertoon vai lääkkeillä? Lääkkeellisestä PAS:sta en tiedä kun mulla aina tehty luonnolliseen kiertoon.
Nyt sitten olis vielä kolme päivää piinailua
:) ja sitten saan testata. Lugesteronit käytössä ja ne voivat pitää menkat poissa, mutta aikaisemmin ovat alkaneet ennen testauspäivää :heart:
 
mimosa
[
Heips!

minulla suht säännöllinen kierto. ennen pakastusalkion siirtoa aloitin lugesteronit, zumenonin käytön, jotka jatkuvat vieläkin.
Kävin ensin ultrassa, parin päivän päästä olikin jo vuorossa alkion siirto. Sain valita joko kaksi alkiota tai yhden. Halusin kaksi. Nyt sitten ollaan seitsemännellä viikolla, kaksosia odotellaan.
Kaikkea hyvää teille.
Kyllä se positiivinen sieltä tulee.
 

Yhteistyössä