Hakutulokset

  1. T

    Muita joilla vauva perätilassa?

    Heiii Miima, ihanaa että noilla viikoilla kyselet :) mulla oli neitokainen perätilassa, muistaakseni todettii viikolla 32 ja siitä asti jökötti hievahtamatta. Vkllo 36 tai 37 yritettiin kääntää ulkoa päin mutta ei mihkään hievahtanu. Toiset ei suostu kääntöyritykseen mutta minä suostuin...
  2. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Ihanaa äitienpäivää kaikille. Onpas vaan ihanaa päästä viettämään moista päivää nuppusuu sylissään :) :heart: :heart:
  3. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea Martsulle ja Tatjalle poikavauveleista :heart:
  4. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnittelut Kishulille tytöstä :) Ja hautojillakaan ei voi olla enää pitkä matka!! tulkaahan sitten kaikki kerhon puolelle, niin jatketaan siellä viellä juttua!! Toive ja pörriäinen 2vk 3 vrk
  5. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Martsulle ja tatjalle vielä loppukirin tsemppiä. Tatjalla hyvä kun tiedät että ensi viikolla viimeistään:) tiiä vaikka saisit parhaan äitienpäivä lahjan:) Hassua, kun toiset kaipailee raskausmasua ja niitä potkuja, niin täällä ei vielä kertaakaan ole tullut ikävä mahaa :) ei oikein meinaa...
  6. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    M-m toi puusilmyyskin menee heittämällä hormooneitten piikkiin :) meillä siihen piikkiin menee käytännöllisesti katsuttana kaikki mun sanomiset ja tekemiset mitkä vaatis selittelyä, en tiiä miten paljon sinne mahtuu vielä ;) En saanut klexane piikkejä kotiin... googlesta just katoin, niin...
  7. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Tuntuu, että on niin nakit simmuilla väsymyksestä että ei saa aikaiseksi kirjoitellakaan mitään.. voi tuo vauva on ihana, mut hiiiiirmu kova yöllä, just yöllä syömään ja äiskä ei osaa nukkuu päivällä.. haukotus!!! :) KERHOSTA, mansikka-maija sanoit että et löytänyt liity-kohtaa millä...
  8. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Kiitos vastauksesta meidän äiti! mansikka-maija! Kerhoon pääseet kun likkaat tuosta "KESKUSTELU" "RASKAUS" "SYNNYTYS" laatikoiden alla lukevasta "kerhot" kohdasta ja sitten etsit sieltä kerhoista, voi mennä toiselle tai kolmannelle sivullekin, "huhtikuun hurmurit 2013" ja klikkaat sen perässä...
  9. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea vauvoista Pinkkikissa, Alexmama, Pihlaja ja Sipulisankari. Ja ihanaa, että sipulisankarin pienellä kaikki ok :) :heart: varmaan säikäytti teholle joutuminen. Pinkkikissa mun mielestä jokainen tekee ja kokee imetyksen ihan niinkuin itsestä tuntuu. Pullosta omaa mjölkkiä olen...
  10. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Kiitos m-m kertomuksesta :) hyvä että kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. Hirveeltä kuulostaa tuo, että on ollut napanuora tiukasti kaulan ympärillä... :O mites tuo kohdun reikä, siis missä se oli ja millonkahan se oli tullut, aika hurjalta kuulostaa. Onneksi siis kaikki teillä hyvin nyt. Mä...
  11. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Meijän äiskä painohan on noussut tosi nätisti nyt sitten. Tää tietokonevelho ratkaisi asian, oli yks täppi jäänyt puuttumaan. NYT KERHO ON OIKEESTI SULJETTU, eikä kenenkään kerhon ulkopuolinen ei nyt pitäisi nähdä tekstejä :D hitto, onneks en kerenny paljastaa että oonki oikeesti karvanen...
  12. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Apua, en ole aikaisemmassa onnitellut Mansikka-Maijaa :ashamed: siis ONNEA PALJON Mansikka-Maija :) kerrotko kokemuksesi sektiosta!? Whaaaat onko mahdollista, että minä joka en ymmärrä tietokoneista juuri mitään olen kämmännyt jotain kerhossa :stick: :laugh: hyvä kun ilmoititte, en ollut...
  13. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Whisky joo, kysyinki tuosta päänsärystä synnärillä kun olin kuullu että voi tulla spinaalista, mutta kuulema sen sitten huomaa ja tänään onkin ollut selkeesti paree päivä, eikä eroa onko makuulla vai jalkeilla. huomenna tulee terkka käymään niin pitää siltä kysellä, mut eiköhä tää on vaan...
  14. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    SULJETTU KERHO perustettu :) Otin vapauden omiin kätösiin ja tein tuonne kerho puolelle nyt "Huhtikuun hurmurit 2013" nimellä kerhon. EI ole aavistustakaan miten homma toimii, mutta sen ymmärsin, että se on suljettu ja vaan kerhon jäsenet näkevät tekstit ja minun kerhon perustajana pitää...
  15. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Orp86 onneksi olkoon vauvelista :) hän on ollut sukkela poika :D Hienoa Hjannah että paino nousee :) Meidän äiti, ihana että kuitenkin sydänjutut kunnossa pienellä. Meillä tuolla sairaalalla semmoisen kikkakolmosen neuvoivat että vähentää vauvalta vaatetta imetyksen ajaksi jos meinaa olla...
  16. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Mindille ja nanenille onnittelut vauvasta :) (eihän muita??) Olen käynyt lueskelemassa mutta en ole puhelimella alkanut naputtaa sitten sen enempää. Sipulisankarille tsemppiä ja ihanaa että pääset tositoimiin. Kishuli, ei täällä lasketa kuka mitenkin paljon kirjoittelee, kukakin omaan...
  17. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Natte, iniss ja taratar paljon onnea vauvoista!! Ja liityn onnelliseen joukkoon: meidän neitokainen syntyi tänään mitoin 3016 g ja 49cm. Niiiiiin ihana!:) voi onnea ja ihanuutta. Mama on yllättävän vähän kipeänä tai sitten on hyvät lääkkeet. Lisää myöhemmin, puhelimella nakuttelen...
  18. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    No voi Hjannah :hug: lisämjölkkiä vaan nassuun, niin poitsulle saadaan paino nousuun. Jos se susta ois kiinni, niin tottahan sä vuodattelisit maitoa yliäyräiden mutta ei se maitobaari taida käskystä toimia aina toivotunlaisesti. Pääasia, että vaavi saa masun täyteen ja se on jo yli puoliruokaa...
  19. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Äitituuli voin luvata että mulla on noita irrationaalisia kauhukohtauksia varmaan joka päivä vauvan voinnista.. kyllä sitä välillä miettii, että mihin sitä on lähtenyt, kun huoli on koko ajan jo nyt ja niin mitä se on sitten kun neitokainen on isossa maailmassa.. Hyvä esimerkki mun ajattelusta...
  20. T

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    hirmuisesti tullut taas vauveleita :) on se ihanaa!! Whisky peatille, mmiilialle, ada amelialle, Eepekalle ja Paille suuret onnittelut vauvakääröistä! Taratar, toivottavasti ei ole raskausmyrkytystä, vaikka näinä päivinä sitä sitten osataan seurata hyvin ja toimia tilanteen mukaan. Ymmärrän...

Yhteistyössä